Lue keskustelun säännöt.
Hei te ryppyiset naiset!
11.03.2013 |
Eikö teitä harmita, että olette vanhentuneet ennen aikojaan? Eikö ärsytä, että tissit ovat kuin kivet sukissa ja naama on hermaa ja veltostunut?
Kommentit (23)
Lempinimeni on Rusina. Oon eläkkeellä ja onnellinen!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parempi ryppyisenä kuin kaunaisena ja katkerana. Nyt hymyilen leveästi ja näytän kaikki ryppyni, kas näin :)
Nuorissa on tulevaisuus!