Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain epävarma nainen haluaa pitkän miehen

Vierailija
13.03.2019 |

Vain epävarma nainen haluaa pitkän miehen. Haluavat piilottaa oman isokokoisuutensa miehen varjoon. Jotenkin todella surullista.

M31/167cm

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika luonnollista, että nainen pelkää näyttävänsä isolta, kun tältäkin palstalta saa jatkuvasti lukea, kuinka miehet yököttelevät isoille naisille ja haaveilevat pienistä siroista aasialaistytöistä.

Eipä kyllä ihme että haaveleivat kun suomalaisnaisten ulosanti on mitä on. 

Vierailija
42/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, 166+ cm nainen ei ole lyhyt, koska on naisten keskipituutta pidempi!!! Tiedoksi vastaajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet epävarma omasta pituudestasi. Ketuttanut kun naiset valitsee pidempiä miehiä eikä sinua.

Miehessä on muutakin kuin pituus. Kannattaa tarkistaa oma asenne. 

Ehkä sillä asenteella on jotain tekemistä sillä kun täällä mammat päivittäin kirjoittelevat että alle 180/185cm miehet pitäisi viedä uuniin ja laittaa kaasu päälle.

Vierailija
44/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet epävarma omasta pituudestasi. Ketuttanut kun naiset valitsee pidempiä miehiä eikä sinua.

Ehkä sillä asenteella on jotain tekemistä sillä kun täällä mammat päivittäin kirjoittelevat että alle 180/185cm miehet pitäisi viedä uuniin ja laittaa kaasu päälle.

En ole tuollaista nähnyt. Kamalaa jos näin on. Pöpien juttuihin ei kyllä kannattaisi niin vakavasti suhtautua. Vaikkei sitä täällä uskoisi, suurin osa ihmisistä on kuitenkin aika normaaleja, mukavia ja hyvin monenlaisia mieltymyksiä mahtuu joukkoon.

Vierailija
45/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta juuri kiinnostu muut kun 180-> enkä itsekään kiinnostu. Mieluiten 185 -> ;) kyllä miehen pitää miehen kokonen olla

T. 175 N

Feminismi laajentaa tapoja olla mies. Not!

Vierailija
46/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittu juttu, että niskan kulma johon nainen joutuu päänsä taakse kallistamaan nähdäkseen miehen lähietäisyydeltä on yhteydessä siihen kuinka paljon biologia alkaa ottamaan vallan normaalilta ajatuksen juoksulta.

Mitä pidempi mies sitä taaemmas joutuu nainen päätään kallistamaan ja sitä enemmän naisen keho huutaa tekemään jälkeläisiä kyseisen uroksen kanssa.

Vierailija
47/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179cm nainen ja APn mukaan sitten varmaan hirveän epävarma, mutta ei vaan ole itseäni lyhyempi mies koskaan sytyttänyt. Kerran yritin seurustella yhden 180cm miehen kanssa, mutta ei se vaan onnistunut. En kokenut häntä riittävän miehekkääksi.

Kaikki vähänkään vakavammat seurustelusuhteet on ollut yli 185cm pitkän miehen kanssa. Oma aviomies on 190cm.

Ei ulkomuoto ja pituus toki kaikki kaikessa ole, mutta jotain itseä/omaa silmää miellyttävää kumppanissa kuitenkin pitää olla, jotta kemia herää. Minulle pituus on iso osa sitä, tuntuuko mies miehekkäältä vai ei

Vierailija
48/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuota oltu koskaan juteltu sellaisista epäolennaisuuksista kuin pituus tai läskit, kun tutustuttiin keskustelemalla netissä. Rakastuin jo silloin hänen luonteeseen, viisauteen, ymmärrykseen. No, vihdoin 3 vuoden tuntemisen jälkeen treffipaikalla odotti parimetrinen muhkea jättiäinen. Mutta tunsin hänet heti, silmät tuikki ja hymy oli lämmin ja karhumaiseen halaukseen kun otti minut pikku hobitin, niin se oli sillä selvä. Tässä on mimun elämäni mies.

Kuinka olisikaan käynyt, jos treffipaikalla olisi odotellut kaksikymmentä senttiä hobittia lyhyempi, laiha mies?

(Arvaan, mitä vastaat, mutta tosiseikka on se, että emme kumpikaan voi tietää.)

Jaan, no sit hän olisi ollut 135-senttinen jos olisi minua hobittia 20 cm lyhyempi. Eli ns. kääpiökasvuinen. No en mä tiiä. Esim. tuo Eero Herranen ei vaikuta ollenkaan hullummalta, siinä sulle roolimallia oman lyhyytesi kanssa, itsetunto ei ole pituudesta kiinni. (edes SEN pituudesta...)

