Naiset, onko lyhyen peniksen omaavalla miehellä mahdollisuuksia mihinkään
Millainen yhdynnästä tulee? Saako naisen tyydytettyä lyhyellä? Voiko kasvaa esteeksi parisuhteelle (seksihän on tärkeä osa parisuhteessa).
Kommentit (127)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Tuli vielä tuosta mieleen, kun katsoin vasta YouTubesta tuota "Naked Attraction" sarjaa, jossa oli tummaihoinen klassisen hyväkroppainen nainen, joka lopussa valitsi kahden alastoman miehen väliltä.
Toinen miehistä oli selvästi toista pitempi ja toinen bodatumpi. Penis suurinpiirtein saman kokoinen eli joko isohko tai sitten jollain nokkelalla tavalla saatu turpeammaksi sitä kuvausta varten.
Sen jälkeen, kun nainen oli jo nähnyt kaikkien miesten alapään naisen silmät selvästi kirkastuivat, kun näki tämän bodarimiehen kaulasta alaspäin eli rintalihakset ja ns.V-muodon. Lopussa nainen valitsi bodarin eikä tätä pitempää miestä, jolla oli tavallinen vartalo ja kasvot.
No shit, sherlock. Pinnallisuuteen perustuvassa ohjelmassa nainen valitsee V-muotoisen miehen. Olipa yllättävää. Miehet olisivat varmaan valinneet omenanmuotoisen naisen eikä tiimalasia.
Sillä munalla ei ole mitään väliä, kunhan vaan yläpäässä on järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Paksuudella on enemmän merkitystä ja pienemmänkin munan saa tuntumaan, jos asento on oikea.
On naisia, jotka saavat orgasmin vain siitä, että joku panee. Nämä naiset tarvitsevat sellaista hehtokullia. Itse taas saan vain panemisen ja klitoriskiihotuksen yhdistelmästä, joten munan koko ei ole yhtä tärkeä asia.
Höpsis! Älä levitä väärää tietoa! Ei emätinorgasmiin tarvita mitään hehtoa, normaali riittää vallan mainiosti. Naisen emätin on 11cm syvä, ei sinne tarvita mitään käsivartta työntää. Kunhan on sopivasti paksuutta ja jonkin verran riittää sisään työntää, ei tarvi kohdunkaulaa kolkuttaa, se ottaa kipeää. Mulla esim. se emättimen suuaukko on sellainen paikka joka tekee oikein gutaa. Klitorikseen koskeminen ottaa vaan kipeää ja jos siitä nyt orgasmin saakin se on lyhyt kuin aivastus eikä tyydytä kunnolla.
Kortsusta solmimalla saatte hyvän kiristysrenkaan kulliin.
Meillä on miehellä pienehkö mitoitus. Tyydyttävää seksielämää takana 19 vuotta. Kolme lasta.
En vaihtaisi.
Maija
Peniksen koko kiinnostaa enemmän homoja kuin naisia
Vierailija kirjoitti:
Kortsusta solmimalla saatte hyvän kiristysrenkaan kulliin.
Se on ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää pienestä, se ei vaan tunnu yhtään miltään. Makuasioitahan nämäkin on.
Etpä tunnu sinäkään miltään saati näytä miltään .
Vierailija kirjoitti:
Paksuudella on enemmän merkitystä ja pienemmänkin munan saa tuntumaan, jos asento on oikea.
On naisia, jotka saavat orgasmin vain siitä, että joku panee. Nämä naiset tarvitsevat sellaista hehtokullia. Itse taas saan vain panemisen ja klitoriskiihotuksen yhdistelmästä, joten munan koko ei ole yhtä tärkeä asia.
17cm riittää panemis orgasmeihin niillä naisilla joilla se tulee eli ei tarvitse olla mikään jätti kulli. N. 10 prosenttia naisista on minun kanssa saaneet panemalla.
Vierailija kirjoitti:
Emättimen syvyys on kaiketikin keskimäärin 10-13 cm, joten mihin tarvitaan pitempää siitintä?
Emättimessähän ei tule seinä vastaan vaan se on hyvin joustava ja moni nauttii ottaa ihan pohjaan saakka vaikka liki 20-senttisen. Että kyllä tuollaisella reilu 10 senttisellä on hyvin vaikeaa naista tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on miehellä pienehkö mitoitus. Tyydyttävää seksielämää takana 19 vuotta. Kolme lasta.
En vaihtaisi.
Maija
Sama täällä. Miehelläni on n. 14 cm pitkä ja ympärysmitaltaan n.13 cm kulli. On juuri sopiva minun pilluuni.
Minna
Alettiin nuorena seurustella ja oli ollut yksi kumppani sitä ennen. Hän oli samaa kokoluokkaa, ei iso. Mutta ei kyllä ollut silloin peniksen koko mikään valintakriteeri, vaan ihastuminen joka kehittyi rakkaudeksi. Kylmältä kuulostaa jos miestä arvotetaan koon mukaan.
Kyllä se seksi jää vajaaksi, jos housuissa on alle 10 cm nysä. Kun pari kertaa tällainen tulee vastaan niin oppii ennen seksiä tarkistaa mitä on housuissa ja jättämäån väliin.
Kyllä oikeasti kalun koolla on merkitystä.
No muutamasta ex:stä seksin suhteen kaipaan eniten häntä, jolla oli se pienikokoisin. Ei siis mikään mikropenis, mutta skaalalla viisi ihmistä niin pienikokoisin, ihan toimiva vehje kuitenkin. Hänellä oli siitä jonkinlainen kompleksi, koska varoitti etukäteen ja sitten sitä iloisesti yllättyi, että eihän tuo nyt mikään oikeasti pienipieni ole. Hän oli asiaa kompensoidakseen panostanut taitoihinsa suuseksin saralla niin, että. Joo. Suhteemme tosiaan kaatui aivan muihin asioihin ja vaikka hänellä olikin erinäisiä erittäin hyviä muitakin puolia, henkisestikin, niin seksiä hänen kanssaan kyllä eniten kaipaa. Se oli todella, todella hyvää. Ja äärimmäisen kiihottuneena ja oikeissa asennoissa vähän pienemmän mittainen peniskin kyllä toimii oikein hyvin. Ehkä jos itse olisi ollut jotenkin todella isokokoinen, niin tämä olisi voinut tuottaa ongelmaa, mutta meillä ei tosiaan sellaista ollut. Monessa mielessä parasta seksiä ikinä.
Joten motivoituneelle sellainen hieman tavanomaista pienempi ei kyllä ole mikään ongelma. En laittele tähän mittoja, koska vaikka uskon kaikkien kyllä omansa mitanneen, niin minulla ei ole ollut tapana mittailla. Lisäksi olen huomannut, että kiihottumisen asteesta riippuen koko vaihtelee samallakin yksilöllä.
Kun kerran on kokenut isoa ja riittävän pitkää, niin tietää että valitettavasti pienimulkkuisen kanssa seksi ei vaan tunnu niin hyvältä.
Ei sille mitään voi.
Mulla on pieni muna mutta vaimoni näki sen vasta häiden jälkeen.
Väitti että se oli ensimmäinen, mikä ei tietääkseni pidä paikkansa.
Siis oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan pieni peenis on suurin syy parisuhteen päättymiselle.
En tiedä.. ja ihan Sama. Sama se on kaikessa niin kuin seksissä, että jos haluaa olla hyvä, ei ole mitään oikotietä seksionneen vaan pitää oikeasti nähdä vaivaa: Tee! Tee se mikä pitää.. ( niillä korteilla mitä on..).
Riippuu aivan naisesta. Naisetkin ovat eri kokoisia. Itselleni peniksen pituudella ja paksuudella on suuri merkitys. Yhdyntä on aivan ollennainen osa seksielämääni.
Lohduttaapa paljon. Sata kertaa mieluummin ottaisin pitkän ja ohuen kuin tämän nykyisen lyhyen ja ohuen.