Naiset, onko lyhyen peniksen omaavalla miehellä mahdollisuuksia mihinkään
Millainen yhdynnästä tulee? Saako naisen tyydytettyä lyhyellä? Voiko kasvaa esteeksi parisuhteelle (seksihän on tärkeä osa parisuhteessa).
Kommentit (127)
Mun miesystävälleni on pieni ja saan parempaa seksiä kuin yhdenkään normimunaisen kanssa. Pääasia on että mies on kiinnostunut naisen nautinnosta ja on valmis oppimaan ja toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Väh. 15cm pituutta ja reilusti paksuutta. Pienellä munalma ei tee yhtään mitään.
Miten naiset sitten selviävät elämästä, kun lähes kenelläkään ei sitä ole ollenkaan?
Jos on todella lyhyt, niin ei sitä saa millään sovitettua, siis ulottumaan siihen mihin pitäisi.
Vaikka muullakin tavoin seksi onnistuu, niin yksi puoli on myös se itse akti. Jos se itse asia aina puuttuu tai on kova sovittaminen, että onnisuu, niin kyllä se alkaa naisena vaivaamaan.
Olen nyt rehellinen, puhun omasta puolesta. Joillekin se ei vaikuta, mutta on myös naisia joille vaikuttaa.
Ei siis kannata uskotella, että sillä ei ole väliä.
Jo sopivat ihmiset osuvat yhteen, joille se ei haittaa, niin hyvä.
Mutta ei voi sanoa, että 100 % naisista ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan pieni peenis on suurin syy parisuhteen päättymiselle.
Naisen alapää löysyy, miehen peniksen koko ei juuri muutu. Joten joko nuo naiset ovat olleet kovin tyhmiä suhteeseen ryhtyessä, tai oikeammin parisuhteen päättymisen syy (näissä mielikuvitustutkimuksisa) on naisen pillun löystyminen.
Naisen alapää nimenomaan kiristyy vanhemmiten.
Tämä tapahtuu vasta vaihevuosien jälkeen ja sekin johtuu emättimen kuivumisesta. Vähän niinkun vertais rypälettä ja rusinaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 30+ kirjoitti:
Heippa ap!
Minuu on aina kiihottanut enemmän tanakasti seisova lyhyehkö kalu, kuin suuri lerssi.
En tiedä mistä se johtuu, ja moni ei sitä ehkö edes usko.
Huomaan päätyväni usein pokesivuillakin katselemaan normaalikokoisia tai pienehköjä kaluja. Suurikokoiset penikset tuntuvat itselle turn-offeilta.Olen elämässäni ollut muutaman isopeniksisen miehenkin kanssa, ja se on ollut tosi kivuliasta ja useiden yritysten jälkeen olen alkanut jopa pelätä yhdyntöjä, ja miehen penis alkanut tuntua vastenmieliseltä.
Nykyisellä miehelläni on n. 13cm keskiverto(?) Penis, ja sen kanssa on ollut kiva touhuta jo 9 vuotta. Joskus takaapäin saattaa kirpaista, jos ihan syvälle työntää.
(Huomautan, että olen monta lasta synnyttänyt äiti, joten on kai aika yksilöllistä miten anatomia kelläkin osunut kohdalle.)Olen myös nuorena tyttönä seurustellut miehen kanssa, jolla oli mikropenis.
Siis peniksellä oli erektiossa mittaa n. 3cm.
Suhde päättyi muista syistä, mutta peniksen takia en olisi eronnut.
Minulle on tärkeää, että mies haluaa seksiä ja nauttii siitä, ja se on täysin mahdollista mikropeniksen kanssa. Minulla on spermafetissi, ja kiihotun miehen laukeamisesta, kalulla kuin kalulla. :)
Tämä mainitsemani mies alkoi heti meidän suhteen päätyttyä seurustella, ja on ollut saman naisen kanssa jo kohta 15 vuotta ja lapsikin heille syntynyt.Aseksuaalisuus tai miehen haluttomuus olisi minulle asia, jota olisi liian vaikea kestää.
Se voisi olla asia, jonka kanssa en voisi pidemmän päälle elää tulematta onnettomaksi.Kuulostaa aika mahdottomalle. Liekö ollut muumimukimenetelmä käytössä.
Lapsia voi todella syntyä vaikka lesboparille, ei se aina yhdyntää vaadi.
Ei toimi täällä, sori. Testattu on. Eli ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väh. 15cm pituutta ja reilusti paksuutta. Pienellä munalma ei tee yhtään mitään.
Miten naiset sitten selviävät elämästä, kun lähes kenelläkään ei sitä ole ollenkaan?
No siksipä varmaan onkin niin paljon tyytymättömiä naisia parisuhteessa, jotka laiminlyövät myös omasta kunnostaan huolehtimisen. Minä menin naimisiin miehen kanssa, jolla on 18cm pitkä, paksu kalu. Mies on mua nuorempi, eikä mikään penaalin terävin kynä. Seksi kuitenkin toimii, ja se on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin on paremmat 'shäänssit' kuin sillä lyhyen peniksen omaavalla naisella...
Peniksen säilyttävälle transnaiselle olis muuten huomattavasti enemmän ottajia kuin transnaisia on olemassa.
Superpieni (mikropenis) olisi minulle ehkä ongelma mutta keskivertoa hieman pienempi ei. Tietenkin isolla tulee enemmän fyysistä tuntumaa, mutta yhdynnän fyysinen tuntuma on vain yksi pieni osa seksiä! Paaaaaaaljon tärkeämpää on kemia, henkinen puoli, tilanteen kiihottavuus jne. Lisäksi aina voi hoidella naista käsin, suulla ja dildolla.
Kyllä pukkupippelipojillekin löytyy paikka tässä maailmassa. Voi päästä siivoojaksi tai muuhun vastaavaan pikkupippelisille sopivaan työhön. Me isokulliset hoidetaan sitten ne johtotehtävät ja muut oikeille miehisille miehille tarkoitetut miesten työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että naisilla ei ole penistä? Vai, että kaikilla naisilla ei ole miestä elämässään?
Jos elää yksin, niin silloinhan sen lyhyys tai pituus ei haittaakaan, kun siihen asiaan suhtautuu erilailla. Ei ole koko vihjettä olemassa, ei niin pitkää eikä pätkää.
Mutta suhteessa ollessa tietysti on jotain oletuksia ja odotuksia, ainakin useilla. Silloin se tai siis sen koko saattaa haitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla kaverilla on todella pienet nysämunat ja naureskellaan aina äijien kanssa niille saunailloissa. Meitä on tämmöinen 8-hengen kaveriporukka ja 2:lla on kyllä niin lyhyet ja ohkaset vehkeet että ei voi kuin nauraa. Muulla porukalla sitten 15cm ylöspäin aina 19cm. Näitä kännissä mittailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan pieni peenis on suurin syy parisuhteen päättymiselle.
Parisuhde päättyy aina syystä, joka ei ollut tiedossa suhteen alussa, esim. salattu alkoholiongelma, salattu väkivaltataipumus, salattu kumppani. Jos peniksen koko on ongelma, suhde ei edes ala.
Moni nainen kuitenkin pysyy suhteessa. Ja miksi kuvittelet näitä ominaisuuksia siedettävän sitten miehessä?
En yhtään ymmärrä mitä tarkoitat. Pointtini oli vaan se, ettei peniksen koko ole yleisin syy parisuhteen päättymiselle. Ellei kyseessä ole ollut joku avoin nettikysely, johon teinit on vastanneet huvikseen.
Ei ole olemassa pieniä peniksiä, vain väljiä pilluja.
Minun g-pisteeseeni ulottuu sormilla, joten kyllä siihen osuus lyhyellä vehkeelläkin, kunhan vain tietää, mitkä asennot toimivat siihen parhaiten. Pitkistä kaluista ei ole kuin haittaa, kun ne osuvat kipeästi kohdunnapukkaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pukkupippelipojillekin löytyy paikka tässä maailmassa. Voi päästä siivoojaksi tai muuhun vastaavaan pikkupippelisille sopivaan työhön. Me isokulliset hoidetaan sitten ne johtotehtävät ja muut oikeille miehisille miehille tarkoitetut miesten työt.
Vaikken pukkupippeliä omistakaan (vaikka aseksuaalina olisi ihan sama vaikka omistaisinkin), en ole koskaan kohdannut työhaastattelijaa, joka olisi vaatinut peniksen nähtäväksi. Ehkä homobaarin johtajalta sitten se vaaditaan?
Koolla on todellakin väliä! Mutta on myös taidoilla. Mulla on käyny aivan satumainen munkki, kun löysin isokaluisen miehen, joka osaa nuolla ja naida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla kaverilla on todella pienet nysämunat ja naureskellaan aina äijien kanssa niille saunailloissa. Meitä on tämmöinen 8-hengen kaveriporukka ja 2:lla on kyllä niin lyhyet ja ohkaset vehkeet että ei voi kuin nauraa. Muulla porukalla sitten 15cm ylöspäin aina 19cm. Näitä kännissä mittailtu.
Häh? Runkkailette siis kännissä keskenänne ja nysämunat viihtyy tässä runkkuringissä, jossa heidät tehdään naurunalaisiksi?
Joku vielä väittää, että vain naiset ovat epäsolidaarisia toisiaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla, että ovat heteroita? Itsellä ei seiso kännissä eikä miesten aikana. Ei kiinnosta ajatella toisten peniksiä, mutta sen verran sanon, että 19 cm:llä leveily aiheuttaa lähinnä pientä hymyilyä.
Kuulostaa aika mahdottomalle. Liekö ollut muumimukimenetelmä käytössä.