Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain työsähköpostia lomalla. Tiedättekö mitä tein?

Vierailija
12.03.2019 |

Lähetin kopion työkaverille ja kirjoitin siihen että hei voitko ottaa tän että oon lomalla. Gähääääää!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luet työsähköpostia lomalla? Laita tiedoksi viesti, että olet lomalla ja luet seuraavan kerran sähköpostiasi ajankohtana x.

Vierailija
2/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla ei posteja lueta, joten olet nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla? Onpa laiskaa. Itse en lomia pidä.

Vierailija
4/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luet työsähköpostia lomalla? Laita tiedoksi viesti, että olet lomalla ja luet seuraavan kerran sähköpostiasi ajankohtana x.

Mulla on yleensä myös lomalla aina työpuhelin mukana siltä varalta että jollakin on niin tärkeää asiaa että on pakko soittaa ja sähköpostit tulee siihen ja hälyttää joten kyllähän niitä tulee luettua ja joskus vastattuakin, poissaoloviesti toki on päällä.

Monilla on myös esimerkiksi sellainen työnkuva että on vastuussa jostain erittäin oleellisesta järjestelmästä tms, eikä firmassa ole ketään muuta kenellä olisi esim. tunnuksia laitteisiin joten on pakko olla käytettävissä jollain tavalla vaikka miten olisikin lomalla, ei voi koko yritys olla kuukautta jäissä jos ekana lomapäivänä vaikka jotain tapahtuu ja koko tuotanto pysähtyy.

Vierailija
5/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun pomo soittelee kun on lomilla tai vapailla, pitäiskö jättää vastaamatta? Fiksu esimies tietää, että noin ei toimita, mutta kuspäitäkin joukossa.

Vierailija
6/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalla? Onpa laiskaa. Itse en lomia pidä.

Kaikille työ ei ole koko elämä. Kyllähän sitä työtä jaksaa ilman lomia, jos ei ole mitään muuta elämää.