Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtui. Mies, minä ja kiloni :(

Vierailija
11.03.2013 |

Olen lihonut muutamassa vuodessa n. 10 kiloa, koosta 36 kokoon 40. Olen 176 cm pitkä ja painan nyt 70 kg. Mies ei ole koskaan moittinut minua lihomisestani.

Tänään juttelumme ajautui rintoihin ja sanoin, että jos lihoisin paljon, rintanikin kasvaisivat paljon. Mies sanoi, että älä lihota vaan laihduta tai pysy samanlaisena. En loukkaantunut, mutta havahduin siihen, että olen nyt virallisesti paksu :(

Minulla ei ole itsekuria ja inhoan liikuntaa mutta rakastan hyvää ruokaa. Huonot lähtökohdat laihtumiselle. Voisin tehdä kotijumppaa kiinteytyäkseni mutta muuten laihtumiseni on pääasiassa ravinnon varassa.

En ole koskaan laihduttanut. Kertokaapa mulle, mitä muutoksia teen ruokavaliossani, mitä välttelen, mitä saan syödä kärsimättä nälkää.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi oikeasti olla lihava. Mä olen sun pitunen ja panoin pari vuotta sitten enimmillään 75 kg. Nyt painan 58 ja olen todella laiha. Vanhoja kuvia katsoessani huomaan, etten ole ikinä ollutkaan oikeasti lihava, näytin enemmänkin ehkä vähän miehekkäältä ja massiiviselta, maha ei ollut paha vaan normaali, kädet ja reidet aika paljon isommat, mutta semmoiset, mitä nyt ihmisillä yleensä on. Mulla oli myös hyvä peppu ja D kupin rinnat (nykyään B).

Laihduttuani jo 68 kilon kohdalla aloin näyttämään oikein sopusuhtaiselta ja sievältä, olin oikeastaan erittäin tyytyväinen.

Joten en laihduttaisi.:) 

Vierailija
62/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun bmi on 22,6, eli aivan ihanteellinen.

Lievän ylipainon raja on 25, etkä ole lähelläkään sitä.

Jos olisin ap, niin en todellakaan laihduttaisin.

Miehen saattaisin pistää vaihtoon jos ei muuttaisi puheitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että te jotkut olette läskejä, teillä on tietotaito IHAN hakusessa. Yhtäkään järkevää ja toimivaa ehdotusta ei tässä ketjussa ole tullut.

Vierailija
64/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen yhtä pitkä kuin sinä ap, mutta painan 87 kg, juuri eilen sain kehuja kuinka hoikka olen, kun painoin 70 kg, olin tosi laiha, siis ihan oikeasti tikkulaiha. Miten sinä muka voisit olla lihava? Eikä miehesi sanomisetkaan siltä kuulostanu, tykkää ilmeisesti että on laiha, niinkuin sinä.

Vierailija
65/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta sä et ole lihava eikä sun tarvi tehdä sun painolle mitään. Sen sijaan voit alkaa liikkua ja kiinteytyä.

On ihan selvä, että aikuinen nainen ei pysy teiniajan painossa eikä tarvikaan pysyä. Mä olen saman pituinen kuin sinä ja painan 78 kg. Mies ei ole ikinä sanonut mun painosta mitään.

Vierailija
66/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennä annoskokoja niin kuin joku ketjussa ehdotti. Ensimmäisinä päivinä tai ekalla viikolla voi olo olla nälkäinen mutta vatsa tottuu nopeasti. Mistään ei tarvitse luopua, syö sitä mitä ennenkin mutta VÄHEMMÄN.

Hyvin yksinkertainen ja toimiva ratkaisu.

Vierailija
67/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorkat.. Ei se paino ja pituus kerro mitään!

Voi olla 70kiloa läskiä tai sitten 70 lihasta ja ero on huomattava..

Vierailija
68/68 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksiin ei pidä tuijottaa. Joillakin ihmisillä todellakin esim. on taipumus keskivartalolihavuuteen, ja silloin vyötärönympärys ylittää "sallitun" oikein roimasti vaikka kuinka olisi normaalipainoinen. Minä olen juuri tällainen. Kun takavuosina hoikistuin normaalipainon alarajalle, _vasta silloin_ vyötäröni oli terveyssuosituksen mukainen. Nyt kun olen normaalipainon keskivaiheilla, minulla on vyötärönympärykseni perusteella voimakkaasti kohonnut riski aikuistyypin diabetekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan