Hei te ryppyiset naiset!
Eikö teitä harmita, että olette vanhentuneet ennen aikojaan? Eikö ärsytä, että tissit ovat kuin kivet sukissa ja naama on hermaa ja veltostunut?
Kommentit (23)
Ei harmita, vaikken ihan ymmärrä millainen on hermaa naama. Harmaaksi muuttuu vain tupakoitsijat. Nuorena ja kauniina elin täysillä enkä edes huomannut keski-ikäisiä. Saati että olisin heidän ulkonäköään kauhistellut.
Oman kullan ja hyvien ystävien seurassa on hauska rupsahtaa yhdessä.
Harmittaa naama, tissit on hyvät. Ja harmaista hiuksista olen innoissani ;)
Kyllä, mutta elämä on. shit happens. Olen sentäs terve, joten muutama ryppy ei haittaa eikä elämän menoa hidasta.
En ole vanhentunut ennen aikojaan vaan mielestäni ihan keskitasoisesti ikääni nähden. Olen 38, ja on muutama juonne silmän alla ja ihan ohuet hiusjuonteet kulmakarvojen välissä. Tissit ei ole roikahtaneet vielä mihinkään vaikka isohkot onkin. Ja naama mulla näytti veltostuneemmalta parikymppisenä, koska oli jotain ihme "lapsenpyöreyttä", tosi pulleat posket jotka roikkui leukaperistä alaspäin vaikka olin hoikka. Nyt ei ole ehkä 5 vuoteen enää semmoisia ollut (joo, tiedän että tämä on kuivaksi kääkäksi kuivumisen alku ;-) ).
Ei ole ryppyjä kun on iloisesti kiloja. Tissit on mitä on, mutta niistä olen aina ollut ylpee, kun on sentään Tissit =)
t: 44v.
Se on kyllä jännä, miten useimmilla tuntemillani lihavillaKIN naisilla niitä ryppyjä on. En tiedä johtuuko se huonosta näöstä vai mistä etteivät jotkut niitä itsellään huomaa. Kaikista nolointa, jos joku tälläinen tyyppi alkaa tosissaan jossain kertoa rypyttömyydestään vaikka koko muu seurue näkee ne rypyt ja iän selkeästi. :(
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 13:31"]
Se on kyllä jännä, miten useimmilla tuntemillani lihavillaKIN naisilla niitä ryppyjä on. En tiedä johtuuko se huonosta näöstä vai mistä etteivät jotkut niitä itsellään huomaa. Kaikista nolointa, jos joku tälläinen tyyppi alkaa tosissaan jossain kertoa rypyttömyydestään vaikka koko muu seurue näkee ne rypyt ja iän selkeästi. :(
[/quote]
Joo, huvittavia on myös nämä joiden mielestä ne rypyt jotka pysyvät naamalla kun on perusilme, eivät ole ryppyjä ollenkaan vaan pelkkiä ilmejuonteita. No enhän minäkään sitten ryppyinen ole jos otsankurtistusrypyt, silmänalusrypyt ja suusta nenään rypyt lasketaan pelkiksi ilmejuonteiksi, mutta kyllä ne minusta silloin on ihan oikeita ryppyjä kun eivät oikene silloin kun ei tee ilmettä kuten otsan rutistus, hymy tms.
Mulla ei nimenomaan ole mitään naamalle jääviä ryppyjä kun on perusilme.
Hienon hienoja juonteita saa kun suurennuslasilla katsoo.
t. se 44 v
Jaa no en tiedä olisko elämäni parempaa vähemmän ryppyisenä. Olen tyytyväinen näin.
mulle tuli syvät otsajuonteet kun olin 23. nyt 26-vuotiaana mulla on ne nk. naururypyt silmissä plus silmäluomet on alkanu roikkua. ärsyttävän raskaat ja rasittavat silmiä. mutta näillä mennään, mitä niitä peilistä tuijottelemaan ja suremaan. ei ne sillä poistu.
eli ei, ei haittaa.
Ei se vanhalta näyttäminen ole pelkästään rypyistä kiinni. On olemassa lähes rypyttömiä naisia, jotka näyttävät siltikin vanhoilta, koska ihonväri on samea, iho on paksu ja kasvonpiirteet vanhan ihmisen. Sitten on olemassa baby-face-tyyppisiä, joilla saattaa olla uhuesta ihosta johtuen pieniä ryppyjä, mutta ovat kuitenkin hehkeäihoisia ja korkeaposkipäisiä. Viivahuulet, kyömynenä, tummat silmänaluset ja iloton olemus vanhentaa eniten!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 12:17"]Eikö teitä harmita, että olette vanhentuneet ennen aikojaan? Eikö ärsytä, että tissit ovat kuin kivet sukissa ja naama on hermaa ja veltostunut?[/quote]
Vielä voit ilkkua, mutta valitettavasti sinullekin käy juuri noin ajan myötä. Hih hih harmittaako, ettet pysykään ikuisesti nuorena.
Olen sitä mieltä että iän näkee ihan joka ihmisestä, todella harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Oli ryppyjä tai ei.
Sääliksi käy tämänkin ketjun aloittajaa. Voi kun saisit edes yhden ystävän!
Olen 63 ja ikäisiini verrattuna erittäin sileäihoinen. Ihon veltostumista toki on kasvoissa ("roikkuvat" silmäkulmat, leukaperät), mutta muuten ok. Ai niin, tissitkään ei roiku, kuten aloittaja uteli. Uskon, että suurin vaikutus ollut sillä, että en ole kovinkaan innokas auringonpalvoja sekä että syön monipuolisesti, myös lisäravinteita. Tietenkin myös tupakoimattomuus on ollut suuri etu, tässä iässä kyllä näkyy jo huikean selvästi kanssasisarien naamasta, jos ovat röökimuijia.
Jos elää vanhaksi, ryppyjä ei voi välttää. Koskee miehiä ja naisia yhtäläisesti. Aiotko ap siis kuolla nuorena?
Toki kirurgialla ja täyteaineilla naaman saa rypyttömäksi klovninnaamaksi, mutta se on ryppyjä rumempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
On sulla huono näkö varmaan joo ja jännää on sit kaikki kun ei näe mihin törmää.
Kyllä niitä harmittaa ja siksi ovat niin kiukkuisia.