Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolointa mitä äitisi löysi huoneestasi kun olit teini?

Vierailija
13.03.2013 |

Ja mikä oli paras kätköpaikkasi?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

raamattu

Vierailija
2/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni erotiikkalehdet. Äitini suuttui, saarnasi molemmille. Isäni nauroi.

Juhani, 30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoittelin kortsun laittoa banaaniin ja runkkailin sillä.. en löytänyt niitä mistään enää, vaikka olin piilottanut ennen aiottua roskiin salakuljetusta

Vierailija
4/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ystäviltäni lahjaksi ulkomaalaisen playgirl-lehden. kotoa muutettuani se oli hävinnyt piilopaikastaan kaapin takimmaisesta nurkasta. vieläkin hävettää ajatella, että äitini on löytänyt sen ja heittänyt pois. 

Vierailija
5/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirjani. Eipä ollut kiva huomata, että äiti oli lukenut sitä kaikki vuodet. Sitten kun se selvisi, hän suorastaan oksensi päälleni kaikki salaisuuteni, pilkkasi ja ivasi niitä ja minua.

Vierailija
6/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriset pikkarit. Mä yritin viimeiseen asti salata mun alkaneet kuukautiset (olin 9-vuotias, kun ne alkoi, enkä tiennyt, miten pitäisi suhtautua). Kerran sitten unohdin yhdet pikkarit lattialle enkä muistanut viedä niitä pyykkiin. Äiti kysyi kun tulin koulusta, että onko sulla kuukautiset alkanu. Mä sanoin nolona että on. No sitten se asia alko helpottaa ja äiti osti suojat sun muut :)

Toiseksi pahin oli yhden julkkiksen kuva. Mä olin ihan rakastunut siihen julkkikseen ja äiti siitä sitten piikitteli, mutta hyvällä tavalla vaan.

Paras paikka piilottaa mitä tahansa oli sängyn sälepohjan ja patjan väli.

Vierailija
7/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paras paikka piilottaa mitä tahansa oli sängyn sälepohjan ja patjan väli."

Tosi omaperäistä ja kekseliästä!

Vierailija
8/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vihko, johon kirjoittelin kaikenlaisia tekstejä. Novelleja ja omakohtaisiakin kokemuksia. Ei kuitenkaan perinteinen päiväkirja. Äiti oli mennyt lukemaan sitä ja syytti sitten minua sen jälkeen kaikenlaisista asioista, joita en ollut edes tehnyt. Kunhan olin kirjoittaessa käyttänyt mielikuvitusta. Vieläkin suututtaa.

Vierailija
9/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 15:58"]

"Paras paikka piilottaa mitä tahansa oli sängyn sälepohjan ja patjan väli."

Tosi omaperäistä ja kekseliästä!

[/quote]

No siellä olleita juttuja ei kukaan koskaan löytänyt :D Eli ilmeisesti riittävän omaperäistä ja kekseliästä kuitenkin :)

Vierailija
10/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun äiti, tai isäkään sen puoleen, koskaan tonkinut mun huonetta ilman lupaa. Olishan siellä ollut löydettäväksi vaikka mitä, mutta luottivat muhun ja minä heihin. Ei ollut tarvetta etsiskellä mun kämpästä mitään. 

Vierailija
11/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei löytynyt kuin tupakkaa. Tai siis muusta ei mainittu. Poikaystävän vanhemmat sitten löysivät omalta yöpöydältään tyhjän kortsun kuoren, kun olivat olleet viikonlopun mökillä (olin 15 v).

Vierailija
12/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituspöydän laatikosta sellasen purkin, minne olin kerännyt ohuita siivuja porukoiden viinapulloista pikkuhiljaa.. Purkki oli tyhjä, mutta hajut jäljellä. Kauhee hulabaloohan siitä syntyi. Olin varmaan jonkun 14-15v. Luulin oikeesti, ettei äiti tutki mun tavaroita, mutta valitettavasti olin väärässä.

Vierailija
13/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Päiväkirja, jossa kiimaisia fantasiatarinoita joita olin kirjoitellut

- Mm. jäätelökauha, leka yms esineitä joiden huoneessani oloa äiti ei (onneksi) ymmätänyt. Käytin nimittäin niiden varsia runkkaamiseen.

- Paketti kondomeita. En tarvinnut vielä niitä mutta uteliaisuudesta varastin paketin että voin katsoa millaisia ne on.

Vierailija
14/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka-askeja, alkoholia... Piilottelin jostain syystä (häpeä?) verisia alushousujani patterin väliin ja unohdin sitten sinne. Piirtelin ja kirjoittelin kaikkea pervoa, varmaan niitäkin lueskeli joskus. Olin kaamea teini, vanhemmillani ei ollut mitään keinoja. Nykyään "normaali" aikuinen.

Vierailija
15/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asunut meillä enää kun olin teini, mutta esiteininä löysi minut esittämässä omaa musavideota Spice Girlsin kappaleeseen. Liu'uin juuri parhaillaan alas seksikkäästi selkä vasten seinää ja huulisynkkasin '2 Become 1'.

Äiti päästi naurunremakan ja löi oven kiinni. :(

Vierailija
16/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:15"]

- Mm. jäätelökauha, leka yms esineitä joiden huoneessani oloa äiti ei (onneksi) ymmätänyt. Käytin nimittäin niiden varsia runkkaamiseen.

- Paketti kondomeita. En tarvinnut vielä niitä mutta uteliaisuudesta varastin paketin että voin katsoa millaisia ne on.

[/quote]

:D

Vierailija
17/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Runkkasit lekan varrella? :D Melko vaivalloista....

Vierailija
18/108 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:40"]

[/quote]

Runkkasit lekan varrella? :D Melko vaivalloista....

[/quote]

Mutta jos sen asettaa päälleen, se pysyisi ainakin painosta paikallaan. Tosin silloinkin nainen tekee taas kaikki työt ollessaan päällä. :D

Vierailija
19/108 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta lainatun kirjan: Seksi ja nuori rakkaus 

:)

Vierailija
20/108 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän