Pystyykö mies olemaan normi ystävä naisen kanssa ilman että jossain vaiheessa rupee tekemään mieli seksiä?
En usko. Kolmesti on ollut tilanne että minulla on ollut nainen kaverina, mut sitten ajan myötä ollaan päädytty kuitenkin panohommiin. Uskon että näin on useimmiten kettä mies ja nainen pitkällä tähtäimella eivät pysy vain kavereina.
Kommentit (55)
Jos nainen on riittävän epäseksikäs. Tosin silloin nainen usein haluaa kaverimieheltä muutakin kuin kaveruutta, koska se että hänellä on miestuttu, joka viihtyy hänen kanssaan, on harvinaista.
Pystyy. Mutta se on todella hankalaa, jos välillä on voimakasta kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa.
Itse olen riittävän kivannäköinen ja mukava, että minulla ei ole ollut yhtäkään naiskaveria, joka ei olisi halunnut nussia munaani. Tähän ei paljon vaadita, naamani on ehkä 7/10 ja luonteeni samaa tasoa.
Kyllä pystyy. Jollei pysty niin sen pitää olle joku nainen ketä on kiero mieleltään ja varas. Minä ainakin olen hyvin pystynyt.
Totta kai pystyy. Minulla on kavereina naisia, joiden kanssa ei ole koskaan ollut minkäänlaisia seksiin viittaavia tilanteita. Nämä ihmissuhteet ovat kestäneet yli kymmenen vuotta, joten eivät ole mitään satunnaisia kaveruussuhteita, jotka tulevat ja menevät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyy. Jollei pysty niin sen pitää olle joku nainen ketä on kiero mieleltään ja varas. Minä ainakin olen hyvin pystynyt.
Naisten ja miesten kaveri suhteet ovat laadultaan erilaisia kuin mies ja mies tai nainen ja nainen kaverisuhteet. Jos on ollut kiero mieleltään niin sen pitää kyllä jäädä huonojen oppien historian kirjaan jotta koko kansa ei tekisi enää samaa pedofiliaa.
Kun on saanut riittävästi niin kyllä yhden tai kaksi naista voi pitää ihan kavereinakin.
En mä ainakaan. Nainen on nainen ja mies on mies. Mulla on haluja ja en halua kiusata itseäni naisen läsnäololla. Jos haluan ystävän niin mies täyttää sen tarpeen. Voi keskustella urheilusta, historiasta ja treenaamisesta miehen kanssa. Tietysti jos on joku viherpeippo niin sitten varmasti on kiva olla naisen siipimies ja keskustella reality tvstä. Ennen vanhaan miehet kokoontuivat sikarihuoneisiin keskustelemaan, ei siellä ollut naisia. Nainen on rakastajatar eikä ystävä. Haloo :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen riittävän kivannäköinen ja mukava, että minulla ei ole ollut yhtäkään naiskaveria, joka ei olisi halunnut nussia munaani. Tähän ei paljon vaadita, naamani on ehkä 7/10 ja luonteeni samaa tasoa.
ja sitten olikin jo aamu ja sinä heräsit
Vierailija kirjoitti:
---naamani on ehkä 7/10 ja luonteeni samaa tasoa.
eli olet vähemmän komea ja mulkero muutenkin ja kaikki naiset vaan haluu sua? :D
Vaikea kysymys. Jos molemmat on toistensa mielestä puoleensavetäviä ja ystävyys syntyy siitä, että ollaan ihan samalla aaltopituudella ja samanlaisia ihmisiä, helpostihan siinä syntyy sutinaakin.
Se on tietysti eri asia, toimiiko halujensa mukaan vai ei.
Ainoastaan jos ei kamelinvarvas näy, muuten on pakko päästä panemaan.
Olen bi mies ja ei kaikki naiset kiihota. Olen silti mies joten kyllä, kyllä pystyy.
Kaverin tai serkun kanssa voi harrastaa ainoastaan anaali- tai suuseksiä.
Normaaliin en suostu. Koska normaalia yhdyntää harrastetaan vain pyhässä suhteessa.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Pystyy. Mutta se on todella hankalaa, jos välillä on voimakasta kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa.
Ei siinä vaiheessa enää ole kyse ''normi ystävyydestä''...
Pystyy. Onko sillä jotain väliä, jos paneskeleekin, jos parisuhteessa pysyy uskollisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---naamani on ehkä 7/10 ja luonteeni samaa tasoa.
eli olet vähemmän komea ja mulkero muutenkin ja kaikki naiset vaan haluu sua? :D
Tässä taas nähdään naisten standardit. 7/10 eli YLI KESKITASON (5) MIES on vähemmän komea ja mulkero? Naiset näkevät vain 8 tai paremmat miehet.
Kyllä pystyy.