Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, onko lyhyen peniksen omaavalla miehellä mahdollisuuksia mihinkään

Vierailija
10.03.2019 |

Millainen yhdynnästä tulee? Saako naisen tyydytettyä lyhyellä? Voiko kasvaa esteeksi parisuhteelle (seksihän on tärkeä osa parisuhteessa).

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen elämä ole aina niin mustavalkoista. Peniksettömillä transmiehilläkin on vaimoja. Pyörätuolissa istuvilla miehillä on vaimoja. Väkivaltaisilla narkomaaneilla on vaimoja.

Vierailija
22/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan pieni peenis on suurin syy parisuhteen päättymiselle.

No ei ihan taida olla. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herkkä kohdunnapukka, tai mikä lie. Pitkämunaiset miehet osuu ikävästi "pohjaan saakka", vaikka kuinka yrittäisi hellästi. Että seksi on sellaisten kanssa semmoista varovaista ja epämukavaa äheltämistä.

Sitten, nykyinen mieheni on minulle sopivan pieni. Seksiä voi harrastaa paljon vapautuneemmin kun hän on erektiossa alle 10cm. Juuri sopiva mulle.

Vierailija
24/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka seksikerta ja miehellä 11cm pituinen niin siinä saa kyllä lähteä kotiin naurun saattelemana!

Miksi tämä asia koetaan sellaiseksi, että sille pitäisi nauraa? Eihän se miehen omaa ansiota/syytä ole, se peniksen koko.

Vierailija
25/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde päättyy aina syystä, joka ei ollut tiedossa suhteen alussa, esim. salattu alkoholiongelma, salattu väkivaltataipumus, salattu kumppani. Jos peniksen koko on ongelma, suhde ei edes ala.

Vierailija
26/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka seksikerta ja miehellä 11cm pituinen niin siinä saa kyllä lähteä kotiin naurun saattelemana!

Miksi tämä asia koetaan sellaiseksi, että sille pitäisi nauraa? Eihän se miehen omaa ansiota/syytä ole, se peniksen koko.

Nauraahan jotkut pidätysongelmillekin. Lapsellisia ihmisiä valitettavasti on.

Vierailija
27/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen alapää löysyy, miehen peniksen koko ei juuri muutu. Joten joko nuo naiset ovat olleet kovin tyhmiä suhteeseen ryhtyessä, tai oikeammin parisuhteen päättymisen syy (näissä mielikuvitustutkimuksisa) on naisen pillun löystyminen.

Vierailija
28/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pienestä, se ei vaan tunnu yhtään miltään. Makuasioitahan nämäkin on.

Vierailija
29/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mies! Ole naisellesi  hellä, huomioiva ja ymmärtäväinen, se on tärkeintä. Kysy häneltä mitä hän haluaa sängyssä ja myös sängyn ulkopuolella. Opettele suutelemaan kunnolla, käytä mielikuvitusta hyväilyissä, nauti suuseksistä ja katso syvälle silmiin ja sano "Olet ihana". Noudata näitä ohjeita, niin eiköhän nainen löydy!

Vierailija
30/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ap usko tuota trollia. Tärkeempää on kaikki muu kuin se hemmetin munan koko.

Kuten mikä?

No, kirjoitin naisnäkökulmasta. Monilla miehillä se oma muna tuntuu menevän etusijalle.

Vierailija
31/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on, en yleensä hyppää sänkyyn ennen kuin olen rakastunut ja rakastuneena en ehkä osaisi pettyä kummemmin. Jos miehellä ei ole penistä nimeksikään niin seksiltä toivoisin avoimuutta ja mielikuvitusta. Jos mies on itse pituutensa suhteen ok, niin minäkin olen, ainakin alkuhuumassa. Tarkoitan, että aivan mikroskooppista pitäisi luultavasti osata kompensoida, muuten seksi tuskin alkaa sujumaan ja se ensihuumakin on nopeasti ohi (itselleni seksi kuitenkin aika tärkeä osa parisuhdetta enkä mielelläni sitoudu jos heti alkuun sen suhteen ongelmia). Joku 10 cm tai sinnepäin ei vielä olisi mikään ongelma jos mies on oikea.

Vierailija
32/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde päättyy aina syystä, joka ei ollut tiedossa suhteen alussa, esim. salattu alkoholiongelma, salattu väkivaltataipumus, salattu kumppani. Jos peniksen koko on ongelma, suhde ei edes ala.

Moni nainen kuitenkin pysyy suhteessa. Ja miksi kuvittelet näitä ominaisuuksia siedettävän sitten miehessä?

Vierailija
33/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin on  paremmat 'shäänssit' kuin sillä lyhyen peniksen omaavalla naisella...

Vierailija
34/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on mahdollisuuksia. Ei suhde on sama asia kuin munan koko.

Ei todellakaan ole mahdollisuuksia. Vain transnaisen kanssa voisi lyhyt munaisen pariutuminen onnistua.

Vierailija
35/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ap!

Minuu on aina kiihottanut enemmän tanakasti seisova lyhyehkö kalu, kuin suuri lerssi.

En tiedä mistä se johtuu, ja moni ei sitä ehkö edes usko.

Huomaan päätyväni usein pokesivuillakin katselemaan normaalikokoisia tai pienehköjä kaluja. Suurikokoiset penikset tuntuvat itselle turn-offeilta.

Olen elämässäni ollut muutaman isopeniksisen miehenkin kanssa, ja se on ollut tosi kivuliasta ja useiden yritysten jälkeen olen alkanut jopa pelätä yhdyntöjä, ja miehen penis alkanut tuntua vastenmieliseltä.

Nykyisellä miehelläni on n. 13cm keskiverto(?) Penis, ja sen kanssa on ollut kiva touhuta jo 9 vuotta. Joskus takaapäin saattaa kirpaista, jos ihan syvälle työntää.

(Huomautan, että olen monta lasta synnyttänyt äiti, joten on kai aika yksilöllistä miten anatomia kelläkin osunut kohdalle.)

Olen myös nuorena tyttönä seurustellut miehen kanssa, jolla oli mikropenis.

Siis peniksellä oli erektiossa mittaa n. 3cm.

Suhde päättyi muista syistä, mutta peniksen takia en olisi eronnut.

Minulle on tärkeää, että mies haluaa seksiä ja nauttii siitä, ja se on täysin mahdollista mikropeniksen kanssa. Minulla on spermafetissi, ja kiihotun miehen laukeamisesta, kalulla kuin kalulla. :)

Tämä mainitsemani mies alkoi heti meidän suhteen päätyttyä seurustella, ja on ollut saman naisen kanssa jo kohta 15 vuotta ja lapsikin heille syntynyt.

Aseksuaalisuus tai miehen haluttomuus olisi minulle asia, jota olisi liian vaikea kestää.

Se voisi olla asia, jonka kanssa en voisi pidemmän päälle elää tulematta onnettomaksi.

Vierailija
36/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen alapää löysyy, miehen peniksen koko ei juuri muutu. Joten joko nuo naiset ovat olleet kovin tyhmiä suhteeseen ryhtyessä, tai oikeammin parisuhteen päättymisen syy (näissä mielikuvitustutkimuksisa) on naisen pillun löystyminen.

Naisen alapää nimenomaan kiristyy vanhemmiten.

Vierailija
37/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 17cm:llä kynä nysällä ei toivoakaan pariutumisesta.

Vierailija
38/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis se on hiirelläkin, vaan ei suuren suuri.

Vierailija
39/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väh. 15cm pituutta ja reilusti paksuutta. Pienellä munalma ei tee yhtään mitään.

Vierailija
40/127 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista... kirjoitti:

Penis se on hiirelläkin, vaan ei suuren suuri.

Taitaa olla juuri sopiva hiiren emättimeen?