Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain epävarma nainen haluaa pitkän miehen

Vierailija
13.03.2019 |

Vain epävarma nainen haluaa pitkän miehen. Haluavat piilottaa oman isokokoisuutensa miehen varjoon. Jotenkin todella surullista.

M31/167cm

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään sekä isoista että pienistä miehistä! Tykkään kaljuista ja punatukkaisista ja vaaleista, myös tummista pidän. Tykkään vähän vatsakkaasta mutta hoikkakin voi olla ihana.

Tärkeintä, että on mukava tyyppi jolla on kivat tavat, omia juttuja mutta vastapainoksi aikaa ja halua tehdä asioita myös yhdessä. Ilkeistä en tykkää enkä huonotapaisista.

Ennen kaikkea tykkään miehistä, jotka aidosti tykkää naisista. Sellaisten miesten kanssa on ihana olla. Ne miehet, jotka vihaavat/pelkäävät naisia, ovat hirmu hankalia. Kun aidosti rakastaa naisia, osaa olla oikealla tavalla naisen kanssa - rakastava ei alista, mollaa eikä käyttäydy törpösti. Silloin pituudella ei ole MITÄÄN merkitystä.

Vierailija
22/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskit ja isot naiset haluaa taas pienen miehen ja usein se pieni mies sen läskin mamman, en tajua miksi.. Onko niin että pieni mies ei usko saavansa parempaa eikä se läski akkakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kiinnostus tai Rakkaus ole pituudesta kiinni, vaan ihmisen olemuksesta, kivasta luonteesta, hymystä, herkkydestä, rehellisyydestä jne.

Vierailija
24/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

läskit ja isot naiset haluaa taas pienen miehen ja usein se pieni mies sen läskin mamman, en tajua miksi.. Onko niin että pieni mies ei usko saavansa parempaa eikä se läski akkakaan?

Iso ei aina tarkoita läskiä.

Vierailija
25/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itsevarma nainen. Mieheni on lyhyehkö (168) ja ihanan itsevarma hänkin. Hän ei ikinä menisi nettipalstalle haukkumaan ihmisiä liittyen pituuteen, sen enempää kuin pituuden suosimiseen. Itse asiassa hän ei ylipäätään hauku ihmisiä, ei edes netissä.

Elämäni mies!

Vierailija
26/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten pitkä mies saa naisen näyttämään pienemmältä? Se mieshän voi olla vaikka kuinka hoikka. Itse olen 170cm ja mies 184 mutta en minä kyllä erityisen pieneltä sen laiheliinin vierellä näytä.

Vierailija
27/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika luonnollista, että nainen pelkää näyttävänsä isolta, kun tältäkin palstalta saa jatkuvasti lukea, kuinka miehet yököttelevät isoille naisille ja haaveilevat pienistä siroista aasialaistytöistä.

Ite en niistä lasten kokoisista aasialaisnaisista välitä. Kauniita toki, mutta en voisi kuvitella seurustelevani. Mielummin lähes itseni pituinen nainen. Ei tietenkään mitään tankkeria.

Mies 183cm

Vierailija
28/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin pienikokoinen nainen (XS) ja vain 162cm pitkä. En koe tarvetta tulla suojelluksi mutta haluan pitkän miehen, jotta mahdolliset lapset eivät jäisi lyhyiksi. Outoa? Ehkä..

Vierailija
29/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat naiset ovat pelkureita. Kyse on eloonjäämisvietistä.

Alkukantainen vietti kertoo, että pidempi mies voisi turvata selustan ja eloonjäämisen paremmin. Tosin isolla miehellä ei ole aina kehittynyt suojeluvietti. Kysehän on biologiasta.

Vierailija
30/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin pienikokoinen nainen (XS) ja vain 162cm pitkä. En koe tarvetta tulla suojelluksi mutta haluan pitkän miehen, jotta mahdolliset lapset eivät jäisi lyhyiksi. Outoa? Ehkä..

Ei ole outoa. Haluat jälkeläisillesi parhaat elinmahdollisuudet.

Se on biologiaa.

Vierailija
31/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota oltu koskaan juteltu sellaisista epäolennaisuuksista kuin pituus tai läskit, kun tutustuttiin keskustelemalla netissä. Rakastuin jo silloin hänen luonteeseen, viisauteen, ymmärrykseen. No, vihdoin 3 vuoden tuntemisen jälkeen treffipaikalla odotti parimetrinen muhkea jättiäinen. Mutta tunsin hänet heti, silmät tuikki ja hymy oli lämmin ja karhumaiseen halaukseen kun otti minut pikku hobitin, niin se oli sillä selvä. Tässä on mimun elämäni mies.

Vierailija
32/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuota oltu koskaan juteltu sellaisista epäolennaisuuksista kuin pituus tai läskit, kun tutustuttiin keskustelemalla netissä. Rakastuin jo silloin hänen luonteeseen, viisauteen, ymmärrykseen. No, vihdoin 3 vuoden tuntemisen jälkeen treffipaikalla odotti parimetrinen muhkea jättiäinen. Mutta tunsin hänet heti, silmät tuikki ja hymy oli lämmin ja karhumaiseen halaukseen kun otti minut pikku hobitin, niin se oli sillä selvä. Tässä on mimun elämäni mies.

Kuinka olisikaan käynyt, jos treffipaikalla olisi odotellut kaksikymmentä senttiä hobittia lyhyempi, laiha mies?

(Arvaan, mitä vastaat, mutta tosiseikka on se, että emme kumpikaan voi tietää.)

Vierailija
33/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet epävarma omasta pituudestasi. Ketuttanut kun naiset valitsee pidempiä miehiä eikä sinua.

Miehessä on muutakin kuin pituus. Kannattaa tarkistaa oma asenne. 

Vierailija
34/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? En minä ainakaan ole koskaan mittaillut.

Vierailija
35/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka olisikaan käynyt, jos treffipaikalla olisi odotellut kaksikymmentä senttiä hobittia lyhyempi, laiha mies?

Täällä toinen pätkä. Minusta kaikki yli 170 cm ihmiset ovat pitkiä, lyhyemmät ihan tavallisia. Ihan sama onko mies 165, 180 vai 195.

Vierailija
36/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kartan kaikkia lyhyitä miehi, vaikka olen lyhyt nainen. Lyhyissä miehissä tympii se pakottaminen ja huono itsetunto. Ihan kuin minä lyhyenä naisena olisin velvollinen olemaan jonkun lyhyen miehen kanssa ja olen jotenkin lyhyille miehille velkaa senkin, että en koske heihin kepilläkään. Pitkillä miehillä ei ole tarvetta pyrkiä pakottamaan naisia seuraansa. 

Vierailija
37/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä ei kyllä tiedä, miten siinä geenilotossa käy. Lapsista voi ihan hyvin tulla lyhyitäkin.

Lapsuudenkaverini isä on melkein 2 metriä ja äiti 157 cm. Tämä lapsuudenkaverini on nyt aikuisena 163 cm ja hänen vuotta nuorempi pikkuveljensä on 160 cm. :D

Jos nainen on tosi lyhyt, pitkän miehen kanssa lasten hankkiminen ei siis todellakaan ole mikään tae pitkistä lapsista.

Vierailija
38/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen pätkä. Minusta kaikki yli 170 cm ihmiset ovat pitkiä, lyhyemmät ihan tavallisia. Ihan sama onko mies 165, 180 vai 195.

Ai niin, edellinen kirjoittaja sanoikin että jos olisi "parikymmentä senttiä hobittia lyhyempi". Joutuisin ainakin itse miettimään, miten lyhytkasvuisuus vaikuttaa terveyteen tms. Monesti kääpiöillä on muitakin vaivoja kuin pelkkä lyhyys.

Vierailija
39/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tummempi ja eksoottisempi mies on niin sitä vähemmän pituudella on merkitystä. jos mies on taas kantasuomalainen niin sitten kyllä vaadin pituuden olevan siellä lähempänä 190 cm.

Tietenkin jos suomalainen on poikkeuksellisen varakas niin sitten pituudella ei enää ole väliä, tätä mieltä olen ja moni ystäväni myös.

Samaa olen huomannut. Tuttavapiirissä on lihavat/lihatkot 165-170cm pakistani, romanialainen, turkkilainen, irakilainen. Kaikilla noilla tyttöystävät. Jopa niinkin paljon vientiä että pettävät.

Miksi suomalaiset naiset ovat niin wt etteivät edes kunnollisia miehiä voi hankkia? Ja miksi tuollaisilla on enemmmän vientiä kuin keskipituisilla ja komeimmilla suomalaismiehillä?

Itse en edes viitsi enää nykyisin seurustella suomalaisten naisten kanssa, ihan rispektit mennyt.

Vierailija
40/117 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs muut mieltymykset kertovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi