noh, millainen mies sitten teille mammoille kelpaa?
Kun mikään ei näytä kelpaavan. Jopa hollywoodin universaalisesti komeasti pidetyt näyttelijät lytätään tällä palstalla (dicapro, pitt jne).
Kommentit (48)
hellä mutta raju , tekee paljon töitä ja ansaitsee ,mutta viihtyy kotona, velttona mikropenis muttä juhlakunnossa kunnon kalu, kalju mutta tuuhea pehko, pitkä ja harteikas mutta samalla sellanen lutunen nallekjaaahu , silmät isot mutta lähellä toisiaan , mutta voi olla vähän mongolimainenkin tai kinukki
miehekäs nöpönenä, hauska ja huumorintajuinen hiljainen hissukka joka kertoo hauskoja juttuja seurasssa
maailmanmies joka viihtyy perähikiällä lehmiä lypsämässä ja samalla ampuu haulikolla riistalintuja ja tietenkin vekaani mutta kyllä kunnon verinen pihvi maistuu joskus jne... siinä nyt alkuvaatimukset
Tumma, pitkä, komea.. suurin osa hollywood-näyttelijöistä ei oo sitä, dicapriosta ja pittistä puhumattakaan.
Mulle kelpaa sellainen kuin mun mies on. Olen vuosien aikana ehtinyt kyynistyä, enkä uskonut että ihan totta on ystävällisiä, kohteliaita ja kilttejä miehiä vielä olemassa. En jumaloi miestäni, mutta rakastan häntä valtavasti sillä hän on hyvä minulle.
Hän
- on kiinnostunut minusta ja hyvinvoinnistani, muttei sairaalla tavalla (ei esim pakota minua harrastamaan asiaa x)
- haluaa harrastaa kanssani seksiä, olla lähelläni, hyväillä kiireettömästi ja koskettaa rakastavasti ohimennessään vaikka kyljestä tai suukottaa hiuksia
- ei ole väkivaltainen millään väkivallan osa-alueella, eikä esimerkiksi kontrolloi minua
- antaa minulle yksityisyyttä ja omaa tilaa, aikaa olla rauhassa. Ei koko ajan tarvitse tehdä jotain tai olla samassa huoneessa. Antaa minun käydä esim. yksin lenkillä tai kuunnella musiikkia keskittyen vain itseeni.
- haluaa kuitenkin tehdä kanssani asioita ja haluaa olla ystäväni: käydä leffassa, teatterissa, syömässä jne.
- osaa tehdä ruokaa, ostaa vessapaperia, tietää milloin voi olla järkevää siivota, osaa huolehtia itsestään ja kodista itsenäisesti. Ei tarvitse passata tai kehottaa, ei odota minun olevan äitinsä.
- puhuu kunnioittavasti muista ihmisistä. On kohtelias tuntemattomille(kin), osaa smalltalkata. On kiinnostunut ympäristöstään ja sen ihmisistä. Sosiaalisesti taitava.
- harrastaa myös minun kiinnostavia asioita. Lukee antiikin kirjallisuutta, filosofiaa, on kiinnostunut vieraista kielistä, tasa-arvosta, yhteiskunnallisesta tilanteesta. Tuntee politiikkaa sen verran että tietää ketä ei kannata äänestää.
... ja vielä monia muita asioita. On hänessä huonojakin puolia, joita olen opetellut ymmärtämään. Ei mitään mikä ärsyttäisi sietämättömästi, sillä tiedän että ihmiset ovat erilaisia eikä toinen ole sellainen tahallaan. Niinpä keskityn hänen hyviin puoliinsa ja olen kiitollinen että hän on juuri tuollainen.
Tällaisista, tavallisista, kohteliaista, hellistä miehistä uskon että moni pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kovin moni suomalainen nainen on Di Capriolle tai Pittille pakkeja antanut. Ovatko Suomessa edes käyneet?
Vain teinix kuvittelee, että parisuhde on yhtä kuin julkkisten ulkonäöstä tykkääminen tai tykkäämättömyys. Mutta ei se mitään, kaikki me olemme joskus olleet tuossa kehitysvaiheessa. Tosin emme silloin vielä kirjoitelleet aikuisten keskustelupalstoille.
Aika moni täällä on kyllä jäänyt tolle asteelle.
Täällä harakanvarpailla kirjoittamaan opettelevat vanhat akat, ovat jumittuneet anaali vaiheeseen.
Ainakin me vanhat akat osaamme kirjoittaa anaalivaiheen oikein. Sinä lienet vielä oraalivaiheessa, jolloin kaikki tungetaan suuhun, mukaanlukien omat ulosteet.
No oliko tuo nyt lehmä sitten kivasti sanottu ? HäH ? Mä kyllä tiedän mitä säkin voi tunkea sinne suuhusi.....SYVÄLLE KURKKUUN ASTI.
:D :D :D
Mahtaa äitisi olla sinusta ylpeä.
Olet sä jonkun sorttinen huivipäinen ennustaja noita ? Kissa löytyy ? Kaffepannu ? Luuta ?
Mun äiti kun tässä päivänä eräänä just sanoi, että on hyyyyyyyyyvin ylpeä minusta !
Tiedä tuosta huivipäisyydestä tai ennustajuudesta, mutta se on kyllä varma että jonkun sortin noita sä kyllä olet. Ja jos merkit vähänkään paikkaansa pitää, niin olet sitä pahinta mahdollista lajia.
Tässä oma listani:
- väh. 187cm pituus
- treenattu kroppa ja komeat kasvot, pieni sänki saa olla
- tuuhea tukka
- likvidi sijoitusvarallisuus väh. 120 000 €
- mukava
- korkeakoulutus ei välttämätön, pääasia että tykkää sivistyksestä
- tykkää matkustella
- osaa nauttia elämästä
- on hyvä sängyssä ja sen ulkopuolella
- reilu
N26
Vierailija kirjoitti:
Semmonen lutunen alkoholisti sikamies kelpaa.
Täällä sellainen olisi sitten tarjolla :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä oma listani:
- väh. 187cm pituus
- treenattu kroppa ja komeat kasvot, pieni sänki saa olla
- tuuhea tukka
- likvidi sijoitusvarallisuus väh. 120 000 €
- mukava
- korkeakoulutus ei välttämätön, pääasia että tykkää sivistyksestä
- tykkää matkustella
- osaa nauttia elämästä
- on hyvä sängyssä ja sen ulkopuolella
- reilu
N26
Harmi kun mä olen pari senttiä liian lyhyt. Muuten kaikki ominaisuudet natsaisi. Paitsi etten pidä pinnallisista naisista. M31
Tuikkukippomies iskee jälleen! Unohdit vuodatuksestasi ne olkiukot😂😂