Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain epävarma nainen haluaa pitkän miehen

Vierailija
13.03.2019 |

Vain epävarma nainen haluaa pitkän miehen. Haluavat piilottaa oman isokokoisuutensa miehen varjoon. Jotenkin todella surullista.

M31/167cm

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 162 cm nainen. Isäni ja veljeni kaikki 180+, minä sain geenini äidin puolelta. En voisi kuvitellakkaan olevani alle 175-178cm miehen kanssa. En edes huomaa lyhyitä pätkiä. Taitaa kyseessä olla luonnon valinta.

Näin minäkin kuvittelin joskus, mutta kun kohdalle sattui oman pituinen mies, joka vaan vei jalat alta ja vie edelleen 50 vuoden jälkeenkin, niin ei voi mitään.

Rakastelu on muuten parasta samanpituisten kesken.

T. 167cm

Vierailija
82/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta juuri kiinnostu muut kun 180-> enkä itsekään kiinnostu. Mieluiten 185 -> ;) kyllä miehen pitää miehen kokonen olla

T. 175 N

Samoilla linjoilla jatkaen, miehen pitää olla miehen kokoinen, mutta naisen ei tarvitsisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut nainen haluaa miehen, pituudesta viis. Lyhyydestä sentään vähän, joten se on vaan voi voi.

Vierailija
84/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä haluaa pitkän miehen, että mahdollisesti syntyvät poikalapset eivät jäisi tapeiksi.

Olemme mieheni kanssa molemmat ns "kevareita" eli kevyttä kaupunkilaista rotua.

Mies on noin 170 ja minä 162cm. Esikoisemme on nyt 13-vuotiaana yli mieheni. Odotettava pituus on noin 178cm.

Ei tuo oikein pidä paikkansa, jos biologiaa ymmärtää yhtään.

Sinällään olisi ollut hyvä jos lapsemme olisi saanut "kevari" geenit.

Nykyinen ruokavalio on niin ravitsevaa että lapset kasvaa isoiksi jo varhain.

Eli odotettava pituus on mieheksi aika lyhyt. Toisaalta, povattiinpa itsestänikin vain 167 cm pitkää, mutta pituutta siunaantuikin 180 cm.

Vierailija
85/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet yrittää kovempaa ja ovat usein älykkäämpiä. Tämän olen huomannut.

Sinällään sääli kun nyt vanhempana on ihan erilaiset arvot, niin harmittaa että päästin hyviä lyhyitä viisaita miehiä menemään.

En ollut tarpeeksi älykäs aikoinaan.

Se lasten satujen tyhmä jättiläinen ja nokkela pienempi sankari pitää ihan paikkansa.

Menestyneet ovat usein lyhyitä.

Vierailija
86/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh tai nainen, joka pitää testosteronista. Testosteroni kun tekee miehestä usein myös pitkän. Biologiaa pöljä!

Vierailija
87/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä haluaa pitkän miehen, että mahdollisesti syntyvät poikalapset eivät jäisi tapeiksi.

Mies on noin 170 ja minä 162cm. Esikoisemme on nyt 13-vuotiaana yli mieheni. Odotettava pituus on noin 178cm.

Eli odotettava pituus on mieheksi aika lyhyt. Toisaalta, povattiinpa itsestänikin vain 167 cm pitkää, mutta pituutta siunaantuikin 180 cm.

Niin esikoisemme on tytär :)

Vierailija
88/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinällään sääli kun nyt vanhempana on ihan erilaiset arvot, niin harmittaa että päästin hyviä lyhyitä viisaita miehiä menemään.

Se lasten satujen tyhmä jättiläinen ja nokkela pienempi sankari pitää ihan paikkansa.

Menestyneet ovat kyllä useammin poikkeavan pitkiä. Muuten mutuilussasi voi olla hiven totuuttakin.

Vierailija
89/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet ei vaan sytytä, ei koskaan ole sytyttäneet. Valitettavasti miestyyppini on yli 185 cm, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas. Ei ole kovin paljon valinnanvaraa, kun oikeanlainen luonne on vielä tärkeämpi kriteeri. 

Mullakaan ei taviksennäköiset, persjalkaiset tapit sytytä. Naisen pitää olla yli175 cm ja painoa saa olla max. 65 kg tuon pituisella. Onneksi on tuollaisia naisia löytynyt. Lyhyempi nainen ei sytytä senkään vuoksi, etteivät mahdolliset lapset jäisi parsjalkaisiksi tapeiksi.

Vierailija
90/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso varjo se raapii päätään kirjoitti:

Isosta Baabelin tornista on hyötyä jos prismassa joku tuote on ylhäällä, niin voi ylpeänä vinkata miehelle että nostaa sen sieltä alas. Sitten mies seuraa uskollisesti perässä, etenkin hellejaksoina on hyvä jos mies lantustaa takana uskollisesti ja varjostaa matkaa.

Sanooko mies yleensä

-oukki doukki

,kun pyydät häntä nostamaan jonkin tuotteen ylähyllyltä?

Vierailija
91/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet ei vaan sytytä, ei koskaan ole sytyttäneet. Valitettavasti miestyyppini on yli 185 cm, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas. Ei ole kovin paljon valinnanvaraa, kun oikeanlainen luonne on vielä tärkeämpi kriteeri. 

Mullakaan ei taviksennäköiset, persjalkaiset tapit sytytä. Naisen pitää olla yli175 cm ja painoa saa olla max. 65 kg tuon pituisella. Onneksi on tuollaisia naisia löytynyt. Lyhyempi nainen ei sytytä senkään vuoksi, etteivät mahdolliset lapset jäisi parsjalkaisiksi tapeiksi.

Kyllä varmaan meni kaikilla siroilla max 174/64 naisilla syvälle tunteisiin. Ei koska vientiä riittää. - eri

Vierailija
92/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin mainita kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten poikalapsillakin saattaa olla toivoa ylittää se 180.

Vierailija
93/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kartan kaikkia lyhyitä miehi, vaikka olen lyhyt nainen. Lyhyissä miehissä tympii se pakottaminen ja huono itsetunto. Ihan kuin minä lyhyenä naisena olisin velvollinen olemaan jonkun lyhyen miehen kanssa ja olen jotenkin lyhyille miehille velkaa senkin, että en koske heihin kepilläkään. Pitkillä miehillä ei ole tarvetta pyrkiä pakottamaan naisia seuraansa. 

Lyhisssä naisissa tympii myös sama huono itsetunto ja sitten ripustautuminen. Lyhyt nainen on usein luonnehäiriöinen ripustautuva naislapsi.

Vierailija
94/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaatuilevia torneja kiitos. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Pitkät miehet on vaan komeita; lyhyillä on järjestään napoleonkompleksi.

Jostain syystä mitä pidempi niin sitä rujompi naamalta. Kyllä ne lyhyet miehet ovat paljon komeampia kasvoiltaan lähes aina.

En myöskään itse koe että kömpelyys on seksikästä. Pitkät miehet ovat aina järjestäen kömpelöitä liikunnallisesti ja myös kankeita.

Sellainen ketteryys ja taitoluistelian sulokkuus puuttuu täysin.

Minulle isot miehet ovat todella turn off.

Vaikka olen itse melko romuluinen naiseksi 173cm ja 48kg.

Kyllä minulle kelpaa viisas, (ei siis älykäs) hyvännäköinen kasvoiltaan ( jos naama ei miellytä niin ei onnistu romantiikka) ja terve mies pituudeltaan 160-178cm

178cm on jo kriittinen pituus, koska kömpelyyttä esiintyy jo tuossa pituudessa paljon. Harvemmin osaavat käsillä seistä, tehdä kuperkeikkaa, kärrynpyörää tai edes volttia.

Vaadin myös kohtuullista notkeutta. Että pääsee kyykkyyn ja kykenee olemaan kyykyssä tunnin verran, myös vähintään kämmenet pitää saada lattiaan suorilta jaloilta.

Näiltä pohjilta on hyvä lähteä eteen päin.

Ehkä idiootein vastaus ikinä :0

Vierailija
95/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen mies on mulle turn off. Kärsivät usein luonteen patologioista, kuten esim. kusipäisyydestä ja pienen miehen pullistelusta, se on naurettavaa.

Ei jatkoon.

Vierailija
96/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyneet ovat kyllä useammin poikkeavan pitkiä. Muuten mutuilussasi voi olla hiven totuuttakin.

Laitappa muutama esimerkki. Aiemmin väitettiin pitemmän ehdokkaan. Aina voittaneen Yhdysvaltojen presidentinvaalit. Totuus on on, että joskus on voittanut pitempi ja joskus lyhyempi.

Vierailija
97/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan meni kaikilla siroilla max 174/64 naisilla syvälle tunteisiin. Ei koska vientiä riittää. - eri

Sanoin, että minua ei sytytä. Sinulla voi olla vientiä vaikka kuinka paljon ja monella paljon lyhyemmälläkin ja tuo 175 cm on noin..

Vierailija
98/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoinen mies on mulle turn off. Kärsivät usein luonteen patologioista, kuten esim. kusipäisyydestä ja pienen miehen pullistelusta, se on naurettavaa.

Ei jatkoon.

Samanlainen yleistys kuin se, että isokokoiset miehet ovat tyhmiä ja lapsellisia.

Vierailija
99/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin Demi.fistä aikoinaan luin monta kertaa, kun monet tytöt ihan avoimesti myönsivät haluavansa pitkän poikaystävän etteivät itse näyttäisi lihavilta tai isoilta poikaystävän vieressä.

Niin, onko sekin sitten naisten syytä että ajattelevat noin? Jos on aina ja kaikkialta iskostettu mieleen, että naisen pitää olla siro ja hoikka ollakseen viehättävä?

Vierailija
100/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

unohdin mainita kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten poikalapsillakin saattaa olla toivoa ylittää se 180.

Olemme 167 cm pariskunta ja tytär on 176 ja poika 186. Just Akuutissa sanottiin, että pituuteen vaikutta koko suvun pituusvaihtelu, eivät ainoastaa lapsen vanhempien geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi