Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtui. Mies, minä ja kiloni :(

Vierailija
11.03.2013 |

Olen lihonut muutamassa vuodessa n. 10 kiloa, koosta 36 kokoon 40. Olen 176 cm pitkä ja painan nyt 70 kg. Mies ei ole koskaan moittinut minua lihomisestani.

Tänään juttelumme ajautui rintoihin ja sanoin, että jos lihoisin paljon, rintanikin kasvaisivat paljon. Mies sanoi, että älä lihota vaan laihduta tai pysy samanlaisena. En loukkaantunut, mutta havahduin siihen, että olen nyt virallisesti paksu :(

Minulla ei ole itsekuria ja inhoan liikuntaa mutta rakastan hyvää ruokaa. Huonot lähtökohdat laihtumiselle. Voisin tehdä kotijumppaa kiinteytyäkseni mutta muuten laihtumiseni on pääasiassa ravinnon varassa.

En ole koskaan laihduttanut. Kertokaapa mulle, mitä muutoksia teen ruokavaliossani, mitä välttelen, mitä saan syödä kärsimättä nälkää.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 21:27"]

Sano miehelle, että tissit lähtevät ensin jos laihdut.. ja sitten perä.

[/quote]

Miehelläni ei ole onneksi tissiongelmaa. Se meidän rintakeskustelukin sai alkunsa telkkariohjelmasta eikä liittynyt varsinaisesti minuun vaan oli humoristista löpinää. Siitä kuitenkin sai alkunsa tuo miehen "neuvo". Josta EN siis loukkaatunut vaan havahduin.

-ap

Vierailija
22/68 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 21:27"]

Sano miehelle, että tissit lähtevät ensin jos laihdut.. ja sitten perä.

[/quote]

Miehelläni ei ole onneksi tissiongelmaa. Se meidän rintakeskustelukin sai alkunsa telkkariohjelmasta eikä liittynyt varsinaisesti minuun vaan oli humoristista löpinää. Siitä kuitenkin sai alkunsa tuo miehen "neuvo". Josta EN siis loukkaatunut vaan havahduin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 10:05"]

Dorkat.. Ei se paino ja pituus kerro mitään!

Voi olla 70kiloa läskiä tai sitten 70 lihasta ja ero on huomattava..

[/quote]

Olen hentorakenteinen ja kaikki tuo n. 10 kiloa, jotka olen nyt kerännyt, ovat pelkää rasvaa. Minun pitäisi luopua siis 10 kilosta rasvaa, joka tursuilee ihoni alla. Lihakset tulevat sitten sen päälle, jos tulevat.

Mutta ensisijaisesti haluan laihduttaa. Annoskokoja voi toki pienentää, mutta nytkin syön vain sen verran, että nälkä lähtee. En ole ahmatti. Nyt paino ei ole enää vähään aikaan noussut, mutta se jämähti tänne ikäviin lukemiin.

-ap

Vierailija
24/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 09:41"]

Ei ihme että te jotkut olette läskejä, teillä on tietotaito IHAN hakusessa. Yhtäkään järkevää ja toimivaa ehdotusta ei tässä ketjussa ole tullut.

[/quote]

Tämä sen sijaan on varsin hyödyllinen viesti. Ap on varmasti jo haluamissaan mitoissa, kun tämän luki.

Vierailija
25/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitapa kuva niistä "läskeistäsi"

Vierailija
26/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 23:53"]

Sä edes lihava ole. Juuri sopiva.

[/quote]

Tule katsomaan. Mulla on löllöreidet, pehmeä vatsa, höllyä käsivarsissa ja leuan alla. Housun vyötärön päälle tulee makkara. Kyllä minä paksu olen. Olen hentorakenteinen mutta rasvainen. Olen ajatellut, että ehkä muut eivät ole vielä huomanneet kuinka paljon olenkaan lihonut, mutta ovathan he näköjään:(

-ap

[/quote]

Et ehkä ole kiinteä ja timmi, mutta painoa ei ole liikaa.

Lähde vähän liikkumaan, niin löllö muuttuu lihakseksi.

Vierailija
27/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 23:56"]

[/quote]

Tule katsomaan. Mulla on löllöreidet, pehmeä vatsa, höllyä käsivarsissa ja leuan alla. Housun vyötärön päälle tulee makkara. Kyllä minä paksu olen. Olen hentorakenteinen mutta rasvainen. Olen ajatellut, että ehkä muut eivät ole vielä huomanneet kuinka paljon olenkaan lihonut, mutta ovathan he näköjään:(

-ap

[/quote]

Et ehkä ole kiinteä ja timmi, mutta painoa ei ole liikaa.

Lähde vähän liikkumaan, niin löllö muuttuu lihakseksi.

[/quote]

On totta että saisin kiinteytyä kovasti mutta sekin on totta, että rasvaa on paljon. Hoikka, hento varteni sai vahvan rasvakuorrutuksen :(

-ap

Vierailija
28/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Painonvartijoihin! Useampikin työkaveri on kummasti hoikistunut ja ihan hyviltä pv:n päivitetyt ideat kuulostavatkin. 

Vierailija
29/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä: jos olisit minä, laihduttaisitko nyt, miehen sanojen jälkeen?

-ap

Vierailija
30/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile aluksi vaikka sellaista, että pienennät jokaista syömääsi annosta neljänneksen verran. Kun totut pienempään annoskokoon, pienennä vielä vähän lisää.

Vierailija
31/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi laihduttaa. Pidät vaan vähän silmällä syömisiä. Käyt kerran viikossa vaa'alla, niin että tiedät jättää muutaman keksin pois, jos nousee. Ei painonhallinta oikeasti ole sen vaikeampaa. Pitää vaan silmällä sitä missä mennään.

Vierailija
32/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jotenkin surullinen olo. Niin kuin yksi vaihe elämää olisi takana. En ole enää nuori ja hoikka, en edes mieheni silmissä, ja hän on tähän asti aina pitänyt minua kauniina ja haluttavana. No, haluttavana pitää edelleen, mutta haluaisin mä olla vielä kauniskin:(

-ap

Vierailija
33/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 23:27"]

Mulle tuli jotenkin surullinen olo. Niin kuin yksi vaihe elämää olisi takana. En ole enää nuori ja hoikka, en edes mieheni silmissä, ja hän on tähän asti aina pitänyt minua kauniina ja haluttavana. No, haluttavana pitää edelleen, mutta haluaisin mä olla vielä kauniskin:(

-ap

[/quote]

Nälkäkuureilla ja pikadieeteillä pudotetut kilot tulevat yleensä takaisin, usein ne tuovat kaverinsakin mukanaan, sanoo jojo-laihduttamista harrastava kaverini. Oikotietä onneen ei ole. Opettele liikumaan ja kuluttamaan syömäsi kalorit tai muuta ruokailutottumuksiasi. Kyllä se siitä, olet herännyt huomaaman ongelman hyvissä ajoin eikä sinulla ole paljonkaan pudotettavaa.

t. se annoskokojen pienentämistä ehdottanut

Vierailija
34/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kukaan tuollaisista välittää. Itse oon lihonut avioliittomme aikana 48 kilosta 73 kiloon, ja mies on lihonut noin 70 kilosta 110 kiloon, ja ollaan onnellisia sohvaperunoita yhdessä :)

Vierailija
35/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä ruokaa voi rakastaa vähän pienemmissäkin annosmäärissä?

Vierailija
36/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos et tällä hetkellä harrasta ollenkaan liikuntaa, jo kävelylenkit toisivat pientä muutosta, samoin painoilla treenaaminen.. entä joku tanssi, missä liikunta tulisi siinä sivussa? 

Vierailija
37/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 23:40"]

Eikö sitä ruokaa voi rakastaa vähän pienemmissäkin annosmäärissä?

[/quote]

Voi tietysti :) En taida kuitenkaan syödä kauhean isoja annoksia. Vähemmällä olisin koko ajan nälkäinen. Syön saman verran kuin alakoululainen lapseni. En osaa!

-ap

Vierailija
38/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 23:47"]

no jos et tällä hetkellä harrasta ollenkaan liikuntaa, jo kävelylenkit toisivat pientä muutosta, samoin painoilla treenaaminen.. entä joku tanssi, missä liikunta tulisi siinä sivussa? 

[/quote]

Talven ajan olen kävellyt n. 3 km päivässä, mutta nyt en enää juurikaan, kun työajat muuttuivat. Tanssi tai mikään järjestetty liikunta ei ole mun juttuni. En nauttisi siitä pätkääkään.

-ap

Vierailija
39/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/68 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä