Iholla-Sanni on livenäkin todella kaunis, vaikkakin liian laiha.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 18:03"]
Kaunis? Mistä, hampaista?
[/quote]
mikä hampaissa muka vikana? Sanni on kaunis.:)
Säälittävää porukkaa täällä.
Sanni ei kai juurikaan meikkaa, joten todella todella harva nainen on läheskään noin kaunis meikittä! Moni ei edes meikattuna ole.
Mun piti ihan katsoa sitä Iholla-sarjaa kun täällä on kaikki niin lumoissaan mystisen Sannin kauneudesta. Öh, jos näin oikean ihmisen niin ihan tavallisen näköinen muuten mutta suu rumahko.
Ymmärrän että jokaista joku pitää enemmän viehättävänä kuin toinen, mutta että tällainen massahehkutus?
Sääliksi käy näitä rumaksi haukkujia.
Mutta täytyy kai yrittää ymmärtää, että kaikki eivät voittaneet geenilotossa/tai pysty elämään niin terveellisillä elämäntavoilla, mitä tulee luonnonkauneuteen.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 21:39"]
Mun piti ihan katsoa sitä Iholla-sarjaa kun täällä on kaikki niin lumoissaan mystisen Sannin kauneudesta. Öh, jos näin oikean ihmisen niin ihan tavallisen näköinen muuten mutta suu rumahko.
Ymmärrän että jokaista joku pitää enemmän viehättävänä kuin toinen, mutta että tällainen massahehkutus?
[/quote]
Laitapas oma kuva, naturell. Katsotaan, onko sulla varaa puhua.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 21:37"]
Säälittävää porukkaa täällä.
Sanni ei kai juurikaan meikkaa, joten todella todella harva nainen on läheskään noin kaunis meikittä! Moni ei edes meikattuna ole.
[/quote]
Siis jos ei ole sun kanssa samaa mieltä on 'säälittävää porukkaa'? Ei tässä ketjussa ole edes mitenkään kovin sanoin arvosteltu tyypin ulkonäköä. Onhan sillä nyt sellainen hevosnaama. Mutta ei se tarkoita sitä ettei joku pitäisi hevosnaamoja viehättävänä.
Miksi on vähemmän säälittävää hekumoida ja olla jonkun ulkonäön lumoissa kuin olla olematta?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 21:39"]
[/quote]
Laitapas oma kuva, naturell. Katsotaan, onko sulla varaa puhua.
[/quote]
Siis en saa olla sitä mieltä että tämä hehkutus on aiheeton tai että nainen on tavallisen näköinen rumahkolla suulla mutta sinä saat arvostella hänen ulkonäköään? Minulla ei saa olla eri maku kuin sinulla? Miksi suhtaudut tähän niin kiihkeästi?
Ja kyllä, omasta mielestäni jopa minä olen paremman näköinen. Enkä meikkaa.
Sanni ei ole pintaliitäjä-bimbo-kaunotar.
Mutta hän on herttaisen, luonnollisen kaunis. Sellainen, jonka jokainen jalat maassa oleva mies ottaisi puolisokseen.
teknisesti voit olla sannia kauniimpi, mutta kokonaisvaltaisesti kaunis ihminen osaa myös sopivissa kohdissa pitää kauniin suunsa supussa.
Mikä ihme tarve teillä on miettiä, onko joku kaunis vai ei?
Eihän sillä ole mitään merkitystä. Herätkää!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 22:30"]
teknisesti voit olla sannia kauniimpi, mutta kokonaisvaltaisesti kaunis ihminen osaa myös sopivissa kohdissa pitää kauniin suunsa supussa.
[/quote]
Kenelle tämä viesti oli suunnattu?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 22:30"]
[/quote]
Kenelle tämä viesti oli suunnattu?
[/quote]
17:lle. Siihen ehti joku väliin.
t. 19
Jotkut kai tykkää paljon hevosista.