Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskin, että kun saan maksettua kaikki velkani, olen

Vierailija
03.02.2013 |

"kuivilla" toukokuun puolivälissä.

Olen niin kyllästynyt maksamaan suuria luottokorttimaksuja+korkoja. Päätin, että nyt jää kaikki ylimääräinen hömpötys pois niin pitkäksi aikaa, että saan luottokorttikierteen loppumaan.

Toukokuuta odotellessa! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olen kuivilla, muuten en vielä 15 vuoteen.

Vierailija
2/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ostolakossa koko syksyn sen jälkeen, kun kesällä shoppailin liikaa ja se alkoi itseä ärsyttää. Elo-joulukuun välissä en hankkinut kuin yhden huivin.

Parasta oli, kun löysin kaapistani yhtä ja toista kivaa unohtunutta.

Suosittelen määräaikaista ostolakkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut siitä. Joulukuussa maksoin itse viimeisen erän liikaa maksetuista opintotukista.

Vierailija
4/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

projekti menossa. Eli ei mitään turhia shoppailuja nyt ja maksan niin paljon kuin pystyn koko aika pois noita hiivatin luottokorttilaskuja. Pari osamaksuakin on. Ärsyttää. Mutta pian ne on poissa ja ostan tästä lähtien vaan käteisellä. Säästän ensin jollei ole heti varaa.

Vierailija
5/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuivilla nyt. Kun saan seuraavan palkan parin viikon päästä, minulla on ensimmäistä kertaa käteistä rahaa jota käyttää (tai itseasiassa olla käyttämättä ;) ) Yhtäkään euroa ei mene mihinkään Visan tai osariin.

Mona kertaa on ollut lähellä, mutta olen aina kuukautta ennen "määränpäätä" ajatellut, että kohtaan se on maksettu joten voin vähän vielä hankkia jotain. Varaudu siis viimeisiin kuukausiin vielä suuremmalla tarmolla...

Tsemppiä projektiin!