Mies kourinut toista naista baarissa
Mies oli viikonloppuna kavereiden luona viettämässä iltaa. Olivat päätyneet baariin myöhemmin illalla ja mies tavannut jonkun vanhan naispuolisen tuttunsa siellä, tosin ei kertonut tästä itse vaan kuulin toista kautta.
Tänään minulle laittoi viestiä tämä nainen ja hän avautui minulle siitä, kuinka mieheni oli lääppinyt, kourinut ja yrittänyt suudella häntä baarissa vasten naisen omaa tahtoa. Oli yrittänyt estellä ja kieltää mutta mies oli vain jatkanut. Mies oli vieläpä väittänyt, että minä ja hän olemme avoimessa suhteessa kun nainen oli kysynyt, mitä tyttöystävä tykkäisi jos saisi tietää. Ilmeisesti oli toivonut, että tuo valhe olisi saanut naisen antamaan asian vain olla.
Olen niin järkyttynyt ja pettynyt. Mies ei ole vielä saapunut reissultaan kotiin, puhelimessa olemme puhuneet mutta emme vielä tästä. Tekisi niin kovasti mieli kertoa, että tiedän ja kysyä miehen versiota asiasta. Hän oli kyllä puhelimessa jokseenkin vaivaantuneen kuuloinen. Nainen on itse omien sanojensa sekä Facebookin tietojen mukaan suhteessa, eli hän tuskin keksii tarinaa mustasukkaisuuttaan tms. Mitä hittoa nyt teen?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Pettämistieto olisi perseestä, mutta vielä pahempi juttu olisi saada tietää että oma mies on just tuollainen väkisin lääppijä. Oksettavaa.
Lasketko tuntemattomalta kuullut panettelut ilman muuta tiedoksi?
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että se oli kyseinen rouva joka sai pakit ja nyt kostaa...
Noin se mies varmaan aikoo selittää :,D
Jos tuo on miehelle ominaista käytöstä, tuskin vaivautuneisuuden tunne johtui tuosta, ettei saanut tuolta naiselta. On touhunnut reissullaan muutakin ja luultavasti käynyt panolla jossakin, mistä vaivautuneisuus. Tilannut ehkähuoran tai käynyt nussimassa jotakin Tinderlutkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan se nappisilmä palaa reissultaan ja krapulassa surun murtamana pyytelee anteeksi, niin eiköhän sinunkin kovettunut kuoresi pehmene. Pian oletkin antanut anteeksi ja uskot kaikki miehen lupaukset ryyppäyksen vähentämisestä ja tapojensa muuttamisesta. Ei aikaakaan kun tilanne leviää jälleen käsiin ja kierre on uudelleen valmis.
Höpö höpö. Nappisilmä kertoo, kuinka tämä sekopäinen nainen väkisin häntä yritti vietellä ja suuttui niin kovasti kun selkärankainen perheenisi hänet torjui, että yritti kostaa valehtelemalla aivan sairaita ja perättömiä asioita tästä kunnonmiehestä. Vaimo voi sitten tästä suivaantuneena soittaa tälle halvalle vampille ja uhkailla kunnianloukkaussyytteellä jos tämä ikinä enää ottaa heidän perheeseensä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että se oli kyseinen rouva joka sai pakit ja nyt kostaa...
Melko epätodennäköinen skenaario ihmiselle joka on avoimin silmin katsellut mitä maailmassa tapahtuu ja miten miehet ja naiset eri tilanteissa toimivat
Kosto jostain, mikä tapahtui 10 v sitten?
Teon pitäisi olla aika paha, jos joku vielä kymmenen vuoden jälkeen tuntisi tarvetta kostolle.
Kosto jostain, mikä tapahtui 10 v sitten?