Naiset, onko lyhyen peniksen omaavalla miehellä mahdollisuuksia mihinkään
Millainen yhdynnästä tulee? Saako naisen tyydytettyä lyhyellä? Voiko kasvaa esteeksi parisuhteelle (seksihän on tärkeä osa parisuhteessa).
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Peniksen ei tarvitse olla kovin pitkä. Paksuus on pituutta tärkeämpää. Jos ap peniksesi on normaalin paksuinen eikä mallia lyijykynä, tuskin siitä ongelmaa parisuhteessa tulee.
Tämä oli hyvä tietää.
t. lyijykynä
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävälleni on pieni ja saan parempaa seksiä kuin yhdenkään normimunaisen kanssa. Pääasia on että mies on kiinnostunut naisen nautinnosta ja on valmis oppimaan ja toimimaan.
Minulla oli ihan seksisuhdekin pienimunaisen miehen kanssa. Sain häneltä siihenastisen elämäni parasta seksiä. Hänen salaisuutensa oli hyvässä esileikissä. Kun hän sai minut aivan äärimmilleen kiihottuneeksi, sen pienen peniksen työntyminen sisälleni tuntui paljon, paljon paremmalta kuin ne kaikki aiemmat isommat, joita olen kokeillut. Ainakin omalla kohdallani tässä on siis todella suuri ero.
Nykyisellä miehellä on keskikokoinen, mutta nauttisin seksistä hänen kanssaan todella paljon, vaikka hänelläkin olisi pieni. Hänellä kun on tuo sama taito kuin tällä aikaisemmallakin miehellä. Hän saa minut laukeamaan käsin ja suulla, ja niin monilla erilaisilla tavoilla että en ollut itsekään tajunnut miten monipuoliseen nautintoon kehoni kykenee, ennen kuin mies opetti sen minulle. Olisin tämän miehen kanssa loppuelämäni vaikka hänellä ei olisi penistä ollenkaan!
Ne jotka sanovat ettei munan koolla ole väliä eivät ole olleet oikeasti pienimunaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väh. 15cm pituutta ja reilusti paksuutta. Pienellä munalma ei tee yhtään mitään.
Miten naiset sitten selviävät elämästä, kun lähes kenelläkään ei sitä ole ollenkaan?
Tarkoitatko, että naisilla ei ole penistä? Vai, että kaikilla naisilla ei ole miestä elämässään?
Jos elää yksin, niin silloinhan sen lyhyys tai pituus ei haittaakaan, kun siihen asiaan suhtautuu erilailla. Ei ole koko vihjettä olemassa, ei niin pitkää eikä pätkää.
Mutta suhteessa ollessa tietysti on jotain oletuksia ja odotuksia, ainakin useilla. Silloin se tai siis sen koko saattaa haitata.
Ehkä tässä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti, että nainen ei tee pienellä mitään, ja vastaaja taas ajatteli miehen näkökulmasta.
Jos se on paksu, niin mikäs siinä! Ei pituudella sinänsä mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väh. 15cm pituutta ja reilusti paksuutta. Pienellä munalma ei tee yhtään mitään.
Miten naiset sitten selviävät elämästä, kun lähes kenelläkään ei sitä ole ollenkaan?
Muutamalla kaverilla on todella pienet nysämunat ja naureskellaan aina äijien kanssa niille saunailloissa. Meitä on tämmöinen 8-hengen kaveriporukka ja 2:lla on kyllä niin lyhyet ja ohkaset vehkeet että ei voi kuin nauraa. Muulla porukalla sitten 15cm ylöspäin aina 19cm. Näitä kännissä mittailtu.
Voisko olla, että ovat heteroita? Itsellä ei seiso kännissä eikä miesten aikana. Ei kiinnosta ajatella toisten peniksiä, mutta sen verran sanon, että 19 cm:llä leveily aiheuttaa lähinnä pientä hymyilyä.
Munia mittailee kaikki! Minäkin olen mittaillut kaikkien miesteni kalut. Jos sua tuo häiritsee, on munasi itsesi mielestä hävettävän pieni. Ihan fiksutkin miehet näyttää salaa tyytyväisiltä jos mittari näyttää +18cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla kaverilla on todella pienet nysämunat ja naureskellaan aina äijien kanssa niille saunailloissa. Meitä on tämmöinen 8-hengen kaveriporukka ja 2:lla on kyllä niin lyhyet ja ohkaset vehkeet että ei voi kuin nauraa. Muulla porukalla sitten 15cm ylöspäin aina 19cm. Näitä kännissä mittailtu.
Miehenä varmaan tiedät että koko vaihtelee tilanteen mukaan. Saunassa kaverisi kurttuinen minipippeli voi seuraavalla kerralla olla löysä nakki ja makuuhuoneessa iso makkara.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka sanovat ettei munan koolla ole väliä eivät ole olleet oikeasti pienimunaisen kanssa.
Itse tykkään saada isoa ja kovaa, ja sitä impotenssinsa kanssa sinut mieheni tarjoaa minulle dildolla jalkojensa välissä. Sen sijaan jos olisi mies, joka ei pystyisi puhumaan asiasta eikä suostuisi leluihin, se olisi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan pieni peenis on suurin syy parisuhteen päättymiselle.
Naisen alapää löysyy, miehen peniksen koko ei juuri muutu. Joten joko nuo naiset ovat olleet kovin tyhmiä suhteeseen ryhtyessä, tai oikeammin parisuhteen päättymisen syy (näissä mielikuvitustutkimuksisa) on naisen pillun löystyminen.
Naisen alapää nimenomaan kiristyy vanhemmiten.
Tämä tapahtuu vasta vaihevuosien jälkeen ja sekin johtuu emättimen kuivumisesta. Vähän niinkun vertais rypälettä ja rusinaa.
Seksihän ei lopu menopausseihin vaan ihan päinvastoin. Kuivuus ei ole mikään ongelma se on niin helposti hoidettavissa! Ja nuoremmatkin käyttävät liukkareita. Nuorena e-pillerit saattavat kuivattaa paljon enemmän limakalvoja.
En tule ikinä saamaan keneltäkään naiselta hyväksyntää ,:;( ( on mulla muitakin vaikeuksia) mun elämä menee hukkaan
Meillä ei ole ainakaan mitään merkitystä koolla kun ei ole seksiäkään.
Vierailija kirjoitti:
En tule ikinä saamaan keneltäkään naiselta hyväksyntää ,:;( ( on mulla muitakin vaikeuksia) mun elämä menee hukkaan
Noh. Voisit esim. tienata ihan sikana rahaa ja ostaa rakkautta?
Kyllä se on niin että pitää olla 23 cm penis ja 120C sauna tai ei ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Keskity tienaamaan. Sillä saat sitä "hyväksyntää".
Parasta seksiä on ollut pienillä varustetuiden kanssa, jotka ovat osanneet nuolla täydellisesti. Nykyisellä miehellä on iso ja saan koko ajan varoa ettei osu liian syvälle, koska se sattuu paljon. Gynekologin mukaan rakenteellinen juttu mulla ja herkkä tunto kohdunsuulla. Keskikokoinen on hyvä, parasta on, kun penis seisoo kunnolla ja ei ole liikaa esinahkaa. En tykkää liian kauan jatkuvasta sisään-ulos-seksistä.
Kannattaa opetella mistä nainen tykkää ja pitää hänet tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta seksiä on ollut pienillä varustetuiden kanssa, jotka ovat osanneet nuolla täydellisesti. Nykyisellä miehellä on iso ja saan koko ajan varoa ettei osu liian syvälle, koska se sattuu paljon. Gynekologin mukaan rakenteellinen juttu mulla ja herkkä tunto kohdunsuulla. Keskikokoinen on hyvä, parasta on, kun penis seisoo kunnolla ja ei ole liikaa esinahkaa. En tykkää liian kauan jatkuvasta sisään-ulos-seksistä.
Tässä tulikin kaikki kliseet:
-pieneltä saanut parasta seksiä
-osaa nuolla
-iso sattuu
-penetraatio on yliarvostettua
Ja sitten lopulta kerrotaan, että nykyisellä miehellä onkin iso penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh. Voisit esim. tienata ihan sikana rahaa ja ostaa rakkautta?
Ei mun itsetunnolla hyväpalkkaisiin töihin pääse. Työni on myös niin epämiehekäs että sekin hävettää kertoa ja on pettymys naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-osaa nuolla
-iso sattuu
No anteeksi jos toiveeni ovat liian kliseisiä, mutta näin vaan. En saa pitkään jatkuvasta mitään sisään-ulos-painamisesta, lopulta menee tunto kokonaan. Tykkään suuseksistä molemminpuolin.
Ihmiset on erilaisia. Vai onko sulla joku parempi vähemmän kliseinen tieto asiasta, kerro ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-osaa nuolla
-iso sattuu
No anteeksi jos toiveeni ovat liian kliseisiä, mutta näin vaan. En saa pitkään jatkuvasta mitään sisään-ulos-painamisesta, lopulta menee tunto kokonaan. Tykkään suuseksistä molemminpuolin.
Ihmiset on erilaisia. Vai onko sulla joku parempi vähemmän kliseinen tieto asiasta, kerro ihmeessä?
Mua ei kiinnosta sun hyvesignalointisi. En ota koskaan todesta sitä mitä naiset näistä jutuista sanovat tai kirjoittavat, koska heidän toimintansa oikeassa elämässä kertoo asian oikean tilan. Ja se tila ei ole pienten peniksien kannalta kovin hyvä.
Ja höpön löpön. Kyllä kuule todellakin on niin pieniä kaluja, että hyvä jos immenkalvon saavat hajotettua.