Mitähän naapuri ouuhaa iltasin?
Vetää verhot ja kaihtimet jo viideltä kiinni. Ei vaa tajuu että verhojen takaa näkyy varjo kun pitää lamppua päällä. Eilenkin se heilu siellä kädet oudosti lantiolla toista tuntia. Välillä ravisteli takalistoaan kuin ois rokannu. Ei ihan tervettä meininkiä ku lapset ja kaikki.
Kommentit (35)
Ap:n kaltaisten takia tarvitaan aktiivimallia.
Naapurini on nainen. Että senkin puoleen outia. Vähän se on vaikeaa olla näkemättä kun ikkunsta ei juurikaa muuta näy kun naapurien ikkunat. Omkotitaloaluetta ja päätyissä ei ole ikkuunaa mutta vastakkaiaet puolet on isoilla ikkunoilla.
Vierailija kirjoitti:
Masturboi raivoisasti lasten katsellessa vierestä.
Se on ihan onaniasnakääpä siinä kersojen edessä ja mälliä roikkuu kersojen naamalla ja kattolistoja myöten.
Vierailija kirjoitti:
Kyttääköhän joku naapuri minunkin tekemisiäni? Aina kun siivoan, niin on musiikit päällä ja tanssin siinä samalla. On varmaan aika mielipuolisen näköistä touhua jos ulkoa päin katsoo eikä tiedä, mistä on kyse.
Mun naapuri kyttää ja mietin just, miten paljon se näkee mun jumppia verhojen läpi. No, aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä kyylä ap on. Eiköhän se ole täysin naapurin oma asia mitä omassa kodissaan tekee. Heti kun saan riittävästi rahaa kasaan muutan jonnekin korpeen, jossa ei ole kyylääviä naapureita joilla ei ole omaa elämää.
Viimeisimmässä asunnossa oma ihku kyyläni ylpeänä pihalla kerran kertoi, että kuulee aina kun käyn suihkussa, kun laitan ruokaa jne. Mitä ikinä teenkään kotona "hän tietää". Loppuaika siellä asuessa menikin hiiviskellen ja valtavan ahdistuksen vallassa. Rasittavaa elää ilman yksityisyyttä.
Eihän tuo ole kyyläämistä. Hänhän vain informoi sinua äänekkäästä elämisestäsi. Ei ole kummankaan vika että talossanne ilmeisesti on paska äänieristys. Hän varmaan vain oli vittuuntunut metelöintiisi ja siksi ilmoittamalla toivoi että oppisit elämään "hiljemmin" Oikeasti mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se naapurin tuottama turha mökä. Asioita voi tehdä hiljemminkin. Ilman kohkaamista
Miten käyt suihkussa hiljaisemmin? Ja tasan niin kauan kun maksan kämpästä vuokraa elän siellä tavallista elämää äänineen piittaamatta siitä sattuuko jotain kyylää ilman omaa elämää ärsyttämään. Metelöinti on asia erikseen ja siitä saakin sanoa ja valittaa.
Meillä kävi vähän samoin. Isäntä harjoitteli ¤kohopotkuja*, eli potkuja joiden näkeminen voi aiheuttaa laajaa kateutta ja alemmuuden tunnetta.
Noh, isäntä oli vahingossa sillä kertaa jättänyt verhot auki ja ojenteli koipiaan kuin mikäkin heinäsirkka.
Hänellä on tapana nostaa jalat tikkusuoraan spagaattiasentoon ja pyöritellä niitä ilmassa aluksi lämmittelynä. Sitten hän tekee jokaisen karaten potkun yli pään korkuuteen hitaasti lihaksia ja venyvyyttä treenaten ja etsii tasapainoa. Tasapainohan löytyy. Seisoo siinä asennossa jalka kohti kattoa asetettuna minuutin verran ja vaihtaa jalkaa. Sitten sama.
Tämän jälkeen alkaa vasta varsinainen nopeiden tekniikoiden tuottaminen.
Kävi vaan niin että naapurin katse kohtasi isännän katseen ja he jäivät tuijottamaan toisiaan, miehelläni tietenkin jalka ojennettuna naapurin ikkunaa vasten. Ei mennyt kauaakaan kun sanomalehti näytti lentävän pöydältä ja naapurin ukko vähän äkkiä rullasi kaihtimet ikkunansa eteen.
Eipä ole avannut niitä vielä tänä päivänäkään. Tapahtuneesta on kohta jo kaksi vuotta.
Sälekaihtimet ja verhot kiinni.
Muuten hyvä yritys.
Mä en piip ymmärrä näitä naapurikyyliä. Mulla on vieressä kerrostaloja joihin näkee korkealta missä asun ja suorastaan välttelen katsomasta. Isoja ikkunoita ja talvisin näkyy jos oikein haluaa katsoa. Kyllähän mä ikkunoista ulos katson joskus ja lähellä kun on nuo talot niin väkisin jotain näkyy. Tympii vähän sekin että joku voi luulla kyyläksi jos jään katselemaan pidempään. Tänäkin talvena oli pari niin hienoa kuutamoa että jäin hetkeksi katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en piip ymmärrä näitä naapurikyyliä. Mulla on vieressä kerrostaloja joihin näkee korkealta missä asun ja suorastaan välttelen katsomasta. Isoja ikkunoita ja talvisin näkyy jos oikein haluaa katsoa. Kyllähän mä ikkunoista ulos katson joskus ja lähellä kun on nuo talot niin väkisin jotain näkyy. Tympii vähän sekin että joku voi luulla kyyläksi jos jään katselemaan pidempään. Tänäkin talvena oli pari niin hienoa kuutamoa että jäin hetkeksi katselemaan.
Ihminen on utelias otus, ei siinä sen ihmeempää hysteriaa tarvitse lietsoa. Vielä tällainen kansa, joka pysyttelee omissa oloissaan eikä puhu kenellekään, niin onko tuo ihme että uteliaisuus herää kanssaihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Se jumppaa, eikä tykkää kun kyttäät. Minäkin laitan verhot kiinni heti kun alkaa hämärtymään, koska naapurilla on tapana tuijottaa pihalta.
Sama, siinä tupakilla vuorotellen vartin välein kiva kytätä suoraan meille.
Itse yritän olla katsomatta, parhaani mukaan.
Mutta vaikeaa kun minun parveekkeelta näkyy varmaan jokaisen asuntoon vastapuolella (siis minä näen muiden kämppiin sisälle,ylimmässä kerroksessa kun asun)
Ei mitään verhoja tai kaihtimia kenelläkään :D
Miksi se katsoja olisi se väärin tekevä? Jos naapuri tekee jotain siveetöntä niin eikö se oli naapurin vika? Kyllä tiiviillä asumisalueella kaikkien on otettava toinen huomioon.
No kai se on huomioon ottamista, jos tämä toinen naapuri sulkee ne verhot. Toinen silti tuijottaa kieli pitkällä.
Käy tekemässä kyylätesti.
Kato sit peiliin ja hymyile.