Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä isolle 12 vuotiaalle vaatteita?

Vierailija
15.03.2013 |

Elloksen ja Hm:n oon katellu läpi, mutta ei löydy. Lastenvaatteissa loppuu koot ja aikuistenvaatteet on hmmm...aikuisten vaatteita. Mistä nättejä, tyttömäisiä vaatteita??Mitat 160cm/68kg

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsen ravitsemuksessa / liikuntatavoissa on jotain pahasti vialla jos on tuon ikäisenä jo painoa noin kerryttänyt! Rasvaa kertyy myös lapsella suonenseinämiin. Myös diabetesriski on korkea verrattuna hoikempiin lapsiin. Nyt on vanhempien tartuttava härkää sarvista ja tehtävä jotain lapsensa terveyden eteen!

Vierailija
22/55 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin joskus palstalle joskus nuoruuskuvani, missä harrastan koripalloa, ikää 13v. Mitat 169/76 ,99% kommentoijista kuvaili minua sopusuhtaiseksi ja normaalipainoisen näköiseksi. Tänä päivänä pituus on sama, paino on 63. Ei lievä ylipaino tarkoita, että lapsi on valtavan kokoinen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

54, hoikka lapsi, jolla suvussa diabetesta, niin hänellä suurempi riski saada db, kuin lapsella, jonka suvussa ei ole db ja vaikka olisi pulska. Suomessa hyvin harvalla lapsella on tyypin 2 db, Jenkeissä asia eri. 

Vierailija
24/55 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hurjan kokoinen"!!!???:DD Miten täällä aina osataankin liioitella asioita.

Ja pitäs laittaa tyttö laihdutuskuurille jotta kelpaa jollekkin pojalle!?!

Järjetöntä. Samallahan vois tehdä muutaman kauneusleikkauksen, ja entäpä silmälasit, tai mitä jos ei sittenkään vastaa teinipoikien kauneusihanteita?!

Tyttö tarkkailee hiukan herkuttelujaan. Minä EN kanna kaupasta herkkuja. Lauantai on karkkipäivä. Meillä EI juoda mehuja, eikä limsoja, ei syödä pitsoja, ei grilliruokia(kuin erityistilanteessa) Tarjolla on hedelmiä ym, tyttö harrastaa liikuntaa. 

ap

Vierailija
25/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso-osastoilta

Vierailija
26/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Henkkamaukallakin nuoriso-osasto.

Vierailija
27/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan eikös ne koot lopu 170-176cm?Kapeaa mallia.

ap

Vierailija
28/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lapseni on läski, mutta en myönnä sitä" osastolta kannattaa katsoa

Vierailija
29/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoksihan ap lastaan sanoo. Olisiko hänen pitänyt kysyä, että mistä vaatteita läskille lapselleni? Ja sitten ihmetellään, että miksi nykyajan lapset ovat niin suvaitsemattomia ja kaikkea erilaista mitä ei nuorisolehtien sivuilla näy, pidetään rumana, outona ja yököttävänä. Oliskohan aika katsoa peiliin.

Vierailija
30/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs se osasto löytyy? Kuka tässä on myöntämisistä ja myöntämättä jättämisistä puhunut? Kyselin mistä nättejä vaatteita. Juu ja lapseni ei ole läski. Massua on, mutta eiköhän tuo vielä hoiku.

ap

Vierailija
31/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä?

Vierailija
33/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostaa jo aikuisten osastoilta kivoja vaatteita jotka sopii myös nuorisolle. HM, Lindex, VeroModa, Vila jne. Meidän pitkä ja hoikka 12v ostaa noista vaatteita siis aikuisten osastoilta.

Vierailija
34/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset kuin ap:lla ja tän blogin kirjoittajalla, tänä keväänä ei löydy kaupoista vaatteita, itse etsin 9 vuotiaalle pojalle pitkähihaista paitaa, en hupparia vaan collegea.

Vierailija
35/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vain sellainen ongelma, että hoikat löytävät hyvin aikuistenkin osastolta vaatteita, kun ostavat xs kokoja, mutta pulskalle lapselle ne eivät sovi.

Vierailija
36/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla 10v iso tyttö, osa vaatteista jo aikuiste n puolelta. ihan kivoja löyryy, siis löytyy

Vierailija
37/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tahtosin heppoja ja muita nättejä kuvia, hempeitä värejä jne(myös itselleni) vaan ei löydy mistään;)muuta ku lastenvaatteista. Kyllä tytöllekkin löytyisi aikuistenvaatteista vaatteita, mutta ei nättejä semmosia. 

ap

Vierailija
38/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 12:59"]

http://not-the-life-i-ordered.blogspot.fi/2013/03/kevatmuoti-mita-vittua.html

[/quote]

Niinpä:DD

ap

Vierailija
39/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollaiset hepat ym ole ihan liian lapsellisia 12-vuotiaalle??

Vierailija
40/55 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ap:lle: mihin se lapsen "massu" katoaa? Onko pituuskasvua vielä odotettavissa? Aika paljon saa tulla lisää mittaa että se korjaisi tuon paino-ongelman. Vauvanpyöreys häviää noin 3 ikävuoteen mennessä ja tätä vanhemmat lapset, joilla on "massu" ovat yksinkertaisesti lihavia.

[/quote]

Aika usein se "massu" katoaa kun teini ikä iskee kunnolla. Pituuttakin melko varmasti tulee vielä lisää kun minäkin olen 172cm. Paino-ongelmia tulee jos herkässä iässä olevalle lapselle laittaa paineen ja stressin painosta. Minä en lapsen painoa murehdi, joten elä sinäkään ja toivottavasti ei tyttönikään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi