Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

noh, millainen mies sitten teille mammoille kelpaa?

Vierailija
12.03.2019 |

Kun mikään ei näytä kelpaavan. Jopa hollywoodin universaalisesti komeasti pidetyt näyttelijät lytätään tällä palstalla (dicapro, pitt jne).

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa esimerkiksi oma avokkini, joka on hauska, huomaavainen (kertoo joka päivä rakastavansa, hellii usein ja suukottelee), on komea, ei valita tai kritisoi elämänvalintojani, antaa minun olla oma itseni. Kehuu usein, arvostaa ja kiittää jos näen hänen eteensä vaivaa, ottaa mut mielellään mukaan kaveriporukkaansa, ei ole millään tavalla ilkeä ja arvostaa naisia. Tällainen multa ainakin löytyy kotoa ja tyytyväinen olen! 

Vierailija
22/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastikään ihastunut mieheen, joka ei kasvoiltaan ole komea, mutta hän on normaalipainoinen, tykkää ulkoilla ja liikkua, harrastaa ruoanlaittoa, omaa terveelliset elämäntavat, tulee toimeen omillaan ja on hyvä isä lapselleen. Hän on rauhallinen, toista ihmistä kunnioittava ja keskustelutaitoinen. En osaa edes nukkua, kun ajattelen vain häntä. Ihan kuin olisin palannut takaisin ensi kertaa rakastuneeksi teiniksi, vaikka olen jo aikuinen nainen. Omaan samanlaiset elämäntavat ja arvot kuin hän ja uskon, että tässä voi olla aineksia loppuelämän kestävään suhteeseen. Samoin ajattelee mieskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!!

Vierailija
24/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen sulosilmäinen abduljabbar sen miehen pitää olla. Suomalainen ei mulle kelpaa. Ei tartte käydä edes töissä, kunhan on suklaasilmät.

Vierailija
25/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata.

T. Lompakko- lasse

Syö akka pääsi, mene haromaan niitä keleen verhojas ja tönimään niitä stanan tuikkukuppejas !

Sinä et kelpaa. Puuttuu kaikki, mitä miehessä pitää olla: äly, sydän, käytöstavat, lähimmäisen kunnioitus, rohkeus, sivistys.

Miksi sitten täysin päinvastaisilla on eniten vientiä?

Vierailija
26/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunlaiseni hyvin tienaava yrittäjä jolla sattuu vielä olemaan iso mulukku housussa. T:M36v

No onko vientiä?

Vierailija
27/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu (ei ole vielä löytynyt)

Vierailija
28/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpoisuusehdot ovat

- tupakoimaton

-normaalipainoinen (pieni iskävatsa ei haittaa :) )

-huolehtii hygieniastaan

-rahankäyttö hallinassa

-alkoholinkäyttö hallinassa

- ei mielenterveysongelmia

-lyhyet hiukset

-työssä/opiskelee eli joku rytmi ja rutiini arjessa ja elämässä

Vierailija
29/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pikkukullinen lihava ainakaan, hyi 😕

Vierailija
30/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-yli 185cm

-lihaksikas, leveäharteinen

-isot kädet ja jalat

-yliopistokoulutus

-tienaa yli 4000€ kuussa

-yli 18cm penis, paksuutta sen verran ettei mahdu tyhjän vessapaperirullan läpi

-sosiaalisesti taitava ja itsevarma, naisten ja miesten naurattaja ja juhlien keskipiste

-dominiova, paitsi kotona minun kanssani, paitsi makuuhuoneessa

Miksi sen vessapaperirullan pitäisi olla "tyhjä"?

Vierailija
31/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunlaiseni hyvin tienaava yrittäjä jolla sattuu vielä olemaan iso mulukku housussa. T:M36v

No onko vientiä?

Joo. Varattu olen valitettavasti T:M36v

Vierailija
32/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kovin moni suomalainen nainen on Di Capriolle tai Pittille pakkeja antanut. Ovatko Suomessa edes käyneet?

Vain teinix kuvittelee, että parisuhde on yhtä kuin julkkisten ulkonäöstä tykkääminen tai tykkäämättömyys. Mutta ei se mitään, kaikki me olemme joskus olleet tuossa kehitysvaiheessa. Tosin emme silloin vielä kirjoitelleet aikuisten keskustelupalstoille.

Aika moni täällä on kyllä jäänyt tolle asteelle. 

Täällä harakanvarpailla kirjoittamaan opettelevat vanhat akat, ovat jumittuneet anaali vaiheeseen.

Ainakin me vanhat akat osaamme kirjoittaa anaalivaiheen oikein. Sinä lienet vielä oraalivaiheessa, jolloin kaikki tungetaan suuhun, mukaanlukien omat ulosteet.

No oliko tuo nyt lehmä sitten kivasti sanottu ? HäH ? Mä kyllä tiedän mitä säkin voi tunkea sinne suuhusi.....SYVÄLLE KURKKUUN ASTI.

:D :D :D

Mahtaa äitisi olla sinusta ylpeä.

Vierailija
33/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oma makunsa. Yksi ja sama ei kelpaa kaikille. Jos joskus kehityt tuosta naisten esineellistämisestä ja kaikkien kuvittelemisesta samanlaisiksi ja alat nähdä heidät ihmisyksilöinä, ymmärrät senkin.

Mitä v***ua? Kysymys oli esitetty kaikille naisille, ja kaikki naiset siihen saavat myös vastata, kukin omien mieltymystensä mukaisesti. Miksi aloittajan kysymys olisi esineellistämistä?

Vierailija
34/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, en minäkään ole löytänyt vielä yhtään fiksua naista. Mikä yhteensattuma!

Vierailija
35/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata.

T. Lompakko- lasse

Syö akka pääsi, mene haromaan niitä keleen verhojas ja tönimään niitä stanan tuikkukuppejas !

Sinä et kelpaa. Puuttuu kaikki, mitä miehessä pitää olla: äly, sydän, käytöstavat, lähimmäisen kunnioitus, rohkeus, sivistys.

Eihän noita ominaisuuksia löydy suurimmasta osasta naisiakaan.

Vierailija
36/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi jollain tavalla miellyttävän näköinen SUOMALAINEN 22-45v (itse olen 24) saa olla ylipainoinen tai hieman alipainoinen jos silti mielyttvän näköinen, ei mielellään silmälaseja, saa olla tatuointeja ja vaikka kulmakorukin, ehdottomasti väkivallaton minua kohtaan, ja pitäis rakastaa minua, hyväksyä lapseni, ei mielellään alle 160cm, ei mitään mikropenistä, pitäisi pitää mua haluttavana ja seksiä olla useammin kuin kerran kuussa, saa polttaa kannabista, kehuisi minua joskus myös pitemmän suhteen aikana, joku pieni romanttinen ele olisi ainakin kerran vuodessa kiva, ei haittaa työttömyys, luottotiedottomuus, autottomuus, omistusasunnottomuus, rahattomuus, vankilatuomio (kaikki exätkin sellaisia) , viikonloppujuopottelu, tupakanpoltto (nämä tietenkin pientä miinusta) tai jos on lapsia tai lemmikkejä, kohtelisi mua hyvin ja kumpikin tekisi kotitöitä, ei valittaisi usein, puhuisi totta eikä pettäisi.

Niin ja olen jo varattu.

Ehdottomasti väkivallaton sinua kohtaan, mutta kaikkia muita saa sitten vetää pataan niin paljon kun sielu sietää? 

Vierailija
37/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen mies kuin mulla on. Tarkemmin 180 cm (tasan), urheileva ja hyvin tienaava, isämateriaalia, mahtava rakastaja (ihan minulle, ei muille, että hekoheko), yhtä huono huumorintaju, sitoutumiskykyinen, rakastava, sanoinko komea, joskus parta, joskus ei, karvainen leveähartiainen metsästäjänsilmäinen laatikkopää. Oman ikäiseni!

Vierailija
38/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, tumma ja komea.

Vierailija
39/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan eri asia arvostella jonkun julkkiksen ulkonäköä jota ei ole koskaan edes tavannut tai tulee tapaamaankaan, kuin valita itselleen puoliso lopuksi ikää kestämään kaikki elämän vastoinkäymiset jne.

Joten vaikka en tykkää kaikkien julkkismiesten ulkonäöstä joista jotkut muut tykkää, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa minkälainen mun oma rakas aviomies on.

Luonne on aina tärkeämpi kuin ulkonäkö. Jos on epäluotettava paska mulkku luonteeltaan niin sitä ei pelasta paksu lompakko, iso kalu tai kiiltokuvan komea ulkonäkö.

Vierailija
40/48 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, en minäkään ole löytänyt vielä yhtään fiksua naista. Mikä yhteensattuma!

Jesh! Ootte ehkä match made in heaven ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan