Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 4000 euroa säästössä hyvä tulos?

Vierailija
09.03.2019 |

Kysymys otiskossa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään käsitystä, miten paljon "tavallisella" ihmisellä on säästössä. Voisiko sanoa kymppitonneja?

Ap

Mulla ei ole latin latia säästössä, mutta kylläkin 26000€ velkaa. Tosin se pitäisi olla maksettu noin kolmen vuoden päästä.

Vierailija
42/42 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään käsitystä, miten paljon "tavallisella" ihmisellä on säästössä. Voisiko sanoa kymppitonneja?

Ap

Upeasti säästössä. 6 kk on jo ihan hyvin ja varsinkin kun noin pieneistä tuloista olet sen raapinut kasaan. 4000 € riittää yksin asuvan ylläreihin hienosti. Toki kannustan jatkamaan samaa linjaa, tuon 4000 € saa myös äkkiä käytettyä jos tulee jälkikasvua tai juoppo vaimo/mies.

Luullakseni suurin osa kansasta elää kädestä suuhun, eli säästössä joko ei mitään tai max 2 kk pakolliset menot. 

Itselläni on hieman eri tilanne, säästössä jonkin verran yli 100 000 €, eikä näköpiirissä mitään investointitarpeita. Ikääkin toki jo yli 40 vuotta. Pari tonnia saan säästöön joka kuussa ja kun lapset kohta muuttavat pois kotoa, niin lähemmäs kolmea tonnia jää kuussa säästöön. Mutta joo, luullakseni olen taloudellisesti varakas suomalainen, eli onnellinen voi olla suomessa ilman näitäkin tuloja ja säästöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme