Pystyykö mies olemaan normi ystävä naisen kanssa ilman että jossain vaiheessa rupee tekemään mieli seksiä?
En usko. Kolmesti on ollut tilanne että minulla on ollut nainen kaverina, mut sitten ajan myötä ollaan päädytty kuitenkin panohommiin. Uskon että näin on useimmiten kettä mies ja nainen pitkällä tähtäimella eivät pysy vain kavereina.
Kommentit (55)
Entä naiset?
Itse tiedän muutamankin tapauksen josssa se naiskaveri on aika suoraan ja selvästi panoa ehdotellut... Pakitkin saatuaan.
Siihen jää se kaveruus , arvatkaas loukkaantuvatko?
Vaikka tahoillaan kumpikin pitkässä parisuhteessa ei tunnu olevan mitään väliä.
Näitä huomionhakuisia, miehenkipeitä helmiä mahtuu tähän maailmaan.
Eli kyllä, mies pystyy kyllä olemaan kaveri jos on jotain mistä ei halua luopua.
Esimerkiksi se pitkä ja hyvä parisuhde.
Kuka aikuinen munallaan ajattelee?
Ei sitä tarvitse sänkyyn päätyä, vaikka vetoa tuntisikin.
Kyllä voi olla vaan kavereita. Mulla yksi miespuolinen kaveri, ollaan tunnettu 18-vuotiaasta asti, nyt ollaan kolmekymppisiä. Koskaan ei ole meidän välillä tapahtunut mitään, edes silloin kun oltiin välissä molemmat sinkkuja ja vietettiin aikaa kaksin.
Ei ole ikinä onnistunut yhdeltäkään miespuoliselta kaverilta. Useampi monen vuoden ystävyys on mennyt romukoppaan, kun olen varattuna kieltäytynyt seksistä.
Ja pääsääntöisesti vonkaus on tullut nimenoman vuosien ystävyyden jälkeen.
N35
Vierailija kirjoitti:
Pystyy.
Vaikka kaverinaiset on kauniita, en silti voisi harrastaa seksiä, koska ovat kuin siskoja. Hyi hitto.
Joihinkin vaan ei ole sitä vetovoimaa.
Panetko sinä jokaista mieskaveriasi vaikka omalle miehelle sanot "ne on vaan kavereita!!"
On mulla niitä jotka ei ole kuin siskoja. Mutta niitä en pane tai koe vetovoimaa, koska ovat ihan vastakohta sille mistä tykkään naisissa.
Ei miehet ole eläimiä jotka panee kaikkee vastaantulevaa..
Anna mun nyt oikeasti naura, kyllä panee!
Kaiken mitä kiinni saa. Siinä ei vuosien ystävyys meinaa enää mitään kun panettaa kuitenkin ja saa pakit.
N35
Vierailija kirjoitti:
21 ja 22 on naisen kirjoittamia.
Mikäs sun ongelma on?
Kuvitteletko tosiaan että tänne ei miehet kirjoita? Vai oletko sä joku pakit saanut katkera naikkonen?
Oli miten oli, ei täällä kannata hulluille ämmille alkaa vääntämään.
Pidä mieli korkealla , mä kokelen pitää itteni miehenä.
Kokemusta myös toisinpäin.
Aviomiehellä oli monen vuoden jälkeen naispuolinen kaveri ja minun mielestä oli hienoa, että on kavereita.
Ei mennyt kuin 2kk ja tää nainen alkoi pommittaa mua kuinka rakastaa aviomiestäni ynnä muuta kuraa...
Nro 26/27
jaa, kyllä minä ainakin tiedän yhden naispuolisen joka ei pysty pitämään näpppejään erossa kenestäkään varatusta ystävästään.
Itsetunnon buustaamista. Ja kyllä on onnistunutkin muutaman kanssa mutta ihmetyksekseni olen voinut todeta että kyllä on löytynyt näitä kieltäytyjiäkin.
Vakka kantensa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta myös toisinpäin.
Aviomiehellä oli monen vuoden jälkeen naispuolinen kaveri ja minun mielestä oli hienoa, että on kavereita.
Ei mennyt kuin 2kk ja tää nainen alkoi pommittaa mua kuinka rakastaa aviomiestäni ynnä muuta kuraa...
Nro 26/27
Näin :)
Ihan samat täällä.... No, oli kyllä vaan munaa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys. Jos molemmat on toistensa mielestä puoleensavetäviä ja ystävyys syntyy siitä, että ollaan ihan samalla aaltopituudella ja samanlaisia ihmisiä, helpostihan siinä syntyy sutinaakin.
Se on tietysti eri asia, toimiiko halujensa mukaan vai ei.
Siis kuka edes ajattelee onko ystävä puoleensavetävä vai ei? Ei ystäviä ajatella siinä mielessä. Itselläni miespuoliset ystävät ovat opiskelutovereitani ja ikinä ei ole ollut mitään seksuaalista vetoa heitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys. Jos molemmat on toistensa mielestä puoleensavetäviä ja ystävyys syntyy siitä, että ollaan ihan samalla aaltopituudella ja samanlaisia ihmisiä, helpostihan siinä syntyy sutinaakin.
Siis kuka edes ajattelee onko ystävä puoleensavetävä vai ei? Ei ystäviä ajatella siinä mielessä. Itselläni miespuoliset ystävät ovat opiskelutovereitani ja ikinä ei ole ollut mitään seksuaalista vetoa heitä kohtaan.
Ihan varmasti niin. Ja reikää pyöreäksi.
Ihminen on libidovetoinen liskoaivo. Väitää voi muuta, mutta alitajuisesti kuljetaan alapään kutkutusten mukaan. Sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenties, mutta sinä kuitenkin aistit heistä, että he panisivat sinua milloin vain, jos antaisit mahdollisuuden ja tykkäät siitä vallasta, joka sinulla on noihin "ystäviin".
Kyllä voi. Kaikkien mielessä kun ei pyöri vaan panopanopano-jutut. Täällä kyllä muutenkaan arvosteta ystävyyttä. Jotenkin tuntuu että nykypäivän porukka on ihan perseestä,varsinkin miehet. Vielä 20 vuotta sitten ei ollut mitään ihmeellistä siinä että naiset ja miehet olivat VAIN kavereita. Siihen aikaan ajateltiin muitakin asioita kuin pelkkiä genitaaleja.
Helpposti. Kun naisen paino ylittää 100kg olen jo mieluummin jonkun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenties, mutta sinä kuitenkin aistit heistä, että he panisivat sinua milloin vain, jos antaisit mahdollisuuden ja tykkäät siitä vallasta, joka sinulla on noihin "ystäviin".
Enkä aisti. Eivätkä panisi. Jos sinä olet epänormaali ja ajattelet seksiä koko ajan, voit olla varma, ettei muut normaalit ihmiset tee samaa. Seksi on toki yksi osa ihmisen tavallista toimintaa, mutta normaalit ihmiset osaavat hallita itsensä ja käytöksensä ja toteuttavat sitä seksuaalista viettiään ihan muissa yhteyksissä kuin ystävyyssuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti niin. Ja reikää pyöreäksi.
Ihminen on libidovetoinen liskoaivo. Väitää voi muuta, mutta alitajuisesti kuljetaan alapään kutkutusten mukaan. Sinäkin.
Ei pidä paikkaansa.
Ajatella voi mutta se ei tarkoita että rupeaisi mitenkään valtavasti panettamaan saati että saisi päähänsä tehdä jonkin aloitteen.
Pystyy.
Vaikka kaverinaiset on kauniita, en silti voisi harrastaa seksiä, koska ovat kuin siskoja. Hyi hitto.
Joihinkin vaan ei ole sitä vetovoimaa.
Panetko sinä jokaista mieskaveriasi vaikka omalle miehelle sanot "ne on vaan kavereita!!"
On mulla niitä jotka ei ole kuin siskoja. Mutta niitä en pane tai koe vetovoimaa, koska ovat ihan vastakohta sille mistä tykkään naisissa.
Ei miehet ole eläimiä jotka panee kaikkee vastaantulevaa..