Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin saada vielä vauvan! T.47v nainen

Vierailija
13.03.2013 |

Onpa ollut todella tylyä kohtelua monessakin paikassa, esim Oulun Gynekossa kun olen varannut ajan ja halunnut keskustella kierukan poistosta ja mahdollisesta raskaudesta gynekologin kanssa. 

Ensimmäinen kauhistui ja haukkui minut ja meidät edesvastuuttomiksi ihmisiksi kun edes haaveilemme raskaudesta, suositteli hakeutumaan sterilisaatioon ja kohdunlimakalvojen polttoon. Muistutti että olen jo komeasti vaihdevuosi-iässä ja että ovuloin tuskin enää ollenkaan. Olin todella järkyttynyt naisgynekologin puheista.

Varasimme ajan toiselle gynekologille, joka myös puhui varoittavasti raskaudesta ja siitä kuinka suuri mahdollisuus on saada kehitysvammainen lapsi. Osaamme miehen kanssa molemmat lukea, ja osaamme hakea tietoa. Myös ulkomaisilta sivuilta. Tämä gynekologi kuitenkin määräsi erilaisia verikokeita ja saimme selville että olen vielä kaukana vaihdevuosista. Gynekologi kertoi myös miten hän voi auttaa raskautumista. 

Nyt kuitenkin mietimme uskallammeko kokeilla, ja luemme paljon infoa miten ihmiset ovat selvinneet raskaudesta, miten vauva on pärjännyt. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin nähty.. Lapsiraukoilla on vain kaltaisensa tukemassa elämään eli sisaret, vanhemmat etäisiä.

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 09:20"]

Minä olen myös 47 ja haaveilen iltatähdestä. 

.... On yhdeksän lapsen kokemus ja tiedän hyvin jaksavani yhä - jaksan lastenlastenkin yökyläilyjä melkein joka yö per viikko (jaksaisin useamminkin kuin annetaan.)

[/quote]

Vierailija
22/27 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

sain ensimmäisen lapseni parikymppisenä, toisen 44 vuotiaana

ja kolmas syntyy  parin kuukauden kuluttua :  )

En jaksa tietenkään samalla tavalla kuin kaksikymppisenä, olen siksikin iloinen

että heitä tulee olemaan kaksi kun on tätä ikääkin :  )

Toivon onnea :  )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 23:30"]

Tää on niin nähty.. Lapsiraukoilla on vain kaltaisensa tukemassa elämään eli sisaret, vanhemmat etäisiä.

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 09:20"]

Minä olen myös 47 ja haaveilen iltatähdestä. 

.... On yhdeksän lapsen kokemus ja tiedän hyvin jaksavani yhä - jaksan lastenlastenkin yökyläilyjä melkein joka yö per viikko (jaksaisin useamminkin kuin annetaan.)

[/quote]

[/quote]

Miksi ihmeessä vanhemmat olisivat etäisiä?

Vierailija
24/27 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en tajua tollasia mummoäitejä.

Vierailija
25/27 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä. Ollaan me ihmiset erilaisia ja jokaisella on omanlaisensa elämä. Kannattaa kuitenkin ennen raskautta aidosti pohtia onko valmis mahdolliseen keskenmenoon ja riittääkö voimat seuraavan 20 vuoden ajan olla täysillä mukana lapsen elämässä. Ja sitten myös se kannattaa miettiä että jaksaako mahdollisesti vammaisen lapsen hoitorumban, se on tilastollinen riski sinun iässäsi,  ei toki mitenkään kiveen halkattu totuus. 

Vierailija
26/27 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä olet kyllä aivan liian vanha.

Jos alkaisit nyt odottamana ja saisit lapsen ollessa 48.v. Lapsen ollessa 10.v olisit itse 58 vuotias. 20 vuotiaana hän äiti olisi 68.

Ei mitään järkeä tossa .

Vierailija
27/27 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 22:59"]

itse sain vammaisen lapsen 39 vuotiaana

[/quote]

down?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän