Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seppälässä on aina rumimmat versiot kausimuodista,

Vierailija
17.03.2013 |

ootteko huomanneet?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ihan kamalia!!!

Vierailija
2/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannu kun ei täällä ole Seppälää lähellä. Mutta oottekos nähneet Halpa-Hallin "kausimuotia"? Veikkaan että menee Seppälästä ohi kirkkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi teidänkin laihduttaa. Normipuolella on samalaisia vaatteita kun muuallakin, mutta kieltämättä Greatgirls mallisto on susiruma.

Vierailija
4/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normipuolella samanlaisia vaatteita; kamalia lumppuja. Halvan näköisiä.

Ihan kuule normaalipainoinen olen :D

T.2

Vierailija
5/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normipuolella samanlaisia vaatteita; kamalia lumppuja. Halvan näköisiä.

Ihan kuule normaalipainoinen olen :D

T.2

Vierailija
6/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kyllä aika kauheita, harvoin tulee ostettua muuta kuin perustoppeja ja t-paitoja (jos on hyvät alekampanjat). Samalla vilkaisen aina ne "uutuudet", mutta on niin kauheita etten päälleni laittaisi. Ihan HH:n tasoa.

Vierailija
7/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMAA MIELTÄ! Ja huonosti istuvia.

Vierailija
8/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on HH?

Vierailija
9/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 19:04"]

Mikä on HH?

[/quote]

HH on Helly Hansen

Vierailija
10/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Helly Hansenin ja Seppälän vaatteet vastaa toisiaan???? :D :D
Ei mitenkään!!! HH:n vaatteet urheiluun...

Vierailija
11/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua häiritsee ne paskat materiaalit. Muovineuletta ja nyppääntyvää mekkoa, ei kiitos.

Vierailija
12/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 18:49"]

En oo huomannu kun ei täällä ole Seppälää lähellä. Mutta oottekos nähneet Halpa-Hallin "kausimuotia"? Veikkaan että menee Seppälästä ohi kirkkaasti.

[/quote]

No täällä sivistyksen keskellä ei halpa-halleja ole kuten siellä Pohjanmaalla;)

Vierailija
13/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälässä on todellakin jotenkin erilaiset matskut kuin länsinaapurin halpiskaupissa esim. H&M ja Lindex. Tuntuu, että ne materiaalit ovat jämähtäneet jonnekin 90-luvulle.

Vierailija
14/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastaisia kokemuksia..tai sitten itselleni on osunut ne tyylikkäät, hyvälaatuiset ja hyvinistuvat kappaleet, monet ovat kyselleet mistä olen ostanut ja olleet yllättyneitä :) Minun mielestäni siellä on monenlaisia vaatteita, on lapsille, teineille, xl:ille ja sitten on tota tyylikkäämpää linjaa kuin noi teinimallistot. Monessa muussa "nuorisoliikkeessä" on sen sijaan mun mielestä aika kamalia rytkyjä... Ja esim. Lindex ja Kapphal on minun silmääni myös kehnonlaatuisia..

Vierailija
15/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastaisia kokemuksia..tai sitten itselleni on osunut ne tyylikkäät, hyvälaatuiset ja hyvinistuvat kappaleet, monet ovat kyselleet mistä olen ostanut ja olleet yllättyneitä :) Minun mielestäni siellä on monenlaisia vaatteita, on lapsille, teineille, xl:ille ja sitten on tota tyylikkäämpää linjaa kuin noi teinimallistot. Monessa muussa "nuorisoliikkeessä" on sen sijaan mun mielestä aika kamalia rytkyjä... Ja esim. Lindex ja Kapphal on minun silmääni myös kehnonlaatuisia..

Vierailija
16/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 18:49"]

[/quote]

Samantyylisiä vaatteet on ainakin paikallisessa Tarjoustalossa ja Seppälässä. Suosin halpiksisita Vilaa ja Gina Tricotia.

Vierailija
17/19 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon tykänny Seppälästä. Niitä kauheimpia kausirytkyjä ja muovineuleita en päälleni laittaisi, mutta kun käy tarpeeksi tarkasti rekkejä läpi, niin hyllyiltä löytyy aina viskoosia tai luonnonkuituja olevia, suht klassisia vaatteita.

Tietysti, jos löytää muista ketjuista helpommin vaatteita, niin hakee sitten sieltä. Itsellä tilanne on tosiaan se, että muista halpisketjuista ei meinaa löytää mitään ja Seppälästä löytyy yleensä edes se yksi peruspaita. Ja aina ei raaski laittaa isompaa summaa vaatteeseen, vaikka paremmilta merkeiltä löytyisi enemmän valikoimaa.

Vierailija
18/19 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyylisiä vaatteet on ainakin paikallisessa Tarjoustalossa ja Seppälässä. Suosin halpiksisita Vilaa ja Gina Tricotia.

[/quote]

Minä tykkään myös Ginasta ja Vilasta. Ei niitä voi edes verrata Seppälän rytkyihin.

Vierailija
19/19 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Seppälästä löytyy hyviäkin vaatteita. Ei ne mun mielestä mitenkään eroa muiden halpisketjujen vaatteista.