Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty hymyilemään ihastukselleni

Vierailija
11.03.2024 |

Tuijotan vain kuin psykopaattisarjamurhaaja tissit pystyssä alta kulmien.

Jutteleminenkin on ehdoton nounou, pissaisin housuihini silkasta kauhusta.

Mitä teen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aloitus

Vierailija
2/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuossa tilassa pystyy tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit pystyssä? Vääränlaiset liivit? Näetkö niiden takaa mitään? 

Vierailija
4/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kykenen kyllä olemaan suhteellisen normaalisti.

Ap

Vierailija
5/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas hihitän kuin pikkutyttö kaikelle mitä hän sanoo.

Vierailija
6/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin olisi parempi. Mieluummin kikattava hupakko kuin itsensä vaivoin kasassa pitävä kummajainen. 

Ap

Vierailija
7/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten tuijotat kuin kuin sarjamurhaaja. Kunhan et lähde heti karkuun "moi pitää mennä". Kyllä se juttu siitä rupeaa luistamaan. 

Muista aina, että jos se ihastuksesi kokisi tilaanteen ahdistavaksi tai oudoksi, niin se kyllä kysyisi "mikä sua vaivaa" tai "mikä sulla on". Jos se ei näitä kysy, se käy yhtä kuumana. Anna palaa! Kiinnostunut ihminen ei koskaan valita toisen kummajaisuutta.

Vierailija
8/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt ton "moi, pitää mennä". Menin vielä piiloon siksi aikaa, että mies oli varmasti itse lähtenyt. En tiedä miksi tein näin. Tai siis paniikki iski, mutta :(  

Vierailija
9/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee nollasta sataan tuskanhiki ja punainen naama. Sit mietin et toljottaako se mun naaman epäkohtia  🙈 Sit alkaa ujostuttaa ja pitää paeta paikalta.

Vierailija
10/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yleisin ja juuri hyvä kun tietää keneltä lohkeaa helposti.

Vierailija
11/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on se kun tuntuu ettei ole mitään kontrollia omaan kehoon ja sen reaktioihin. Toisaalta en haluakaan tukahduttaa, kun tunne on kuitenkin tosi kiva ja erittäin tervetullut pitkän puolikuolleena olon jälkeen. Olisi kuitenkin mukavaa, jos kykenisi olemaan normaalisti ulospäin, vaikka sisällä myllääkin.

Ap

Vierailija
12/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on se kun tuntuu ettei ole mitään kontrollia omaan kehoon ja sen reaktioihin. Toisaalta en haluakaan tukahduttaa, kun tunne on kuitenkin tosi kiva ja erittäin tervetullut pitkän puolikuolleena olon jälkeen. Olisi kuitenkin mukavaa, jos kykenisi olemaan normaalisti ulospäin, vaikka sisällä myllääkin.

Ap

No ei sitä kannata itseä ruveta sensuroimaankaan. Silloin käy juuri noin kuin edellisille, luikkivat karkuun. Ja silloin se ihastus tuntee olonsa epävarmaks, kun ei tiedä mitä haluat. Todennäkösesti se on lukenut sun kehonkieltäs jo aiemmin ja odottaa vastaavia merkkejä. Raukka hämmentyy jos ei näe niitä.

Jos sä haluat jotain, näytä se. Kun sä näytät sen omana itsenä, sä olet vahvimmillas ja itsevarmin. Silloin se toinenkin uskaltaa näyttää ketä se haluaa. 

Tsemppiä. Ei sulla ole mitään pelättävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi