Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ymmärrä, kuinka joku viitsii rahoittaa puolison lorvimisen kotona vuosikaudet?

Vierailija
13.03.2019 |

En vaan ymmärrä, miksi. Lorvijasta tulee päiväkaudet sängyssä makaava laiskuri.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvii ymmärtää.

Mun mies tienaa hyvin ja maksaa meidän elämisen, runsaasti jää yli joka kuukausi säästöihin/sijoittamiseen. Minä vain lorvin, koska olen työkyvytön. Minulla on mielenterveysongelmia. Siitä huolimatta rakas mieheni on ollut rinnallani jo 15 vuotta.

Mielelläni vaihtaisin sairauteni työntekoon, mutta näillä korteilla on nyt elettävä. Ehkä joskus vielä.

Sairaus on eri asia jos on työkyvytön. Mutta jos on työkykyinen mutta työhaluton :)

Kovin tarkasti tunnut tietävän miten ja mihin nainen käyttää rahansa, mitä tekee päivisin, sängyssä makaamiset, Netflixin katsomiset ja mitä tarjoaa ruuaksi. Onko sulla joku valvontakamera heidän kotonaan? Ihmeellistä kyllä, koska se ei edelleenkään sulle kuulu.

No on teidän asiakkaat sitten yksinkertaisia. Minut kun isä (jumala) lähetti matkaan, niin ohjeet oli annettu vähän älykkäämmille.

Sinccis

Vierailija
142/149 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei sulle kuulu ja sä et sille mitään voi, joten miksi jauhat täällä vieraiden ihmisten asioista. Eikö ole muuta tekemistä?

Menikö tunteisiin? Eikö täällä voi mitään ihmetellä?

Juu ja KYLLÄ, olkoon suurta rakkautta, mutta en näe viehättävänä aikuista joka ei elämässään saa mitään aikaiseksi. Enkä tälläistä omassa kodissa mahdollista.

Se on oma asiasi. Joku toinen ehkä näkee. Edelleenkään sä et asiaa voi muuttaa tai siihen puuttua, joten jankkaaminen siitä ON turhaa.

Really? Näin avaat keskustelun aamulla 7:03.

Sinccis

Sulla on kaikki faktat pielessä. Haluatko keskustella?

Sinccis

Really? Sä parantelet joka-aamuista krapulaasi täällä klo 7.12. Etkös ollutkin kova työmies omien kerskumisiesi mukaan. Miten riittää aikaa notkua netissä kun töitä pitäisi painaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei sulle kuulu ja sä et sille mitään voi, joten miksi jauhat täällä vieraiden ihmisten asioista. Eikö ole muuta tekemistä?

Menikö tunteisiin? Eikö täällä voi mitään ihmetellä?

Juu ja KYLLÄ, olkoon suurta rakkautta, mutta en näe viehättävänä aikuista joka ei elämässään saa mitään aikaiseksi. Enkä tälläistä omassa kodissa mahdollista.

Se on oma asiasi. Joku toinen ehkä näkee. Edelleenkään sä et asiaa voi muuttaa tai siihen puuttua, joten jankkaaminen siitä ON turhaa.

Really? Näin avaat keskustelun aamulla 7:03.

Sinccis

Sulla on kaikki faktat pielessä. Haluatko keskustella?

Sinccis

Really? Sä parantelet joka-aamuista krapulaasi täällä klo 7.12. Etkös ollutkin kova työmies omien kerskumisiesi mukaan. Miten riittää aikaa notkua netissä kun töitä pitäisi painaa?

Öö.. en pystynyt vastaamaan.

Sinccis

Vierailija
144/149 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on palstan tarkoitus. 

Hihi ;)

Sinccis

Vierailija
145/149 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut työmies 10 vuoteen. 

Sinccis

Vaikkei siinä mitään vikaa olekaan.

Vierailija
146/149 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvii ymmärtää.

Mun mies tienaa hyvin ja maksaa meidän elämisen, runsaasti jää yli joka kuukausi säästöihin/sijoittamiseen. Minä vain lorvin, koska olen työkyvytön. Minulla on mielenterveysongelmia. Siitä huolimatta rakas mieheni on ollut rinnallani jo 15 vuotta.

Mielelläni vaihtaisin sairauteni työntekoon, mutta näillä korteilla on nyt elettävä. Ehkä joskus vielä.

Sairaus on eri asia jos on työkyvytön. Mutta jos on työkykyinen mutta työhaluton :)

Kovin tarkasti tunnut tietävän miten ja mihin nainen käyttää rahansa, mitä tekee päivisin, sängyssä makaamiset, Netflixin katsomiset ja mitä tarjoaa ruuaksi. Onko sulla joku valvontakamera heidän kotonaan? Ihmeellistä kyllä, koska se ei edelleenkään sulle kuulu.

No on teidän asiakkaat sitten yksinkertaisia. Minut kun isä (jumala) lähetti matkaan, niin ohjeet oli annettu vähän älykkäämmille.

Sinccis

Avaa pullo taas, saa edes jutuista selvää.

Vierailija
147/149 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin niitske kuoli?

Sinccis ;)

Vierailija
148/149 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvii ymmärtää.

Sinccis

Avaa pullo taas, saa edes jutuista selvää.

Miksi ilkeilet pienokainen?

Sinccis

Vierailija
149/149 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko, että opetan sinua?

Sinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän