Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtaa harmittaa kun asuu betonibunkkerissa ainoa ilo on lauvantai illan saunavuoro

Vierailija
09.03.2019 |

Sekin on pilalla kun naapurin juoppo on kussut kiukaalle, jaksuhali.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää kamalaa. Teatteriin on matkaa 200 metriä. Sauna on oma. Kauppoja ja ruokapaikkoja on kävelymatkan päässä niin paljon, etten edes jaksa laskea niitä. Työpaikalle 7-8 minuutin kävelymatka. Autolla kun lähtee, sen voi ajaa katoksesta ulos ja joku muun on tehnyt lumityöt. Jos jotain hajoaa, soitan huoltomiehelle, no jotain kuuluu itsellekin, mutta ihan kaikki ei. 

1-2 viikkoa mökkeilyä kesällä ja viikko tai pari lapsuudenkodissa, silloin tällöin viikonloppu. Ihan riittävä työleirimäärä mulle. Voisin tästä vaikka nyt lähteä elokuviin, 400  metriä ja syömään ennen sitä, mutta en viitsi. Kaupunkikeskusta on just mua varten. Joku omakotilähiö, missä lapset kirkuu trampoliinilla 23 asti ja moponuoret jyllää joka viikonloppu, ei kiitos. 

Vierailija
22/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko mieluummin onneton Sokrates betonibunkkerin saunavuorolla vai onnellinen, köyhille ja kehitysvammaisille ilkeilevä kirjoitustaidoton sika omassa saunassa? Se on se kysymys tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes sitä saunavuoroa. Mutta nyt jäin miettimään että mitä olennaista eroa on siinä että viettää lauantai-iltaa omakotitalossa versus kerrostalossa? Ollaan kyllä kokeiltu sitä omakotitaloakin. Sinne ei kukaan tullut koskaan edes käymään. Nykyään kun asutaan lähempänä ystäviä, on joskus lauantaisin ihan sosiaalista elämääkin. Tänään tosin ei, koska katsotaan vain melodifestivalenia lasten kanssa. Mutta ap, mitä omakotitaloasioita aiot siis tehdä vielä tänään?

Vierailija
24/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee, mulla on ns. tasokas koti hyvällä alueella. Miehellä kaksio saunavuoroineen betonibunkkerissa. Joka lauvantai menen sinne koska hauskaa, rentoa, huippuruoat kiukaalla ja jääkylmät saunakaljat. Enää 40min. ja saunaan! 

Mitä on huippuruoka kiukaalla?

Vierailija
25/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lauvantai illan". Ihan huippua, demari sai tungetuksi yhteen sanaan kaksi kielioppivirhettä. Ilahduin!

Korjasin virheesi puolestasi :-)

Vierailija
26/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauvantai?

Itse asun Suomessa, ja puhun suomea. Sinä näköjään et.

Itse asiassa "lauvantai" on sanan vanha muoto kirjakielessä.

Ja elektronimikroskooppi on sähkälehitutähystin. Puhu minun puolestani vaikka muinaissaksaa, mutta tee se siellä varisverkostossasi/rasmuksessa/muissa vihervassariterrorístiympäristöissäsi.

Vierailija
27/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lauvantai illan". Ihan huippua, persu sai tungetuksi yhteen sanaan kaksi kielioppivirhettä. Ilahduin!

Niin, mitäpä ja kuinka paljon se sinusta kertookaan. Että olet k e h a r i joka ilakoi tuollaisella asialla, jolla ei oikeasti ole _mitään_ merkitystä.

Kirjoitustaidoton porvari käy seuraavaksi kehitysvammaisten kimppuun, onpa hienoa. 

Come here. Itt s time destinatiion.

Vierailija
28/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä betonipunkkerista on mukavat näkymät ja saunapäivä on meillä huomenna. Oma sauna. Kohta täältä muutto omistusrivariin tai omakotitaloon, MUTTA en tule huutelemaan toisille.  :)

Vierailija
29/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minulla on täällä vuokra-asunnossa kyllä ihan oma saunakin, mutta en edes tykkää saunoa, joten eipä sitä tule käytettyä. 

Vierailija
30/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sauno vapaaehtoisesti koskaan (en pidä kuumuudesta), ja tämä kerrostalo on tiilibunkkeri, thankyouverymuch.

Itse mietin, että mahtaa paikallisia omakotitalossa homehtuvia harmittaa, kun eilen ja tänään tuli taas lisää lunta, ja sulanut maa jäätyy taas tappoliukkaaksi. Täällä taloyhtiö ja kaupunki auraavat ja hiekoittavat kaikki valmiiksi - ei tarvitse kuin odotella mukavasti kotona. :D

Vierailija
31/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa harmittaa kun asuu Suomessa, ainoa ilo on lauvantai-illan av-trollailu.

Vierailija
32/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ainakaan onnellinen ole ehtiessäsi tänne kiukuttelemaan ja miettimään sattuisiko joku kuseskelemaan kiukaalle? Katso ikkunasta ulos, katso ympärillesi ja mieti jotakin myönteistä. Kiitä siitä, mitä sinulla on. Vakuutan, että silloin näet muutakin mukavaa elämässäsi.

Siunausta!

Vierailija
33/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lasissa?

Vierailija
34/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tremeliä ja kiljua omakotitalossa.

Vierailija
35/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauvantai?

Itse asun Suomessa, ja puhun suomea. Sinä näköjään et.

Itse asiassa "lauvantai" on sanan vanha muoto kirjakielessä.

Ja elektronimikroskooppi on sähkälehitutähystin. Puhu minun puolestani vaikka muinaissaksaa, mutta tee se siellä varisverkostossasi/rasmuksessa/muissa vihervassariterrorístiympäristöissäsi.

En kuulu noihin mainitsemiisi piireihin ollenkaan, tuollaisten vätyksien seura ei kiinnosta.

Vierailija
36/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betonibunkkeri, en tiedä ketään joka asuisi sellaisessa...kuulostaa eksoottiselta ja turvalliselta.

Vierailija
37/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paila paila loko loko pailanto!

Vierailija
38/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Me asumme maaseudulla isossa omakotitalossa. Tämän vastapainoksi olemme ostaneet ulkomailta asunnon betonibunkkerista. Ajattele, ihan vapaaehtoisesti ostimme sen, kukaan ei meitä pakottanut. Voin kertoa, että siellä betonibunkkerissa oleminen on ihan kivaa. Huoltoyhtiö tekee pihatyöt, lämmintä vettäkin tulee heti aamusta, kun hanan aukaisee, eipä tarvitse lyödä puuta pesään vettä lämmittääkseen, kuten täällä. Betonibunkkerissa me koemme olevamme lomalla.

Vierailija
39/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin saunassa ja nyt tyytyväisenä istun sohvalla betonibunkkerissa. En usko, että olisin tyytyväisempi missään muualla.

Vierailija
40/48 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo omasaunaa, lenkkisaunassa käyn ja uimahallilla. Asun kerrostalossa Hgissä ja mahdollisuus k'ydä myös maaseudulla omakotitalossa ja siellä kesällä rantasaunassa.