Naiset, onko lyhyen peniksen omaavalla miehellä mahdollisuuksia mihinkään
Millainen yhdynnästä tulee? Saako naisen tyydytettyä lyhyellä? Voiko kasvaa esteeksi parisuhteelle (seksihän on tärkeä osa parisuhteessa).
Kommentit (127)
Emättimen syvyys on kaiketikin keskimäärin 10-13 cm, joten mihin tarvitaan pitempää siitintä?
Minä kaipaan isoa, mikä ei kylläkään tarkoita mitään metristä. Paksuudella enemmän väliä. Tämä siksi, että olen aika yhdyntäkeskeinen, enkä välitä suuseksistä tai sormipeleistä vastaanottavana osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
Emättimen syvyys on kaiketikin keskimäärin 10-13 cm, joten mihin tarvitaan pitempää siitintä?
No minne se loppu munasta sitten katoaa?
Vierailija kirjoitti:
Eka seksikerta ja miehellä 11cm pituinen niin siinä saa kyllä lähteä kotiin naurun saattelemana!
Valitettavasti ko. mies eintodennäjöisesti pitkään aikaan tajua, minkä luodin väisti. Saattaa masentua vaikka pitäisi olla oikeasti helpottunut ja tyytyväinen. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minne se loppu munasta sitten katoaa?
Moolokin kitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta laajentuu kiihottuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta seksiä on ollut pienillä varustetuiden kanssa, jotka ovat osanneet nuolla täydellisesti. Nykyisellä miehellä on iso ja saan koko ajan varoa ettei osu liian syvälle, koska se sattuu paljon. Gynekologin mukaan rakenteellinen juttu mulla ja herkkä tunto kohdunsuulla. Keskikokoinen on hyvä, parasta on, kun penis seisoo kunnolla ja ei ole liikaa esinahkaa. En tykkää liian kauan jatkuvasta sisään-ulos-seksistä.
Kannattaa opetella mistä nainen tykkää ja pitää hänet tyytyväisenä.
Tässä tulikin kaikki kliseet:
-pieneltä saanut parasta seksiä
-osaa nuolla
-iso sattuu
-penetraatio on yliarvostettua
Ja sitten lopulta kerrotaan, että nykyisellä miehellä onkin iso penis.
No anteeksi jos toiveeni ovat liian kliseisiä, mutta näin vaan. En saa pitkään jatkuvasta mitään sisään-ulos-painamisesta, lopulta menee tunto kokonaan. Tykkään suuseksistä molemminpuolin.
Ihmiset on erilaisia. Vai onko sulla joku parempi vähemmän kliseinen tieto asiasta, kerro ihmeessä?
Mua ei kiinnosta sun hyvesignalointisi. En ota koskaan todesta sitä mitä naiset näistä jutuista sanovat tai kirjoittavat, koska heidän toimintansa oikeassa elämässä kertoo asian oikean tilan. Ja se tila ei ole pienten peniksien kannalta kovin hyvä.
Hyvesignalointi? :D onko sulla joku katkeruus vai mikä on ongelman nimi?
Ikävää jos sinua on loukattu ja koet, että et riitä. Maailmassa on mukavia ihmisiä ja usko jo, että seksin suhteen haluja ja tarpeita on monenlaisia. Toivottavasti pääset oikeassa elämässä kokemaan tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta seksiä on ollut pienillä varustetuiden kanssa, jotka ovat osanneet nuolla täydellisesti. Nykyisellä miehellä on iso ja saan koko ajan varoa ettei osu liian syvälle, koska se sattuu paljon. Gynekologin mukaan rakenteellinen juttu mulla ja herkkä tunto kohdunsuulla. Keskikokoinen on hyvä, parasta on, kun penis seisoo kunnolla ja ei ole liikaa esinahkaa. En tykkää liian kauan jatkuvasta sisään-ulos-seksistä.
-osaa nuolla
-iso sattuu
No anteeksi jos toiveeni ovat liian kliseisiä, mutta näin vaan. En saa pitkään jatkuvasta mitään sisään-ulos-painamisesta, lopulta menee tunto kokonaan. Tykkään suuseksistä molemminpuolin.
Ihmiset on erilaisia. Vai onko sulla joku parempi vähemmän kliseinen tieto asiasta, kerro ihmeessä?
Mua ei kiinnosta sun hyvesignalointisi. En ota koskaan todesta sitä mitä naiset näistä jutuista sanovat tai kirjoittavat, koska heidän toimintansa oikeassa elämässä kertoo asian oikean tilan. Ja se tila ei ole pienten peniksien kannalta kovin hyvä.
Ikävää jos sinua on loukattu ja koet, että et riitä. Maailmassa on mukavia ihmisiä ja usko jo, että seksin suhteen haluja ja tarpeita on monenlaisia. Toivottavasti pääset oikeassa elämässä kokemaan tämän.
Jos puheen ja tekojen välillä on valtava ristiriita on se tekopyhyyttä. Tästä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja synnytyksessä.
Joten liian isoa penista ei ole olemassakaan. Vaikka sellaisesta joku nainen taannoin valitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja synnytyksessä.
Joten liian isoa penista ei ole olemassakaan. Vaikka sellaisesta joku nainen taannoin valitti.
Synnytys on joka tapauksessa naisen vartalolle "väkivaltainen" tapahtuma, joten seksin vertaaminen siihen ontuu.
Itse olen saanut liian pitkää penistä, ja olihan se vähän ikävää miehenkin kannalta, kun hän joutui koko ajan varomaan, eikä voinut heittäytyä tilanteeseen täysillä. Joko minuun sattui, tai mies joutui koko ajan miettimään liikkeitään, ettei vahingossa paina liian syvälle. Kova vatsakipu vaivasi vielä seuraavanakin päivänä, kun joskus miehen mieliksi päätin olla pidättelemättä työntöjen syvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja synnytyksessä.
Synnytys on joka tapauksessa naisen vartalolle "väkivaltainen" tapahtuma, joten seksin vertaaminen siihen ontuu.
Itse olen saanut liian pitkää penistä, ja olihan se vähän ikävää miehenkin kannalta, kun hän joutui koko ajan varomaan, eikä voinut heittäytyä tilanteeseen täysillä. Joko minuun sattui, tai mies joutui koko ajan miettimään liikkeitään, ettei vahingossa paina liian syvälle. Kova vatsakipu vaivasi vielä seuraavanakin päivänä, kun joskus miehen mieliksi päätin olla pidättelemättä työntöjen syvyyttä.
Eikö tuohon ole kehitetty mitään puskuria tai "uimarengasta" peniksen juureen, joka estää liian syvälle tökkimisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja synnytyksessä.
Eikö tuohon ole kehitetty mitään puskuria tai "uimarengasta" peniksen juureen, joka estää liian syvälle tökkimisen?
Hyvä idea, voisin käyttää tuollaista. Nyt pidän kättä välissä, penis etusormen ja keskisormen välissä estää yllättävät liian syvät työnnöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-osaa nuolla
-iso sattuu
Niin, en ymmärrä miksi haluat vähätellä ja mitätöidä huonot kokemukseni? Hankala uskoa, että mieltymyksiä on sellaisia, jossa minä ja mittani kelpaisivat. Kaikki kokemukseni ovat olleet huonoja ja minua on vähätelty. Miksi siis uskoa, että en ole väärän kokoinen?
Tätä ei ehkä ole tutkittu hirveän paljon, mutta uskon että peniksen merkitys kasvaa niissä kohtaamisissa, missä miehen vartalo ei herätä huomiota eikä intohimoja.
Ymmärtääkseni ihmiset arvioivat hyvännäköisiä ihmisiä positiivisesti ja liittävät heihin myönteisiä ominaisuuksia, jotka eivät suoraan seuraa ulkonäöstä ja yksinkertaisin ja tehokkain tapa perusmiehelle parantaa ulkonäköä on lisätä lihaksia ja alentaa rasvaprosenttia.
Kun hyväkroppainen mies sitten riisuutuu, mies saa heti lisäpisteitä jo vartalosta ja naisen kiihotuskäyrä nousee jonkun verran jo ennen housujen laskemista. Se, mitä tapahtuu housujen lähtiessä on sitten vaikeampi arvioida, mutta jos tuo yllä mainittu teoria pitää paikkansa, voidaan ajatella, että nainen jollain tavalla näkisi hyväkroppaisen miehen lyhyen peniksen asiaan kuuluvana ja luonnollisena, kun miehen fyysinen olemus on jo aiemmin saanut myönteiset tunteet liikkeelle. Vaikka lyhyt penis olisikin turn-off, niin kuitenkin vartalo, jossa on monenlaisia vivahteita ja vahvuuksia, saa katseen ainakin teoriassa jakaantumaan moneen eri kohtaan, kun taas esim.lihavan miehen kohdalla näin ei ehkä olisi, vaan housuihin katsottaisiin viimeisenä toivona, kun muu olemus on jo kääntänyt halut laskuun.
Joka tapauksessa jokainen on sellainen kuin on, joihinkin asioihin voi vaikuttaa ja toisiin ei ja onnea on vain pakko etsiä jatkossakin, vaikka ennusteet olisivat huonoja. Luovuttamalla ei saa mitään.
Tuli vielä tuosta mieleen, kun katsoin vasta YouTubesta tuota "Naked Attraction" sarjaa, jossa oli tummaihoinen klassisen hyväkroppainen nainen, joka lopussa valitsi kahden alastoman miehen väliltä.
Toinen miehistä oli selvästi toista pitempi ja toinen bodatumpi. Penis suurinpiirtein saman kokoinen eli joko isohko tai sitten jollain nokkelalla tavalla saatu turpeammaksi sitä kuvausta varten.
Sen jälkeen, kun nainen oli jo nähnyt kaikkien miesten alapään naisen silmät selvästi kirkastuivat, kun näki tämän bodarimiehen kaulasta alaspäin eli rintalihakset ja ns.V-muodon. Lopussa nainen valitsi bodarin eikä tätä pitempää miestä, jolla oli tavallinen vartalo ja kasvot.
Minkä ikäisen pojan alotus tämä?
Variksenpelättimen saa kuka tahansa.
Järkeä ei saa rahalla eikä akkaa munalla.
Ei se pituus ole se juttu...päinvastoin, jos on kovin pitkä, niin se helposti hakkaa naisen "sisäosia" kipeästi ja epämukavasti...ei kiva. Lyhyempi ja sopivan paksuinen on parempi.
t. 25 cm syvä pilly.