Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: kännynettiliittymien hinnoittelu tulee käyttöperusteiseksi?

Vierailija
25.03.2013 |

ärsyttävää, kun otsikko pitää mahduttaa 80 merkkiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä perusteisia ne nyt sit on? Ei ole itselläni nmitään hajua, kun en ole 15 vuoteen itse maksanut kännykkäliittymääni

Vierailija
2/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä maksaa kun työnantaja maksaa kännykät ja liittymät ja rajoittamattoman käytön sekä miehelle että mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kun mulla ei ole nettiä kännykässä, eikä kovin pian sellaista tule olemaankaan.

Vierailija
4/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että linkki? Siis onko jossain nyt tällaista kaavailtu?

Vierailija
5/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, en käytä kännykän nettiominaisuutta kuni harvoin, ja aika usein ärsyttää että kun on jossain isommalla porukalla niin melkein koko ajan joku roikkuu facebookissa tai muuten sela nettiä kännykällä! Ehkä se vähenisi jos olisi kalliimpaa...

Vierailija
6/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 17:16"]

Ihan ok, en käytä kännykän nettiominaisuutta kuni harvoin, ja aika usein ärsyttää että kun on jossain isommalla porukalla niin melkein koko ajan joku roikkuu facebookissa tai muuten sela nettiä kännykällä! Ehkä se vähenisi jos olisi kalliimpaa...

[/quote]

Mun äiti valittaa samaa! Ne käy joskus työporukalla, johon kuuluu myös parikymppisiä ihmisiä, ulkona ja nää tytsyt on jatkuvasti Facebookissa. Samoin saattavat töissä Facebookata koko raportin ajan niin, että kaikki asiat menevät ohi.

Vierailija
7/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 17:15"]

Sitä mieltä että linkki? Siis onko jossain nyt tällaista kaavailtu?

[/quote]

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194803563430/artikkeli/operaattorit+muuttavat+laskutusta+asiakas+maksaa+netin+kaytosta+jatkossa+amparimallin+mukaan.html

Vierailija
8/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisko nyt sitä linkkiä pistää? En ihan purematta halua niellä että näin olisi tapahtumassa. Mulla on edullinen kiinteähintainen netti puhelimessa, ja vaikken paljoa nettiä käytäkään niin tuskin se paljon tuota edullisemmaksi muuttuisi. Nyt sentään saa käyttää ihan huoletta kun tietää mitä se maksaa.

Vierailija
9/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juuri noinhan minä esim maksan nykyäänkin?? Siis "ämpärimallin" mukaan. Ja Soneran liittymä vielä.... Nettipaketti tietty määrä dtaa ja kun se loppuu, hidastuu yhteys. Lisää maksamalla saa nopeuden takas mutta nettiä pystyy käyttämään ostamattakin. En tajua mitä uutta tuossa muka on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi