Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rekisteröidyin treffisivulle, ja ensimmäisen päivän aikana

Vierailija
24.04.2026 |

Sain heti alkuun 19 yhteydenottoa, joista 11 oli pelkkää “henkilö X flirttasi sinulle”. En reagoinut niihin lainkaan, koska en tiedä miten noihin pitäisi edes reagoida. 

Sivuston rajoitusten vuoksi pystyin vastaamaan vain kolmeen viestiin, joten valitsin ne, joissa oli oikeasti jotain sanottavaa. En todellakaan valinnut statuksen tai rahan perusteella, itseasiassa päin vastoin, jokaisen profiilisivu oli täynnä tyhjää, mutta viesteistä sai aika hyvän kuvan persoonasta.

Omassa profiilissani ei ollut kuvaa tai mittoja, ja silti tuli vahva fiilis, että minut nähtiin vapaana juoksevana vakiplluna, johon ei tarvitse oikeasti tutustua. Tottapuhuen moni ei ollut edes lukenut profiiliani.

Ja ehkä oudointa: koska en ehtinyt vastata kaikille heti ensimmäisen päivän aikana, neljä tyyppiä ilmoitti erikseen blokkaavansa minut. Kaksi heistä vielä höysti tämän haukkumalla minut lutk4ksi ?! :D

Onko tämä oikeasti nykymeininki deittipalstoilla? Odotetaanko vastausta heti, ja jos sitä ei tule, niin vedetään herneet nenään? Vai onko tämä vain huonoa tuuria omalla kohdalla? Olen viimeksi ollut treffipalstoilla ehkä 15 vuotta sitten.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24 treffipalstalla on juuri tuollaista. Lisäksi minä olen saanut viestejä joissa halutaan ostaa seksiä. 

Vierailija
2/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos tuota meinaa kestää, niin mitään ei pidä ottaa itseensä. Roskat vie itse itsensä ulos sillä välin kuin sinä keskityt niihin "parhaisiin". Välttämättä nekään ei ole kuin helpon pimpun perässä, mutta aina voi vähän aikaa katsella, mitä ovat miehiään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viesteistä sai aika hyvän kuvan persoonasta"

Mitä näissä viesteissä luki?

Vierailija
4/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoli24 treffipalstalla on juuri tuollaista. Lisäksi minä olen saanut viestejä joissa halutaan ostaa seksiä. 

Noniin, juuri tämä sivu oli kyseessä. 15 vuotta sitten löysin sieltä nykyisen exäni, jonka kanssa kuitenkin tuli oltua tuon 15 vuotta ja perhekin perustettua, että ajattelin sen olevan ihan hyvä paikka aloitella taas treffailu. Tinder yms. ei tunnu mun jutulle. Mutta näköjään kovin on massaflirttailusivuksi tuokin mennyt. Ehkä eniten noi blokkaajat jäi naurattamaan. Miksi ilmoittaa siitä minulle erikseen? 

ap

Vierailija
5/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"viesteistä sai aika hyvän kuvan persoonasta"

Mitä näissä viesteissä luki?

Niissä oli ihan aitoa asiaa ja sisältöä, en sen enempää sano, mutta kyllä niistä persoona paistoi läpi.

ap

Vierailija
6/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffeissä olet ilmeisesti tuon flirtti-ominaisuuden perusteella pyörinyt. Ja siellä on kaikista ihmisperseimmät suomimiehet mitä voi kuvitella, jotka ovat niin rumia ja katkeroituneita Tinderin 0 matchista vuodesta toiseen että haukkuvat ajanvietteenä naisia sen sijaan että yrittäisivät oikeasti ketään treffata.

Vierailija
7/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko S24? víttumaisia yli-ikäisiä (45-50+) autistisia insinörttejä jotka vihaavat naisia ja osa varmaan neitsyitä. ensimmäiset sanat mitä suusta tulee jos et heti valmis tapaaman näitä mörköjä on h-rittelu tai l.tkattelu.

Vierailija
8/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kerran match.comia. Siellä piti pakollisena laittaa kuvat ja profiiliteksti. Kuvien latauduttua profiili tuli heti muille näkyväksi vaikka en ollut vielä ehtinyt tehdä profiilia loppuun. Sain 200 ilmoitusta että joku on kiinnostunut minusta (laittanut viestiä, käynyt katsomassa profiiliani, tykännyt kuvistani) ennen kun ehdin edes vastata pakolliseen kysymykseen kerro jotain itsestäsi. Alkoi ahdistaa se jatkuva pommitus joten poistin profiilin. Myöhemmin selvisi että ilmeisesti siellä ei muutenkaan olisi päässyt lukemaan viestejä maksamatta.

Vierailija
9/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noissa sovelluksissa on persoonallisuushäiriöisiä ym. porukkaa joilla ei ole livenä mitään mahdollisuuksia keneenkään. Pystyvät noiden ansiosta pitämään yllä illuusiota että kyllä joku vielä haksahtaa. Sitten tietysti on varatut markkina-arvontestaajaluuserit ja pettäjät. Veikkaan että n. 10% täyspäisiä ja ok, ja algoritmi haluaa ettet löydä heitä vaan "pelaat" sovellusta ikuisesti. :D

Vierailija
10/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun itse skeptisesti niihin, joilla on tyhjä profiili, mutta sitten vaikuttavat viestissään tosi kiinnostuneilta ja muka kiinnostuneilta samanlaisista jutuista mistä itsekin. Tuo on monen miehen taktiikka: ei kerrota itsestään mitään, jotta voidaan sitten jokaiselle naiselle esittää juuri hänelle sopivaa ihmistä. 

Vierailija
11/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Tinderiin! Löysin sieltä viime vuonna nykyisen avokkini.

M49

Vierailija
12/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun itse skeptisesti niihin, joilla on tyhjä profiili, mutta sitten vaikuttavat viestissään tosi kiinnostuneilta ja muka kiinnostuneilta samanlaisista jutuista mistä itsekin. Tuo on monen miehen taktiikka: ei kerrota itsestään mitään, jotta voidaan sitten jokaiselle naiselle esittää juuri hänelle sopivaa ihmistä. 

On siellä oikeastikin hyvännäköisiä miehiä joilla on vientiä ja sininen moderaation vahvistama profiili, mutta ei niistä ole mihinkään muuhun kuin panosuhteisiin koska vientiä on niin paljon. Pari kertaa tapaillut tuollaista miestä ja aina se hiipuu miehen puolelta kunnes lopulta ei nähdä enää yhtään.

Vierailija
13/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin ensin vietetään viikonloppua toisen luona, sitten vietetään pari päivää keskellä viikkoa tai kerran päivässä viikonloppuun yhdessä, sitten nähdään parin viikon välein, sitten kerran kuussa, lopulta mies ei halua nähdä enää ollenkaan. Suhteessa ei seksin lisäksi juuri mitään yhteistä tekemistä tai muistoja.

Vierailija
14/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen miesvihaketju kaluttu tyhjäksi, nyt uusi tulilla. Hienosti te vedätte, hohhoijaa.

Vierailija
15/15 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

s24 ei ole enää hyvä. Kannattaa vaihtaa Tinderiin. Tee hyvä profiili ja valitse tarkkaan profiilin perusteella keille laitat tykkäyksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän