Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö mies olemaan normi ystävä naisen kanssa ilman että jossain vaiheessa rupee tekemään mieli seksiä?

Vierailija
11.03.2019 |

En usko. Kolmesti on ollut tilanne että minulla on ollut nainen kaverina, mut sitten ajan myötä ollaan päädytty kuitenkin panohommiin. Uskon että näin on useimmiten kettä mies ja nainen pitkällä tähtäimella eivät pysy vain kavereina.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu nainen ja koen todella helposti seksuaalista vetoa miehiin, joista pidän muutenkin. Minulla on paljon mieskavereita, ja toki osa on vain kavereita ilman jännitettä. Mutta niistä, joiden kanssa olen yhtään enemmän samalla aaltopituudella, 80-90% on minusta viehättäviä myös seksuaalisesti. Jännitteen määrässäkin on eroja, joidenkin kanssa on vain pikku vipinää ja toisten kanssa pitää oikeasti olla tarkempi ettei mitään tapahdu.

En tajua joko-tai ajattelua, jossa on vain joko platoninen ystävyyssuhde tai sitten pannaan kuin kanit. Vetovoimahan on täysin luonnollinen asia, jonka kanssa pitää vain elää. Voi siis vallan mainiosti olla vain ystävä vetovoimasta huolimatta.

Vierailija
42/55 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn on paljon myös nnaisesta. Itselläni on nais puolisia ystäviä joiden kanssa en ole harrastanut seksiä. On myös ystäviä joiden kanssa olen harrastanut seksiä jos kummankin on tehnyt mieli mutta se on ollut vain pano ja suhde on jatkunut ystävänä ilman riita. On myös tapahtunut että ystävyys on katkennut mutta se on johtunut naisesta kun hän on suutunut tai hän onl lyönnyt hanskat naulaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Elämäni aikana minulla on ollut paljon naiskavereita, jotka ovat todella älykkäitä, mahtavia keskustelukumppaneita, säteileviä persoonia ym. ym., mutta en ole kaivannut heidän kanssaan yhtään mitään. Erityisesti opiskeluaikana näitä naispuoleisia kavereita oli paljonkin. Sama pätee nykyään työkavereihin. Heissäkin on monia todella mahtavia tyyppejä, esimerkiksi lähin työkaveri luonteeltaan, huumorintajultaan ja keskustelutaidoiltaan 11/10, mutta en ikinä lämpenisi häneen, vaikka hän ei ole ollenkaan ruma.

M37

Vierailija
44/55 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua joskus panettaa ja paljon, joten on aika luontevaa olla kivan ja tutun kaverin kanssa kuin että hankkia joku outo jostain netistä ja baarista. En tietenkään varattujen kaverien kanssa mutta sinkkujen kesken ihan tavallinen "tarveseksi" on munsta ihan ok. Myös näin tyttöjenkin kesken koska mulle seksi ei ole sukupuolikysymys.

n31

Vierailija
45/55 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuminen on pitkä prosessi jossa luottamus kehittyy vähitellen. Seksi ihmisten välillä on myös luottamuksellista toimintaa, johon ryhdytään yhteisestä sopimuksesta. Kun seksi tulee mukaan kuvioon suhteen laatu muuttuu intiimiksi. Tämä puolestaan lisää kiintymyksen tunnetta. Mahdollinen ystävyys ilman seksiä on, mutta aikamoinen haaste viriileille ihmisille.

Vierailija
46/55 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja paras kaverini on mies. Aina on sujunut hyvin - niin seksi kuin muukin ystävyys.

Vierailija
47/55 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on mahdollista!

Mutta, miksi ihmeessä pitäisi?

Jos ystävyyssuhteessa on myös seksiä, niin sehän on vain parempi suhde.

Vierailija
48/55 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo yhtäkään miespuolista kaveria koska AIN tällainen kaveri on halunnut tai kuvitellut jotain enemmän. Jos uusi mies lähestyy minua niin tiedän 99% todennäkäisyydellä että mitä sillä on mielessä.

Mulla paljon naispuolisia kavereita ja ne riittää. Lisäksi meillä on mieheni kanssa ystäväpariskuntia joiden kanssa porukalla vietetään aikaa.

N24

Vierailija
49/55 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä tottakai pystyy.. Alottajan kaksi aivosolua?? ?? Mulla naispuolisia kavereita löytyy kymmenkunta enkä ole pannut kuin yhden kanssa joskus. Fuckbuddyt on sitte erikseen ja naiset jotka kiinnostaa seksuaalisesti. Ap ei kaikki miehet ole pahasti seksiriippuvaisia eläimiä jotka panee vaikka katutolppia ja mäntyjä mitä vastaan tulee vaikka sinä sellanen olisit. Paneeko naisetki kaikkia miespuolisia kavereita?? Mulla on aina ollut enemmän naispuolisia kavereita koska tykkään puhua syvemmistä asioista monipuolisesti eli muustakin kuin autoista ja ryyppäämisestä. Suosittelen aloittajalle elämämkoulua lisää

M29

Vierailija
50/55 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt niiden ajatusmaailmaa jotka ihmettelee jos miehellä on naispuolisia kavereita tai naisella mieskavereita. Mitä sillä on väliä??

Vierailija
51/55 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko nuo muutamat "no_tottakai,_miks_ei_vois-miehet" saavansa noilla kommenteillaan pesää? Ei onnistu. Ei naiset tyhmiä oo, kyllä ne tietää mitä mies miettii.

Kyllä minäkin kuvittelin voivani olla naisen kaveri. Vaan kuinkas kävikään, nykyään mietin miltä tuntuisi seksi hänen kanssaan.

Kyllä mies ja nainen voi olla kavereita, mutta paskaa jauhaa se mies, joka väittää etteikö jossain välissä olisi heikkoa hetkeä, jolloin tekisi mieli kokeilla.

Toki ihan eri asia on, ehdotteleeko, kosketteleeko/puhuu sopimattomasti tms. mutta fakta on että kyllä se joskus mielessä käy. Pidän sen vaan omana tietonani.

Vierailija
52/55 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan pystyisi. Ajattelen seksiä lähes kaikkien kohtaamieni 18-60 vuotiaiden naisten kanssa poislukien lihavat, susirumat tai friikin näköiset.

Vierailija
53/55 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on oikeasti vähän tyhymä kysymys. Tottakai alkaa tekemään mieli seksiä. Kysymyksessä on iso asiavirhe tai se on puutteellisesti tehty.

90 miehistä alkaa haluamaan seksiä kun näkee pussillisen perunoita joten se että seksiä alkaa haluamaan naispuolisen kaverin seurassa on varmaa. MUTTA se ei tarkoita että halutaan seksiä tältä ystävältä tai vaikka haluttaisiinkin niin sen takia ei tarvitse toimia mitenkään. Kyllä sitä on seksiä haluttu nais seurassa kuten töissä eikä se johda mihinkään.

Vastaus: Mies ja Nainen voi olla ystäväiä ilman seksuaalista jännitettä ilman että heidän tarvitsee harrastaa tai edes puhua seksistä.

Vierailija
54/55 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen ulkomuoto miellyttää niin silloin mielen täyttää ajatukset seksistä tämän naisen kanssa. Sille ei mitään voi, mutta itse toiminta on eri juttu. Itsekin kaverinaisten kanssa käynyt baarissa ja tanssia kummallisempaa ei ole tapahtunut.

Vierailija
55/55 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko nuo muutamat "no_tottakai,_miks_ei_vois-miehet" saavansa noilla kommenteillaan pesää? Ei onnistu. Ei naiset tyhmiä oo, kyllä ne tietää mitä mies miettii.

Kyllä minäkin kuvittelin voivani olla naisen kaveri. Vaan kuinkas kävikään, nykyään mietin miltä tuntuisi seksi hänen kanssaan.

Kyllä mies ja nainen voi olla kavereita, mutta paskaa jauhaa se mies, joka väittää etteikö jossain välissä olisi heikkoa hetkeä, jolloin tekisi mieli kokeilla.

Toki ihan eri asia on, ehdotteleeko, kosketteleeko/puhuu sopimattomasti tms. mutta fakta on että kyllä se joskus mielessä käy. Pidän sen vaan omana tietonani.

Miten se pesänsaantiin liittyy että ajattelee ihmisiä muutenki kuin objektina ? Ootko vähän tyhmä ? Eikä tarvi sitä pesääkään ressata kun leikkikaverit löytyy jo erikseen :)