Mies kutsunut romanttiselle illalliselle kotiinsa. Miten siellä pitää käyttäytyä?
Että näin. Miehiltä olisi kiva kuulla, mitä odotuksia tähän liittyy. Joo, varmaan sekin, eikä minulla ole ongelmaa sen kanssa. Mutta mitä muuta ennen sitä. Ja naisilta hyviä vinkkejä, miten on onnistuttu ilahduttamaan miestä, kun hän on nähnyt paljon vaivaa mukavan illan eteen. Siis ihan pieniäkin juttuja. Olen sosiaalisesti aika kömpelö, joten ei haittaisi, jos tulee vinkkejä tyyliin mitä asioita pitäisi huomata ja kommentoida ääneen.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Sheivaa ainakin häppärit ja peseydy. Itseä miehenä ällöttää jos itse on nähnyt vaivaa ja nainen ilmestyy paikalle tukkijätkän näköisenä.
Hoidan mutta en aja kokonaan pois. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi näyttää pikkulapselta.
Vierailija kirjoitti:
Tee pieni jäkiruokaleivos. MIehellä saattaa olla jäkiruoka suunniteltuna, joten ei mitään isoa. Ihan vaan parin suunpalan verran, vaikka yhdessä syötäväksi.
Mikä tässä nyt niin närkästyttää, että pitää alapeukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Tee pieni jäkiruokaleivos. MIehellä saattaa olla jäkiruoka suunniteltuna, joten ei mitään isoa. Ihan vaan parin suunpalan verran, vaikka yhdessä syötäväksi.
Ei yhtään huono! En ollut ajatellut viinipulloa viedä, koska olen ihan varma, että hän on miettinyt juomat valmiiksi. Ylimääräinen pullo vain hämmentäisi asiaa. Jotain olisi kuitenkin kiva viedä, nyt kun otit puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä naisten ajatusmalli on aika suloinen. Kyllä se ihan muuta torttua on vailla kuin sitä sokerista.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tuss*a kuuluu antaa. Ei sillä muulla niin väliä. Jos haluat jotain kivaa tuoda niin Koffin salkku on aina plussaa.
M38
On täysin selvää miksei M38 saa naisseuraa. Pllua vonkaava alkoholisti ei ketään kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Hyviä neuvoja. Vielä yksi, ei ehkä muille tarpeen, mutta olisipa mua joskus muistutettu... Eli vaikka jännittää, ÄLÄ kisko viiniä kaksin käsin. Että ihan maltilla.
Point taken. Myönnän, että mielelläni jännittämiseen ottaisin sitä viiniä.
Nyt alkoi jännittää. Äh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle luvataan illallinen tarjota niin sä ajattelit viedä omat eväät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä naisten ajatusmalli on aika suloinen. Kyllä se ihan muuta torttua on vailla kuin sitä sokerista.
Se oli miehen kirjoittama kommentti. Ja kyllä mullekin ihan kaikenlainen torttu kelpaa, mutta jos on parisuhdetta hakemassa, niin haluaisin nähdä jotain viitteitä vastavuoroisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle luvataan illallinen tarjota niin sä ajattelit viedä omat eväät?
Minusta tuo oli ihan huomaavainen idea. Olen ketjun aloittaja siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheivaa ainakin häppärit ja peseydy. Itseä miehenä ällöttää jos itse on nähnyt vaivaa ja nainen ilmestyy paikalle tukkijätkän näköisenä.
Hoidan mutta en aja kokonaan pois. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi näyttää pikkulapselta.
Ei sheivattu näytä pikkulapselta, vaan ylpeältä itsestään ja kauneudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli miehen kirjoittama kommentti. Ja kyllä mullekin ihan kaikenlainen torttu kelpaa, mutta jos on parisuhdetta hakemassa, niin haluaisin nähdä jotain viitteitä vastavuoroisuudesta.
Ihanaa! Ap tässä peukuttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sheivattu näytä pikkulapselta, vaan ylpeältä itsestään ja kauneudestaan.
Näyttää pikkutytöltä minusta. Oudon näköistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi.
Tuosta pukeutumisesta vielä, että mikä ei ole liian tyrkky? Mielelläni panisin hameen päälle muttei mitään mikromallia vaan kuitenkin johonkin polven tienoille.
Kerro, että olet lakto-ovo-vegaani, olet jehovantodistaja ja raitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tuss*a kuuluu antaa. Ei sillä muulla niin väliä. Jos haluat jotain kivaa tuoda niin Koffin salkku on aina plussaa.
M38
On täysin selvää miksei M38 saa naisseuraa. Pllua vonkaava alkoholisti ei ketään kiinnosta
Itseasiassa kyllä sitä minulle irtoaa. Itsekin järjestän tytöille noita romanttisia illallisia välillä useammankin kerran viikossa. Yhden vein eilen meren rannalle piknikille ja siitä meille jatkamaan ja toisen kanssa olin keskiviikkona koirien kanssa nuuksiossa samoilemassa ja meille jatkoille. Pitää vain tuntea yleisönsä.
M38
Vierailija kirjoitti:
Tuosta pukeutumisesta vielä, että mikä ei ole liian tyrkky? Mielelläni panisin hameen päälle muttei mitään mikromallia vaan kuitenkin johonkin polven tienoille.
Tämähän on ihan klassikko. Joko näytät tissejä tai reisiä - ei molempia yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, että olet lakto-ovo-vegaani, olet jehovantodistaja ja raitis.
En ole mitään noista. Syön kaikkea, lasillinen maistuu. Olen tullut tolkkuihini pitkän retiisillä elämisen jälkeen. Haluan nauttia elämästä ja voida hyvin. Ap
Ehkä hieman kainompi tyyli vetoaa romanttisella illallisella eli pukeutuminen naisellinen, muttei tyrkky.