Seppälässä on aina rumimmat versiot kausimuodista,
ootteko huomanneet?
Kommentit (19)
En oo huomannu kun ei täällä ole Seppälää lähellä. Mutta oottekos nähneet Halpa-Hallin "kausimuotia"? Veikkaan että menee Seppälästä ohi kirkkaasti.
Kannattaisi teidänkin laihduttaa. Normipuolella on samalaisia vaatteita kun muuallakin, mutta kieltämättä Greatgirls mallisto on susiruma.
Ei ole normipuolella samanlaisia vaatteita; kamalia lumppuja. Halvan näköisiä.
Ihan kuule normaalipainoinen olen :D
T.2
Ei ole normipuolella samanlaisia vaatteita; kamalia lumppuja. Halvan näköisiä.
Ihan kuule normaalipainoinen olen :D
T.2
On ne kyllä aika kauheita, harvoin tulee ostettua muuta kuin perustoppeja ja t-paitoja (jos on hyvät alekampanjat). Samalla vilkaisen aina ne "uutuudet", mutta on niin kauheita etten päälleni laittaisi. Ihan HH:n tasoa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 19:04"]
Mikä on HH?
[/quote]
HH on Helly Hansen
Miten Helly Hansenin ja Seppälän vaatteet vastaa toisiaan???? :D :D
Ei mitenkään!!! HH:n vaatteet urheiluun...
Eniten mua häiritsee ne paskat materiaalit. Muovineuletta ja nyppääntyvää mekkoa, ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 18:49"]
En oo huomannu kun ei täällä ole Seppälää lähellä. Mutta oottekos nähneet Halpa-Hallin "kausimuotia"? Veikkaan että menee Seppälästä ohi kirkkaasti.
[/quote]
No täällä sivistyksen keskellä ei halpa-halleja ole kuten siellä Pohjanmaalla;)
Seppälässä on todellakin jotenkin erilaiset matskut kuin länsinaapurin halpiskaupissa esim. H&M ja Lindex. Tuntuu, että ne materiaalit ovat jämähtäneet jonnekin 90-luvulle.
Mulla päinvastaisia kokemuksia..tai sitten itselleni on osunut ne tyylikkäät, hyvälaatuiset ja hyvinistuvat kappaleet, monet ovat kyselleet mistä olen ostanut ja olleet yllättyneitä :) Minun mielestäni siellä on monenlaisia vaatteita, on lapsille, teineille, xl:ille ja sitten on tota tyylikkäämpää linjaa kuin noi teinimallistot. Monessa muussa "nuorisoliikkeessä" on sen sijaan mun mielestä aika kamalia rytkyjä... Ja esim. Lindex ja Kapphal on minun silmääni myös kehnonlaatuisia..
Mulla päinvastaisia kokemuksia..tai sitten itselleni on osunut ne tyylikkäät, hyvälaatuiset ja hyvinistuvat kappaleet, monet ovat kyselleet mistä olen ostanut ja olleet yllättyneitä :) Minun mielestäni siellä on monenlaisia vaatteita, on lapsille, teineille, xl:ille ja sitten on tota tyylikkäämpää linjaa kuin noi teinimallistot. Monessa muussa "nuorisoliikkeessä" on sen sijaan mun mielestä aika kamalia rytkyjä... Ja esim. Lindex ja Kapphal on minun silmääni myös kehnonlaatuisia..
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 18:49"]
[/quote]
Samantyylisiä vaatteet on ainakin paikallisessa Tarjoustalossa ja Seppälässä. Suosin halpiksisita Vilaa ja Gina Tricotia.
Mäkin oon tykänny Seppälästä. Niitä kauheimpia kausirytkyjä ja muovineuleita en päälleni laittaisi, mutta kun käy tarpeeksi tarkasti rekkejä läpi, niin hyllyiltä löytyy aina viskoosia tai luonnonkuituja olevia, suht klassisia vaatteita.
Tietysti, jos löytää muista ketjuista helpommin vaatteita, niin hakee sitten sieltä. Itsellä tilanne on tosiaan se, että muista halpisketjuista ei meinaa löytää mitään ja Seppälästä löytyy yleensä edes se yksi peruspaita. Ja aina ei raaski laittaa isompaa summaa vaatteeseen, vaikka paremmilta merkeiltä löytyisi enemmän valikoimaa.
Samantyylisiä vaatteet on ainakin paikallisessa Tarjoustalossa ja Seppälässä. Suosin halpiksisita Vilaa ja Gina Tricotia.
[/quote]
Minä tykkään myös Ginasta ja Vilasta. Ei niitä voi edes verrata Seppälän rytkyihin.
Musta Seppälästä löytyy hyviäkin vaatteita. Ei ne mun mielestä mitenkään eroa muiden halpisketjujen vaatteista.
Olen. Ihan kamalia!!!