Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaverin koira vihaa mua

Vierailija
12.03.2019 |

Aina sama räksytys ja murina. Ei auta vaikka kuinka varovasti lähestyy ja puhuu rauhallisesti. Rapsutan jos pääsen niin lähelle. En koirista niin välitä mutta tuun toimeen kuitenkin, paitsi näköjään tämän sessen kanssa. Vaikeuttaa kaverin kanssa ajanviettoa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle sitä koiraa on rapsuttaa. Ignooraat koko räksyn ottamatta edes katsekontaktia siihen.

Kun se on koko ajan lahkeessa murisemassa. Vaikea olla huomaamatta.kaveri huokailee välillä että lakkaa jo räksyttämästä.ap

Sinulla on siinä tapauksessa kolme vaihtoehtoa: käsket kaverin viedä sen pois, lähdet itse pois tai sitten näytät sille, kuka käskee. Niskasta lattiaan niin, ettei pääse irti, muriset ja näytät hampaita.

Vierailija
22/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei oikeasti tykkää sinusta? Koirat tykkää niistä, joista heidän omistajat tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi huokailee välillä,että lakkaa räksyttämästä. Tämä! Eli kaverisi ei ole osannut kasvattaa oikein koiraansa,koira hakee isännästään turvaa ja luotettavaa tapaa hyväksyä sinut! Kun menet seuraavan kerran kaverillesi,anna koiralle jotakin herkkua ja käyttäytyä kannattaa rauhallisesti,ei tehdä koirasta numeroa. Koiran haukkuminen kertoo sen epävarmuudesta tai esim.puutteellisesta liikunnan määrästä,ei ole aktiviteetteja,joiden jälkeen lepoa rauhassa omissa oloissaan. Kaverisi täytyisi antaa aikaa koiralleen ja sen jälkeen vasta  omille kavereilleen. Jos kaverisi on paras ystäväsi,voitte jutella asioista. Onko kaverillasi oikeasti aikaa koiralle? Ei kukaan koiraa komentele kiellolla räksyttämisestä,ei koira sitä ymmärrä. Rauhallisuus on kaiken avain-ja namipalat.

Vierailija
24/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sille koiralle puruluu tai vaikka pallo, millä voi leikkiä.

Vierailija
25/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut lahjonnan parhaaksi vaihtoehdoksi, pari nakkia tai lihapullaa koiralle ja se on kaveri ikuisesti.

Mutta pitää muistaa että nakit/jotkut herkut pitää antaa kun koira on rauhoittunut ja omasta tahdostaan tulee hakemaan herkut.

Vierailija
26/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähesty koiraa, jos koira ei pidä siitä. Anna koirien lähestyä itse jos haluavat. Myös tapa koskettaa voi vaikuttaa, tuoksu, eleet, ääni jne. En usko että koira vihaa sinua, ellet väkisin mene sorkkimaan sinne tai ole kovaääninen. Minua koirat lähestyvät melkein aina, niin että omistaja melkein lentää hihnan perässä, lukuunottamatta joitakin terrierejä ym. Valitettavasti olen allerginen ja en silitä tuntemattomia koiria - vaikka pitäisin kovasti koirasta. Joudun kommunikoimaan kaukaisesti ystävällisesti

Vierailija
27/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat useimmiten pelkäävät minua,mutta usein myös omistajat pelkäävät minua.Lahjominen toimii niin koira pitää suunsa kiinni,mutta ilman lahjomista räksytys jatkuu.Koira ei ole älykäs vaan peilaa omistajaansa.

Vierailija
28/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että se inhoaa sua? Mun koira räksyttää ja murisee niille tutuille, joista se aivan erityisen paljon tykkää. Se tekee niin, koska se kiihtyy näistä niin paljon että purkaa innostustaan sellaisella. KUn ei millään malttaisi odottaa että se ihana rakas ihminen vähän rapsuttaa tai tervehtii muuten :) '

"inulla on siinä tapauksessa kolme vaihtoehtoa: käsket kaverin viedä sen pois, lähdet itse pois tai sitten näytät sille, kuka käskee. Niskasta lattiaan niin, ettei pääse irti, muriset ja näytät hampaita."

Jos meillä tekisi mun koirille joku tämän viimemainitun niin lentäisi niska-persotteella ulos samantien tämä ihminen. Sellaista ei vaan toisen eläimelle tehdä. Ihan vastaava kuin jotain alkaisi ärsyttämään jonkun tutun tai sukulaisen lapsi, ja sitten ottaisi remmin ja alkaisi vähän paukuttaa käytöstapoja päähän takapuolen kautta.

Vierailija
29/29 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma että se inhoaa sua? Mun koira räksyttää ja murisee niille tutuille, joista se aivan erityisen paljon tykkää. Se tekee niin, koska se kiihtyy näistä niin paljon että purkaa innostustaan sellaisella. KUn ei millään malttaisi odottaa että se ihana rakas ihminen vähän rapsuttaa tai tervehtii muuten :) '

"inulla on siinä tapauksessa kolme vaihtoehtoa: käsket kaverin viedä sen pois, lähdet itse pois tai sitten näytät sille, kuka käskee. Niskasta lattiaan niin, ettei pääse irti, muriset ja näytät hampaita."

Jos meillä tekisi mun koirille joku tämän viimemainitun niin lentäisi niska-persotteella ulos samantien tämä ihminen. Sellaista ei vaan toisen eläimelle tehdä. Ihan vastaava kuin jotain alkaisi ärsyttämään jonkun tutun tai sukulaisen lapsi, ja sitten ottaisi remmin ja alkaisi vähän paukuttaa käytöstapoja päähän takapuolen kautta.

Jos kenen tahansa räksy käy kiinni, en kysele omistajalta lupaa laittaa sitä ruotuun. Siinä ohessa heitän sinutkin tonttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi