Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain epävarma nainen haluaa pitkän miehen

Vierailija
13.03.2019 |

Vain epävarma nainen haluaa pitkän miehen. Haluavat piilottaa oman isokokoisuutensa miehen varjoon. Jotenkin todella surullista.

M31/167cm

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 179cm nainen ja APn mukaan sitten varmaan hirveän epävarma, mutta ei vaan ole itseäni lyhyempi mies koskaan sytyttänyt. Kerran yritin seurustella yhden 180cm miehen kanssa, mutta ei se vaan onnistunut. En kokenut häntä riittävän miehekkääksi.

Kaikki vähänkään vakavammat seurustelusuhteet on ollut yli 185cm pitkän miehen kanssa. Oma aviomies on 190cm.

Ei ulkomuoto ja pituus toki kaikki kaikessa ole, mutta jotain itseä/omaa silmää miellyttävää kumppanissa kuitenkin pitää olla, jotta kemia herää. Minulle pituus on iso osa sitä, tuntuuko mies miehekkäältä vai ei

Vähän huvittuneena olen tätä keskustelua seurannut. Olen melko menestynyt komea mies, mutta pituuteni on 166cm. Olen poikkeuksellisen älykäs, sporttinen ja komea sekä hauska kaiken lisäksi.

Jopa sinäkin hullaantuisit minuun. En ole koskaan saanut naisilta pakkeja.

Sellainen hassu huomio tuohon pituuteen, niin naiset antavat lisää pituutta mielikuvissaan mitä enemmän pitävät minusta.

Tyypillinen kommentti on:

- Luulin sinua vähintään 187cm mittaiseksi.

Vaikka ihan hymyillen ilmoitan olevani 166cm. Ohittavat täysin tuon. Eli jonkinlaista pituuskammoisuutta on olemassa, mutta muilla avuilla asia sivuutetaan.

En siis ole koskaan kokenut naisten puolelta syrjintää pituuttani kohtaan. Enkä usko että yksikään tähänkään keskusteluun vastannut nainen livenä torjuisi minua koskaan.

Joillain on sitä jotankin, jolla nainen valloitetaan.

En edes yritä tehdä sitä. Minussa on vain sitä "jotakin".

Tämä on hauska keskustelu. Lueskelin tätä parisen tuntia töiden lomassa.

T: Mies jolle ei osata sanoa ei

Vierailija
102/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihastuvat niihin miehiin, joihin ihastuvat. En ole siihen vuosien varrella löytänyt mitään yhteistä nimittäjää. Samoin en itsekään löydä mitään yhteneväisyyttä ulkonäön suhteen omista ihastuksistani, naisista siis. Olen 177cm mies ja ainoa huomioni itseäni lähestyvistä naisista on se, että tuntemattomat naiset on yleensä melko pitkiä 170-180 cm ja tuntemani naiset kaiken pituisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoinen mies on mulle turn off. Kärsivät usein luonteen patologioista, kuten esim. kusipäisyydestä ja pienen miehen pullistelusta, se on naurettavaa.

Ei jatkoon.

Samanlainen yleistys kuin se, että isokokoiset miehet ovat tyhmiä ja lapsellisia.

Tuohan on vanhaa kansan viisautta.

Ennen kun terveydenhuolto oli puutteellista ja kätilöitä ei ollut niin oli tyypillistä että iso vauva jäi jumiin synnytyksen aikana ja kärsi hapen puutteesta. Siksi ne isoimmat miehet oli usein hölmöjä.

Hessu hopo on hyvä esimerkki tälläisestä tapauksesta.

Nykyään myös keskipituus on kasvanut, kun synnytystaito on kehittynyt. Keskiajalla isokokoiset lapset repivät äidin kappaleiksi tai tukehtuivat ennen kuin pääsivät ulos maailmaan.

Sellainen pieni havainto mitä olen omalta pojaltani kuullut, niin naiset eivät useinkaan osaa arvioida pituutta oikein. Omaa 180cm poikaani luullaan aina 190cm pitkäksi.

Ehkä hoikkuus ja liikunnallisuus tuo lisää kuviteltua pituutta? Eron näkee selvästi kun seisoo isänsä vieressä, joka on 193cm pitkä.

Vierailija
104/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mentiin sänkyyn ja hän rötkähti sängylle niin sängyn pohja murtui ja jalka taittui.

Ensimmäinen paniikkini oli että oliko kissa sielä alla ja olihan se, mutta ehti alta pois.

Hyi kauhea. En tiedä kykenisinkö rakastamaan miestä, jos hän olisi nitistänyt kissani noin.

Meillä nimittäin sänky natisee melkoisesti ja mies on iso ja minä olen ylipainoinen.

Kissa tykkää nukkua sängyn alla :(

Apua.

Vierailija
105/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaatuilevia torneja kiitos. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Pitkät miehet on vaan komeita; lyhyillä on järjestään napoleonkompleksi.

Jostain syystä mitä pidempi niin sitä rujompi naamalta. Kyllä ne lyhyet miehet ovat paljon komeampia kasvoiltaan lähes aina.

En myöskään itse koe että kömpelyys on seksikästä. Pitkät miehet ovat aina järjestäen kömpelöitä liikunnallisesti ja myös kankeita.

Sellainen ketteryys ja taitoluistelian sulokkuus puuttuu täysin.

Minulle isot miehet ovat todella turn off.

Vaikka olen itse melko romuluinen naiseksi 173cm ja 48kg.

Kyllä minulle kelpaa viisas, (ei siis älykäs) hyvännäköinen kasvoiltaan ( jos naama ei miellytä niin ei onnistu romantiikka) ja terve mies pituudeltaan 160-178cm

178cm on jo kriittinen pituus, koska kömpelyyttä esiintyy jo tuossa pituudessa paljon. Harvemmin osaavat käsillä seistä, tehdä kuperkeikkaa, kärrynpyörää tai edes volttia.

Vaadin myös kohtuullista notkeutta. Että pääsee kyykkyyn ja kykenee olemaan kyykyssä tunnin verran, myös vähintään kämmenet pitää saada lattiaan suorilta jaloilta.

Näiltä pohjilta on hyvä lähteä eteen päin.

Ehkä idiootein vastaus ikinä :0

En nyt tiedä.

Jos haluaa tai hakee mieheltään sellaista sirkusmaista asennetta niin harva sirkuspelle esimerkiksi on kamalan iso, tai trapetsitaiteilija.

Kyllä minä ymmärrän hyvin ettei kömpelyys ole kaikille kiinnostava ominaisuus.

Vierailija
106/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen haluaa aikuisen mittaisen miehen.

Vierailija
107/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin pienikokoinen nainen (XS) ja vain 162cm pitkä. En koe tarvetta tulla suojelluksi mutta haluan pitkän miehen, jotta mahdolliset lapset eivät jäisi lyhyiksi. Outoa? Ehkä..

Onko sun elämä sitten ollut hankalaa tuon kokoisena?

Naisellehan on vain plussaa olla taskuraketti, mutta kun kaikki ne syntyvät lapset eivät välttämättä ole tyttöjä...

Vierailija
108/117 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet ei vaan sytytä, ei koskaan ole sytyttäneet. Valitettavasti miestyyppini on yli 185 cm, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas. Ei ole kovin paljon valinnanvaraa, kun oikeanlainen luonne on vielä tärkeämpi kriteeri. 

Niin ja tietysti tosi tärkeä kriteeri on paksu lompakko ja penis joka kestää erektiossa just niinkuin nainen käskee. Myöskään kämmen tai jalka ei saa olla pieni, "hyi ällöö joku 41 jalka miehellä!!!"

Vierailija
109/117 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm pitkä nainen. Kerran tapailin n. itseni kokoista miestä ja tunsin itseni isoksi hänen rinnallaan, vaikka olen aina ollut hoikka. Olen tottunut olemaan pienikokoinen verrattuna muihin...

Se suhteen alku ei kylläkään kariutunut miehen pituuteen, vaan muihin ominaisuuksiin. Olen ollut naimisissa jo vuosikausia itseäni 20 cm pidemmän miehen kanssa. Joskus harmittaa, kun seisaaltaan pussaillessa niskani menee jumiin. Mies ei tajua ellen sano. Muutoin pituus ei ole ollut mikään kriteeri puolisovalinnassa.

Vierailija
110/117 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoinen mies on mulle turn off. Kärsivät usein luonteen patologioista, kuten esim. kusipäisyydestä ja pienen miehen pullistelusta, se on naurettavaa.

Ei jatkoon.

Varmasti "kärsivät" joskus.

Mutta noin muuten niin tästä viestistäsi saisi kyllä keskustelua aikaiseksi. Haittaako se pienen miehen miehen haluttavuutta jos _osa muista_ pienistä piehistä pullistelevat? Ikäänkuin sijaiskärsijä?

Vierailija
111/117 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kiinnostus tai Rakkaus ole pituudesta kiinni, vaan ihmisen olemuksesta, kivasta luonteesta, hymystä, herkkydestä, rehellisyydestä jne.

Oikein.

Vierailija
112/117 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
113/117 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun löysin rakkauteni, ei tullut mieleenkään ajatella pituutta, vaikka silmämme ovat yhtä korkealla. 165cm.

Vierailija
114/117 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimies ei kiihota, sori.

Vierailija
115/117 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotakin on kuultu mutta aina on laulu muuttunut heh heh

Kun minuun ihastutaan niin saan satumaisesti 15cm lisää pituutta ja lyhyyteni kielletään. Se on kyllä jännää heh heh.

T. 165cm mies

Vierailija
116/117 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotakin on kuultu mutta aina on laulu muuttunut heh heh

Kun minuun ihastutaan niin saan satumaisesti 15cm lisää pituutta ja lyhyyteni kielletään. Se on kyllä jännää heh heh.

T. 165cm mies

Good for u.

Vierailija
117/117 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuota oltu koskaan juteltu sellaisista epäolennaisuuksista kuin pituus tai läskit, kun tutustuttiin keskustelemalla netissä. Rakastuin jo silloin hänen luonteeseen, viisauteen, ymmärrykseen. No, vihdoin 3 vuoden tuntemisen jälkeen treffipaikalla odotti parimetrinen muhkea jättiäinen. Mutta tunsin hänet heti, silmät tuikki ja hymy oli lämmin ja karhumaiseen halaukseen kun otti minut pikku hobitin, niin se oli sillä selvä. Tässä on mimun elämäni mies.

Oikeesti kolme vuotta kirjottelette ennen kun näitte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän