Mies kourinut toista naista baarissa
Mies oli viikonloppuna kavereiden luona viettämässä iltaa. Olivat päätyneet baariin myöhemmin illalla ja mies tavannut jonkun vanhan naispuolisen tuttunsa siellä, tosin ei kertonut tästä itse vaan kuulin toista kautta.
Tänään minulle laittoi viestiä tämä nainen ja hän avautui minulle siitä, kuinka mieheni oli lääppinyt, kourinut ja yrittänyt suudella häntä baarissa vasten naisen omaa tahtoa. Oli yrittänyt estellä ja kieltää mutta mies oli vain jatkanut. Mies oli vieläpä väittänyt, että minä ja hän olemme avoimessa suhteessa kun nainen oli kysynyt, mitä tyttöystävä tykkäisi jos saisi tietää. Ilmeisesti oli toivonut, että tuo valhe olisi saanut naisen antamaan asian vain olla.
Olen niin järkyttynyt ja pettynyt. Mies ei ole vielä saapunut reissultaan kotiin, puhelimessa olemme puhuneet mutta emme vielä tästä. Tekisi niin kovasti mieli kertoa, että tiedän ja kysyä miehen versiota asiasta. Hän oli kyllä puhelimessa jokseenkin vaivaantuneen kuuloinen. Nainen on itse omien sanojensa sekä Facebookin tietojen mukaan suhteessa, eli hän tuskin keksii tarinaa mustasukkaisuuttaan tms. Mitä hittoa nyt teen?
Kommentit (26)
Yöks. Eikö miehen aiempi käytös suhteessa suhun tai muihin ole antanut vihjeitä siitä että on taipuvainen ahdisteluun?
Kunhan se nappisilmä palaa reissultaan ja krapulassa surun murtamana pyytelee anteeksi, niin eiköhän sinunkin kovettunut kuoresi pehmene. Pian oletkin antanut anteeksi ja uskot kaikki miehen lupaukset ryyppäyksen vähentämisestä ja tapojensa muuttamisesta. Ei aikaakaan kun tilanne leviää jälleen käsiin ja kierre on uudelleen valmis.
Valitettavasti tuollaiset ei parane.
Rajattomat ihmiset tekee paljon pahaa käsillään. Tarttuu kuin apinat. Pitää kiinni, voi kerran lyödäkin.
Sori ap, mutta tuo ei muuksi muutu.
Arvosta itseäsi. Ala suunnittelemaan eroa äläkä usko juoppoa.
Ne osaa itsesäälissä esittää katumusta ym, mutta valitettavasti niitä itseään ei haittaa. Saattaa jopa laittaa sinun syyksesi, jos tyhmänä jäät kuuntelemaan. Lopeta suhde.
Kysyt että kuin helvetix kännissä hän oli ollakseen noin moukka.
Anna selitellä oikein kunnolla ja kuuntele keskeyttämättä koko miehen versio mitä oikein saa sanotuksi sählingistään. Jos on jo nyt ollut vaivautunut niin varmaan arvaa/tietää että tiedät jotain.
Siihen loppuun voi sitten todeta että sietäisi hävetä, kun tuolla lailla häpäisee itsensä ja kaikki hänen lähipiiristään.
Sitten voit kysyä että arvaa viittiitkö kattella sellasta.
Hän on ollut tuhma poika ja ansaitsee piiskaa paljaalle hanurille, onko valmis kestämään sen?
Vierailija kirjoitti:
Kysyt että kuin helvetix kännissä hän oli ollakseen noin moukka.
Anna selitellä oikein kunnolla ja kuuntele keskeyttämättä koko miehen versio mitä oikein saa sanotuksi sählingistään. Jos on jo nyt ollut vaivautunut niin varmaan arvaa/tietää että tiedät jotain.
Siihen loppuun voi sitten todeta että sietäisi hävetä, kun tuolla lailla häpäisee itsensä ja kaikki hänen lähipiiristään.
Sitten voit kysyä että arvaa viittiitkö kattella sellasta.
Hän on ollut tuhma poika ja ansaitsee piiskaa paljaalle hanurille, onko valmis kestämään sen?
oot ärsyttävä.
Itse olet tuollaisen petturimiehen valinnut. Koita nyt pärjäillä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet tuollaisen petturimiehen valinnut. Koita nyt pärjäillä sen kanssa.
Huoh, surkein argumentti koskaan! Ihminen voi muuttua tai onnistua esittämään muuta kuin on, joten ei, kaikki eivät valitse itselleen huonoa kumppania. Ja vaikka valitsisi, ei silti tarkoita sitä että ihminen ansaitsee tulla kohdelluksi kaltoin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies käy töissä kun voi viikonloppurellestää tiistaihin?
On lomalla. Ap
No, nyt sinulla on tilanne esitettynä YHDEN osapuolen lasien läpi katsottuna, joten seuraavaksi kuuntelet toisen osapuolen näkemyksen ja tämän jälkeen teet omat arviosi tilanteesta.
Voihan se olla, että se oli kyseinen rouva joka sai pakit ja nyt kostaa...
Tämä nainen oikein tiistaihin asti malttoi olla kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vai semmonen fantasia tällä kertaa. Sitten heräsit, dildostasi loppu paristot ja "PLOP" se irtosi perseestäsi ja ripulipaskat lensivät seinään "BRRLÖÖTTSS".
Kannattaisi sinunkin tehdä sitä suoraan pöntöllä kuten kaikki järkevät tekevät.
Huuhtoa sitä kakkaista dildoa käsisuihkulla. Pahimmat pois edes.
Se on hieno harrastus. Minulla on vaaleansininen dildo. Millainen sinulla sitten on.
Mulle nakattiin heti suhteen alussa vähän tämän tyyppinen pallo ja vielä todella ovelasti tarkoituksena etten tarkastaisi asiaa ainakaan mieheltäni.
No minä vanha suorasuu pamautin kysymyksen heti pöytään ja mitäpä lopulta paljastuu? Miehen exän aivan käsittämättömän naurettava teinix-juonittelu kaverinsa kaverin välityksellä. Minä en ainakaan ole mikään paisti. Älä ole sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen oikein tiistaihin asti malttoi olla kertomatta.
Pahoitteli että kertoi nyt vasta, tuo oli tapahtunut lauantaina. Oli järkyttynyt tilanteesta ja miettinyt pitkään, viitsiikö sotkeutua ja tulla kertomaan, varmaan juuri siksi että moni ei uskoisi ja käskisi painua hlvettiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että se oli kyseinen rouva joka sai pakit ja nyt kostaa...
Melko epätodennäköinen skenaario ihmiselle joka on avoimin silmin katsellut mitä maailmassa tapahtuu ja miten miehet ja naiset eri tilanteissa toimivat
Pettämisaspekti on erikseen ja huono juttu sekin, mutta en voisi kunnioittaa miestä, joka ylipäänsä käyttäytyy noin edes sinkkuna ollessaan.
Porvoon paareissa sattuu ja tapahtuu.
Pettämistieto olisi perseestä, mutta vielä pahempi juttu olisi saada tietää että oma mies on just tuollainen väkisin lääppijä. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle nakattiin heti suhteen alussa vähän tämän tyyppinen pallo ja vielä todella ovelasti tarkoituksena etten tarkastaisi asiaa ainakaan mieheltäni.
No minä vanha suorasuu pamautin kysymyksen heti pöytään ja mitäpä lopulta paljastuu? Miehen exän aivan käsittämättömän naurettava teinix-juonittelu kaverinsa kaverin välityksellä. Minä en ainakaan ole mikään paisti. Älä ole sinäkään.
Jos mitenkään mahdollista, koeta saada kuulla jonkun paikalla olleen kolmannen henkilön versio tapahtumista. Jos et tunne sitä yhteydenottajaa, et voi sanoa, kuinka luotettava hän on.
Eikö mies käy töissä kun voi viikonloppurellestää tiistaihin?