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/110-senttinen-eero-herranen-toteuttaa-unelmaansa-ihmetellaan-kun

Vierailija
49/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan sitten kärsimykset ohi. Pitikin syntyä lyhyenä miehenä juuri tähän aikakauteen, kun miehen pituus on maailman tärkein asia.

Vierailija
50/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, haista kuule pitkä haiseva p*sk*läjää!

Vierailija
51/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin, että mies haluaa naisen, jolla ei ole kúllikarusellitaustaa. Näin vain on. Ei auta kiukuttelu.

Vierailija
52/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä välttämättä ole kyse epävarmuudesta, varmaan suurimmaksi osaksi jostain alkukantaisesta tarpeesta tulla "suojelluksi".

Tosin Demi.fistä aikoinaan luin monta kertaa, kun monet tytöt ihan avoimesti myönsivät haluavansa pitkän poikaystävän etteivät itse näyttäisi lihavilta tai isoilta poikaystävän vieressä.

Vastaavasti miehillä on alkukantainen tarve ottaa naiseksi pieni ja reppana nainen jota saa suojella ja elättää kotona? Vähän kuin huollettava lemmikki.

Vierailija
53/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso kokoa, on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin pituus.

T:nainen 170cm, miehet olleet 183 ja 175 cm

Vierailija
54/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan on nyt tässä epävarma? Ja ilmeisen katkera? :D :D

Vierailija
55/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on täysin luonnollista haluta vähintään samanpituinen mies.

Tämä pitäisi kylläkin tutkia tieteellisesti. Syynähän voi olla vaikka kristinusko.

Vierailija
56/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan sitten kärsimykset ohi. Pitikin syntyä lyhyenä miehenä juuri tähän aikakauteen, kun miehen pituus on maailman tärkein asia.

Mitä pienempi mies niin sitä enemmän jää rahaa naiselle. Isot miehet syövät jääkaapin tyhjäksi ja tukkivat vessanpöntön norsun kokoisilla paskoillaan.

Tätä ei kovinkaan moni pinnallinen nainen mieti.

Vähemmät kulut ja vessa ei ole tukossa. Myös ilmaston lämpeneminen vähenee pienistä miehistä.

Vierailija
57/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pienempi mies niin sitä enemmän jää rahaa naiselle. Isot miehet syövät jääkaapin tyhjäksi ja tukkivat vessanpöntön norsun kokoisilla paskoillaan.

Tätä ei kovinkaan moni pinnallinen nainen mieti.

Vähemmät kulut ja vessa ei ole tukossa. Myös ilmaston lämpeneminen vähenee pienistä miehistä.

Tuossa on järkeä.

Vierailija
58/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin pienikokoinen nainen (XS) ja vain 162cm pitkä. En koe tarvetta tulla suojelluksi mutta haluan pitkän miehen, jotta mahdolliset lapset eivät jäisi lyhyiksi. Outoa? Ehkä..

No sitä ei kyllä tiedä, miten siinä geenilotossa käy. Lapsista voi ihan hyvin tulla lyhyitäkin.

Lapsuudenkaverini isä on melkein 2 metriä ja äiti 157 cm. Tämä lapsuudenkaverini on nyt aikuisena 163 cm ja hänen vuotta nuorempi pikkuveljensä on 160 cm. :D

Jos nainen on tosi lyhyt, pitkän miehen kanssa lasten hankkiminen ei siis todellakaan ole mikään tae pitkistä lapsista.

Ei varmasti. Mutta oletan, että mahikset paremmat kun molemmat vanhemmat eivät ole alle 165cm :D

Vierailija
59/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160-senttinen ja jo nuoresta lähtien pitkät kaverit kiinnostuivat minusta eniten. Nykyinen mieheni on 182 cm, exä 175. 

Niistä pitkistä pojista oli jostain syystä oikein kivaa nostella minua ilmaan?

Vierailija
60/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mä olen 170cm ja isokokoinen nainen (76kg, kengännumero 40/41), silti eksien joukkoon mahtuu mm. seuraavanpituiset miehet: 165cm, 168cm, 173cm. Vain viimeksi mainittu oli minua painavampi :D 

Tykkään myös käyttää korkokenkiä, eli siitä tulee vielä vähintään se +6cm. 

En ole koskaan tuntenut itseäni amatsooniksi miesteni rinnalla. Eikä heitäkään haitannut minun pituuteni/painoni. 

Nykyinen on 182cm ja painaa 72kg, eli minua kevyempi on hänkin. Ei haittaa. 

Yksi eksä oli 198cm, tämän kanssa seksi meni vaikeaksi. Helpompi harrastaa n. samanpituisen tai jopa lyhyemmän kanssa. :) 

Pituus ei sinällään ole mulle mikään "juttu", luonne ratkaisee. Ja siinä ap jo menee metsään, aloituksesta huokuu uhmakkuus ja epävarmuuskin, jotka molemmat ovat turn-offeja. 

Et tosiaankaan ole isokokoinen nainen. Täysin normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän