Nolointa mitä äitisi löysi huoneestasi kun olit teini?
Kommentit (108)
Omalla äidillä ei ollut hienoutta yksityisyyteen myöskään yhtenä päivänä, kun olin tullut koulusta pois äitini oli löytänyt dildoni, joka oli yhden pehmolelun sisällä. Olin tänä aikana 8-luokalla. Olin löytänyt dildon meidän roskiksen katoksesta. Sillä oli sellanen paikka asioille mille saattoi olla vielä käyttöä ja otin dildon mukaan. En siis käyttänyt dildo kertaakaan halusin vain nähdä kuinka pitkä se oli ja sitten se vain unohtu. Olen siis mies (hetero) naimisissa ja minulla on 2 lasta. Pidimme silti äitini kanssa kunnon keskustelun asiasta ja äitini jopa luuli minua homoksi. Kuitenkin epäilyt ovat varmasti unhonneet jo tähän mennessä. Toivon jos olet äiti salli lapsellesi yksityisyys ja puhu seksistä ja seksuaalisuudesta avoimesti.
Dildon.
Olin suunnilleen 15v. kun äiti oli yhtenä kauniina päivänä muualla ollessani päättänyt siivota huoneessani olevan laatikoston, joka oli kieltämättä vähän sekaisa.
Ei sentään ollut mikään peniksen muotoinen, vaan sellainen simppeli ja pelkistetty sauva.
Äiti ei sanonut mitään mutta varmasti kyllä näki sen.
Sisareni itseäni 8vuotta vanhempi luki aina päiväkirjani salaa.Juorusi kaiken mitä siellä kirjoitin häntäkin vanhemille sisarillemme.Joku aikoinaan poltti hänet,kun olin jo aikuinen.Joten kodissaani on ollut aina sääntö,ei lukkoja kapeissa,pöytälaatikoissa.Toisten tavaroihin ei kosketa,kaapeihin laatikoihin ei mennä.Ei toisten taskuihin .En mennyt minäkään 2 lapsen yksin huoltaja äitinä.Kun tulivat murrosikään itse tyhjensivät taskunsa, ennen pykkikoriin laittoa,en minä mutsina. Joten mitään ylätyksiä ei koskaan tullut.
Kirjoitusvihkon täynnä todella häiriintyneitä seksifantasioita, mm. koulussamme olevasta söpöstä puoli-mus talais pojasta haaveilin että raahaa minut koulun vessaan ja panee väkisin. Kun äiti löysi vihkoni luuli kaiken tapahtuneen todella, halusi jutella ja itki. Olin 15v ja neitsyt, oli kiva koettaa selittää äidille että minä vähän niinkuin vain unelmoin sellaisesta!
Nykyäänkin seksi on parasta jos siitä jää mustelmia ja hampaanjälkiä.
Poikaystävänsä sekstaamassa kanssani, olin 16, tämä poikaystävä 38, äiti 50.
Englannin edesmennyt kuningatar löysi nuorimman poikansa huoneesta sukkahousut ja kysyi lapseltaan: Mitkäs ne nämä sitten on? Poika vastasi: Hei äiti, et sä tiedä, ne on yhden Koon sukkahousut!
Nukketaloksi sisustetun lipaston jossa oli Littlest pet shop, Puppy in my pocket ja Kitty in my pocket hahmoja, olin unohtanut lukita sen lipaston ovet.
Siitä vasta riemu repesi.
Taustatietona: Leikin salaa teininä. Vanhempieni mielestä olin liian vanha leluilla leikimään ja suurimman osan leluistani myivät ja antoivat pois kun olin 13v.
Äitini kanssa siivosimme huonettani muuton vuoksi ja yhtäkkiä äidillä oli totinen ja erittäin vihainen ilme ja tupakkiaski kädessään. Hän oli löytänyt sen kirjahyllyni ja seinän välistä. Olin unohtanut täysin, että se oli sinne piilotettu. Tupakkiaski oli varmaan 2 vuotta vanha. Oli siinä selittämistä, että tupakit eivät ole minun vaan jo omilleen muuttaneen siskoni.
Vierailija kirjoitti:
Nukketaloksi sisustetun lipaston jossa oli Littlest pet shop, Puppy in my pocket ja Kitty in my pocket hahmoja, olin unohtanut lukita sen lipaston ovet.
Siitä vasta riemu repesi.
Taustatietona: Leikin salaa teininä. Vanhempieni mielestä olin liian vanha leluilla leikimään ja suurimman osan leluistani myivät ja antoivat pois kun olin 13v.
Mun 14 v leikkii vielä petseillä yhden samanikäisen kaverinsa kanssa ja mun mielestä se on hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Nolointa mitä äitisi löysi huoneestasi kun olit teini?
Juuri hetkeä aiemmin vahinkoraskaaksi saatettu tyttöystävä.
Ei mitään tuollaista, olin niin tiukasti kontrolloitu. Mutta päiväkirjat ja kirjeet äitini luki, sitten hän riemuiten pilkkasi ja ivasi arkaa teiniä, osuen tosi kipeisiin paikkoihin. En itse ole tonkinut lasteni huoneita, en halunnut siirtää lapsilleni niitä traumoja.
Vanhempani eivät (ainakaan tietääkseni) koskaan penkoneet tavaroitani. Huoneenhan teini-ikäinen siivoaa itse. Jos ovat jotakin löytäneet, niin puheeksi eivät ainakaan asiaa ottaneet.
Helpottavaa kuulla, että muutkin on piilotelleet veripikkareita. Mulla ei ollut menkkaiässä enää äitiä, ja menkat oli todella vaikea asia mulle. Sitten kun isä sai selville että ne oli alkaneet, osti paketillisen siteitä mutta tiesin, että ei tajuaisi ostaa lisää, jos en kehottaisi, mitä en olisi kehdannut. Joten säännöstelin niitä siteitä sitten erittäin tarkasti.
Kaverin kanssa piirreltiin tosi rivoja piirroksia, missä oli tyttö ja poika hommissa. Kirjoitettiin vielä nimet ketä ne esitti. Hävetti kovasti kun äiti löysi ne. Vanhempani ovat todella konservatiivisia. Äiti kuitenkin sanoi, että se kuuluu elämään ja naurahti. Myös se hävetti, kun ryyppäsin yksin yläkerrassa salaa ja äiti löysi tyhjät pullot.
En osannut pitää lapsena ja nuorena huonettani yhtään järjestyksessä ja muutamankin kerran äitini oli sen siivonnut. Koska minulla oli kuusi vuotta vanhempi isosisko, niin luin hänen SinäMinä ja Regina -lehtiä ja vaikka ne olivatkin varsin viattomia, niin kyllähän niistä sai fantasioita ja ideoita omiinkin kirjoituksiin, joita sitten kirjoitin. Olin kirjoittanut omia juttuja aikani kuluksi aika monta ja parhaimmat olin myös kuvittanut omilla piirustuksillani. Kuvissa olivat sitten alaston nainen ja mies puuhailemassa kaikkea erilaisissa asennoissa ja paikoissa, eikä erehdyksen mahdollisuutta tekemisistä ollut.
Olin kirjoittanut myös tarinoita itseeni tutustumisestani kuvituksineen ja peili löytyi tarinoiden läheltä tietenkin, sekä jotakin asiaankuuluvaa välineistöä, mm. kaapista omaan käyttöön otettu kruunukynttilä.
Juttuvihot piirustuksineen löytyivät nätisti pinottuina jostakin kirjoituspöytäni laatikosta. Peili ja muut välineet olivat toisessa laatikossa. Minua hävetti ja suututti ihan kamalasti. N48
Olin ehkä 10 vuotias, kun löysimme ystäväni kanssa hänen isoveljensä huoneesta hyvän kokoelman miestenlehtiä. Hihittelimme ja selasimme kaikki läpi, jonka jälkeen päätimme, että viemme minun kotiini ja huoneeseeni niistä pari parasta. Päättelimme vain, että veli ei voi alkaa valittamaan kenellekään kadonneista lehdistä, sillä eivät ne hänelläkään olleet välttämättä ihan luvallisesti.
Piilotimme ne huoneessani olevinaan ihan hyvin, mutta äitini oli ne joka tapauksessa löytänyt ja nostanut pöydälle. Asiasta ei puhuttu, mutta muistan kuinka minua hävetti, kun lehdet näin.
Kaljat. Laukussa oli ja kyllä vähän hävetti.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkirjani. Eipä ollut kiva huomata, että äiti oli lukenut sitä kaikki vuodet. Sitten kun se selvisi, hän suorastaan oksensi päälleni kaikki salaisuuteni, pilkkasi ja ivasi niitä ja minua.
Kuulostaa minun äidiltäni. Varmaan onkin.
Ei mulla ollut omaa huonetta eikä mitään paikkaa mihin olis voinut mitään piilottaa. Joten ei mitään löydettävää.
Minäkin käytin samanlaista piilopaikkaa.