Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan kyse kilpirauhasen toimintahäiriöstä tai fibromyalgiasta jos paino nousee vaikka käyttää pääasiassa vähärasvaisia tuotteita?

Vierailija
11.03.2019 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä jos jättäisit ne keyt tuotteet pois

Miksi ihmeessä kevyttuotteet pitäisi jättää pois? Parempi se niitä on syödä kun täysrasvaisia.

Syö sitä luonnollista rasvaista jota elimistö ymmärtää. Rasva on energiatiheää mutta pieni määrä pitää kylläisenä pitkään jolloin kokonaiskalorit voi jäädä pieneksikin.

Vierailija
22/28 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni olen skipannut rasvattomat ja light -tuotteet.

Voi, maito, smetana, kerma, oliiviöljy, en katso käyttämiäni määriä yhtään.

En liho, syön sitä mikä maistuu hyvältä. Normaali paino. Vähän rasvaa siellä sun täällä.

Mutta.

Sokeri ei maistu.

Valkoinen jauho ei maistu.

(Olin kerran 10kg ylipainoinen oltuani 1 vuoden USA:ssa. Transrasvat, light-tuotteet, ja silloin maistui sokerikin kun cookiet, muffinit, jädet etc., oli uutta ja ihmeellistä. 10kg putosi Suomeen palattua n.1/2 vuodessa)  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elämäni olen skipannut rasvattomat ja light -tuotteet.

Voi, maito, smetana, kerma, oliiviöljy, en katso käyttämiäni määriä yhtään.

En liho, syön sitä mikä maistuu hyvältä. Normaali paino. Vähän rasvaa siellä sun täällä.

Mutta.

Sokeri ei maistu.

Valkoinen jauho ei maistu.

(Olin kerran 10kg ylipainoinen oltuani 1 vuoden USA:ssa. Transrasvat, light-tuotteet, ja silloin maistui sokerikin kun cookiet, muffinit, jädet etc., oli uutta ja ihmeellistä. 10kg putosi Suomeen palattua n.1/2 vuodessa)  

johan se on peruskoulussa opittu, että niitä kevyttyuotteita kannattaa käyttää

Vierailija
24/28 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fibro lihota.

t 25v sairastanut

Vierailija
25/28 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole kilpirauhasesta, fibromyalgiasta eikä ilmasta tai sohvasta imeytyvistä kaloreista. Kyse on siitä, mitä itse omin pikku kätösin pistää suuhunsa. 

Vierailija
26/28 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontainen defenssi-reaktio etsiä ja syyttää jotain .

Vierailija
27/28 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilee kilpirauhasta niin se on helppo tutkia https://www.puhti.fi/tuote/kilpirauhasen-laaja-tutkimuspaketti/ Ei tarvii arvuutella. Mutta ensin tietenkin kannattaa katsoa onko ne elintavat kunnossa. Ruoka? Liikunta? Stressi?

Vierailija
28/28 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumisen tärkeimmät pointit on se että on turvattu riittävä eläinperäisen proteiinin saanti (vähärasvainen naudanliha, kala, kananmunat, lintueläimet) sekä riittävä hyvien rasvojen saanti. Sen jälkeen lasketaan kuinka paljon on varaa syödä hiilareita että kalorit osuu kohdilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme