Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain epävarma nainen haluaa pitkän miehen

Vierailija
13.03.2019 |

Vain epävarma nainen haluaa pitkän miehen. Haluavat piilottaa oman isokokoisuutensa miehen varjoon. Jotenkin todella surullista.

M31/167cm

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, 166+ cm nainen ei ole lyhyt, koska on naisten keskipituutta pidempi!!! Tiedoksi vastaajille.

Alle 170cm naiset on lyhyehköjä Hollannissa, Virossa ja Latviassa, Suomessa keskipitusia.

Vierailija
62/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan sen takia ison miehen, koska niiden alistaminen petipuuhissa on mukavampaa. Kun iso mies on polvillaan edessäsi, se on kuule ihanaa. Lyhyt, pieni mies ei vaan tee samaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin pienikokoinen nainen (XS) ja vain 162cm pitkä. En koe tarvetta tulla suojelluksi mutta haluan pitkän miehen, jotta mahdolliset lapset eivät jäisi lyhyiksi. Outoa? Ehkä..

Onko sun elämä sitten ollut hankalaa tuon kokoisena?

Vierailija
64/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen deittaillut itseäni lyhyempiä miehiä ja täytyy sanoa, etten toiste enää ala. Kauheeta kyttäystä jos olin itseäni pidempien mieskavereitteni kanssa, riidan haastamista kavereilleni ja ryyppäämisellä lyhyytensä kompensoimista.

N180cm

Jännä miten tuo ajattelu liittyy aina lyhyyteen, mutta ei koskaan esim. komeuteen. Oletteko kuulleet seuraavaa: "Olen deittaillut komeita miehiä ja täytyy sanoa, etten enää valitse komeaa miestä ikävän yksittäiskokemus x:n perusteella"

Vierailija
65/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen deittaillut itseäni lyhyempiä miehiä ja täytyy sanoa, etten toiste enää ala. Kauheeta kyttäystä jos olin itseäni pidempien mieskavereitteni kanssa, riidan haastamista kavereilleni ja ryyppäämisellä lyhyytensä kompensoimista.

N180cm

Samoja kokemuksia. Hirveää kyttäämistä myös vaatteiden ja kenkien suhteen, että näyttäisin mahdollisimman lyhyeltä ja pieneltä miehen rinnalla.

Vierailija
66/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet ei vaan sytytä, ei koskaan ole sytyttäneet. Valitettavasti miestyyppini on yli 185 cm, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas. Ei ole kovin paljon valinnanvaraa, kun oikeanlainen luonne on vielä tärkeämpi kriteeri. 

Vierailija
67/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on pitkä (200 cm) mutta ihan rehellisesti sanottuna en edes huomannut hänen pituuttaan. Ihastuin hänen kasvoihinsa, hymyynsä ja kivan luonteeseen.

Eksä taas oli lyhyt (167 cm) eikä sekään haitannut. Hän oli komea mies pituudesta riippumatta

Vierailija
68/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan s**tanan epävarma nainen.

T N182cm

Vierailija
69/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Pitkät miehet on vaan komeita; lyhyillä on järjestään napoleonkompleksi.

Vierailija
70/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
71/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut epävarma ja itsevarma, lihava ja hoikka, nuori ja vanhempi, ja miehen pituus on aina ollut mulle ihan neutraali asia. On ollut ihania ja komeita lyhyitä, keskipituisia ja pitkiä miehiä (ja myös ihania pieniä, keskikokoisia ja isoja peniksiä vaihtelevasti niillä miehillä). Itse olen aika keskipituinen nainen (167 cm), ja miehiä on ollu välillä 163 cm - 196 cm.

Vierailija
72/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika luonnollista, että nainen pelkää näyttävänsä isolta, kun tältäkin palstalta saa jatkuvasti lukea, kuinka miehet yököttelevät isoille naisille ja haaveilevat pienistä siroista aasialaistytöistä.

Eipä kyllä ihme että haaveleivat kun suomalaisnaisten ulosanti on mitä on. 

Nythän oli kyse ulkonäöstä.

Vierailija
73/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Pitkät miehet on vaan komeita; lyhyillä on järjestään napoleonkompleksi.

Pitkä mies käy salilla -> fiksu mies kun pitää huolta itsestään ja näyttää vielä hyvältä

Lyhyt mies käy salilla -> napoleon-kompleksi, yrittää kompensoida

Vierailija
74/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä 158cm pitkä ja 49kg painava nainen haluan kätkeä tämän suoranaisen massiivisuuteni pitkän mieheni varjoon. Olipa kyllä osuva analyysi sinulta aloittaja!

Vierailija
75/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mitä pidempi niin sitä rujompi naamalta. Kyllä ne lyhyet miehet ovat paljon komeampia kasvoiltaan lähes aina.

En myöskään itse koe että kömpelyys on seksikästä. Pitkät miehet ovat aina järjestäen kömpelöitä liikunnallisesti ja myös kankeita.

Sellainen ketteryys ja taitoluistelian sulokkuus puuttuu täysin.

Minulle isot miehet ovat todella turn off.

Vaikka olen itse melko romuluinen naiseksi 173cm ja 48kg.

Kyllä minulle kelpaa viisas, (ei siis älykäs) hyvännäköinen kasvoiltaan ( jos naama ei miellytä niin ei onnistu romantiikka) ja terve mies pituudeltaan 160-178cm

178cm on jo kriittinen pituus, koska kömpelyyttä esiintyy jo tuossa pituudessa paljon. Harvemmin osaavat käsillä seistä, tehdä kuperkeikkaa, kärrynpyörää tai edes volttia.

Vaadin myös kohtuullista notkeutta. Että pääsee kyykkyyn ja kykenee olemaan kyykyssä tunnin verran, myös vähintään kämmenet pitää saada lattiaan suorilta jaloilta.

Näiltä pohjilta on hyvä lähteä eteen päin.

Vierailija
76/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika aivokuollutta yleistämistä. Ihan yhtä lailla voitaisiin sanoa että vain tiimalasivartalolla ja vähintään D-kuppikoolla varustetut naiset ovat nättejä. Perus eloveena tallajilla on järjestään alemmuuskompleksi todellisia naisia vastaan. Oletko samaa mieltä?

Vierailija
77/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä haluaa pitkän miehen, että mahdollisesti syntyvät poikalapset eivät jäisi tapeiksi.

Vierailija
78/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuosta kaatuilevat tornit nimimerkistä yksi kerta kun silloisen 194cm poikaystävän  kanssa mentiin sänkyyn ja hän rötkähti sängylle niin sängyn pohja murtui ja jalka taittui.

Ensimmäinen paniikkini oli että oliko kissa sielä alla ja olihan se, mutta ehti alta pois.

Toinen kerta oli kun miehen kanssa tulimme opiskelijabileistä kotiin niin mies kaatuili koko matkan ajan ja oli todella kova työ pidellä tätä pystyssä. Kamala kaatuileva torni vasta olikin asuntomme rappukäytävässä kun ei päässyt ylös ja valui rappuja alas. Yhden kerran syöksyi pää edeltä naapurin oveen ja ei onneksi ollut kotona. Kotiin pääsyä mies syöksyi sohvalle josta jouset pamahtivat lattiaan. Hän nousi pystyyn ihmettelemään että miten sohva nyt noin upottaa ja horjahti kirjahyllyä vasten tukea ottaen, niin koko hyllykkö tuli lattialle.

Isoista miehistä on vain harmia. Se on kuin jättiläinen nukkekodissa.

En kyllä ymmärrä mitä hyötyä isoista miehistä käytännössä on. Onhan ne näyttäviä ja todella kömpelöitä nallekarhuja.

Ei meillä ero tullut tuosta kuitenkaan. Kasvoimme erilleen.

Pituudesta ja isosta koosta on myös käytännön haittoja kuten autoihin ei mahdu ja asioita hajoaa kotona helpommin kuin kevyen miehen kanssa.

Itse nykyään olen käytännön läheinen ja valitsen aina kevyen miehen.

Vierailija
79/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta Baabelin tornista on hyötyä jos prismassa joku tuote on ylhäällä, niin voi ylpeänä vinkata miehelle että nostaa sen sieltä alas. Sitten mies seuraa uskollisesti perässä, etenkin hellejaksoina on hyvä jos mies lantustaa takana uskollisesti ja varjostaa matkaa.

Vierailija
80/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä haluaa pitkän miehen, että mahdollisesti syntyvät poikalapset eivät jäisi tapeiksi.

Olemme mieheni kanssa molemmat ns "kevareita" eli kevyttä kaupunkilaista rotua.

Mies on noin 170 ja minä 162cm. Esikoisemme on nyt 13-vuotiaana yli mieheni. Odotettava pituus on noin 178cm.

Ei tuo oikein pidä paikkansa, jos biologiaa ymmärtää yhtään.

Sinällään olisi ollut hyvä jos lapsemme olisi saanut "kevari" geenit.

Nykyinen ruokavalio on niin ravitsevaa että lapset kasvaa isoiksi jo varhain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan