Naiset, onko lyhyen peniksen omaavalla miehellä mahdollisuuksia mihinkään
Millainen yhdynnästä tulee? Saako naisen tyydytettyä lyhyellä? Voiko kasvaa esteeksi parisuhteelle (seksihän on tärkeä osa parisuhteessa).
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksuudella on enemmän merkitystä ja pienemmänkin munan saa tuntumaan, jos asento on oikea.
On naisia, jotka saavat orgasmin vain siitä, että joku panee. Nämä naiset tarvitsevat sellaista hehtokullia. Itse taas saan vain panemisen ja klitoriskiihotuksen yhdistelmästä, joten munan koko ei ole yhtä tärkeä asia.
Höpsis! Älä levitä väärää tietoa! Ei emätinorgasmiin tarvita mitään hehtoa, normaali riittää vallan mainiosti. Naisen emätin on 11cm syvä, ei sinne tarvita mitään käsivartta työntää. Kunhan on sopivasti paksuutta ja jonkin verran riittää sisään työntää, ei tarvi kohdunkaulaa kolkuttaa, se ottaa kipeää. Mulla esim. se emättimen suuaukko on sellainen paikka joka tekee oikein gutaa. Klitorikseen koskeminen ottaa vaan kipeää ja jos siitä nyt orgasmin saakin se on lyhyt kuin aivastus eikä tyydytä kunnolla.
Itselleni taas emättimen pohja on se kaikkein nautinnollisin paikka, ei emättimen suuaukko. Eli pituudella on minulle väliä. Toki paksuuskin pitää olla riittävä, mutta ei liikaa myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Alettiin nuorena seurustella ja oli ollut yksi kumppani sitä ennen. Hän oli samaa kokoluokkaa, ei iso. Mutta ei kyllä ollut silloin peniksen koko mikään valintakriteeri, vaan ihastuminen joka kehittyi rakkaudeksi. Kylmältä kuulostaa jos miestä arvotetaan koon mukaan.
Kylmältä? Eli naisen pitäisi luopua omista tarpeistaan? Itselle yhdyntä on aivan välttämätön.
Kyllä lyhyelläkin siittimellä saa naaraan paksuksi.
Suosittelen keräämään mahdollisimman paljon rahaa. Sillä voit joko ostaa seksiä maksullisilta tai maksaa naiselle, jotta hän on kanssasi.
yhtä hyvät kuin löysän pimppendaalin omistajalla
Todellakin on mahdollisuuksia ainakin omalla kokemuksella.
Parasta seksiä olen saanut nimenomaan vähän pienemmän kalun omaavan miehen kanssa.
Mies hallitsee hommat niin kalulla, suulla, sormilla kuin leluilla.
Useampi orgasmi nimenomaan yhdynnässä tullut.
Emätine kaksinkertaistuu kiihottuessa, joten 13 on 26 cm.