Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elääkö kukaan the secret-ohjeen mukaisesti?

Vierailija
10.03.2013 |

no??

miten onnitutte kiertämään alitajunnan kautta tulevat ohjaavat uskomukset?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla totta, ettei kukaanelä bestsellerin mukaisesti? 

Ap

Vierailija
2/34 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kokonaan pysty elämään. Välillä jaksoja että jaksaa olla positiivisempi, välillä ei. Mutta kirjan luettua, olen ehkä saanut elämään vähän kuitenkin tiettyä perspektiiviä ja näkemystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 22:49"]

Ei sitä kokonaan pysty elämään. Välillä jaksoja että jaksaa olla positiivisempi, välillä ei. Mutta kirjan luettua, olen ehkä saanut elämään vähän kuitenkin tiettyä perspektiiviä ja näkemystä

[/quote]

onko vetovoiman laki toiminut, vai oletko edes tavoitellut mitään?

Vierailija
4/34 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on salaisuus!

Vierailija
5/34 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon elänyt noin jo ennen kuin luin tuon kirjan. Oli ihan hauska huomata, että joku muukin on päätynyt elämästä tuohon ajatukseen. Eihän se nyt tietenkään ihan niin mene, että lottovoiton voisi tilata, mutta jossain määrin elämä toimii niin, että kun uskot siihen että saat jotain kivaa niin saat sen ja jos uskot että kaikki menee päin honkia, niin kaikki menee päin honkia.

Vierailija
6/34 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hieno lukea joitain  esimerkkejä siitä, kuinka salaisuus on teillä teillä toiminut?

Vierailija
7/34 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 22:54"]

Oon elänyt noin jo ennen kuin luin tuon kirjan. Oli ihan hauska huomata, että joku muukin on päätynyt elämästä tuohon ajatukseen. Eihän se nyt tietenkään ihan niin mene, että lottovoiton voisi tilata, mutta jossain määrin elämä toimii niin, että kun uskot siihen että saat jotain kivaa niin saat sen ja jos uskot että kaikki menee päin honkia, niin kaikki menee päin honkia.

[/quote]

sitä tässä just kyselen, että kuinka automaattina sitä voi pitää. en ole tosin kirjaa lukenut, mut muuta matskua. Se ei kyllä ole pelkkää uskoa, vaikka usko onkin pääjuttu. Se on kiitollisuusuutta, sekä ajatusten että tunteiden mukaansaamista ja toimintaa. Pelkkä se, että makaan sohvalla ja uskon tulevani miljönääriksi tätä pohtien, ei siis auta. 

Ap

Vierailija
8/34 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 22:59"]

Olisi hieno lukea joitain  esimerkkejä siitä, kuinka salaisuus on teillä teillä toiminut?

[/quote]

no, minä tajusin juuri jotain, ja aloin ajattelemaan, onko tämä kaikki secretin ansiota: syksyllä aloin keskittymään, että tarvitse rahaa lainan maksuun. Sen jälkeen olen saanut ikälisän (odotettavissa, mutten tiennyt milloin), 100 e kuussa tulospalkkiota, tässä kuussa tulee pikku indeksikorotus, keväällä ylimääräinen palkkakeikka, josta pari tonnia. Ksokaan ei ole tullut ylimääräisiä rahoja tällä tahdilla mun elämässä...

ap

Vierailija
9/34 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin menestystä ja mukavan työpaikan, ja nyt mulla on (vaikkakin määräaik. mutta uskon että hyvää jatkoa seuraa).

Vielä kun saisin tarpeeksi asennetta painonpudotuksen ja parisuhteen parantamisen suhteen. Parisuhteessa ehkä mättää, että välillä en tiedä haaveilenko jostain toisesta, vai omasta miehestä. Oikeastaan ei pitäisi edes nimetä henkilöä, vaan keskittyä vain siihen että mulla on tulevaisuudessa ihana mies, ja antaa universumin ohjata kuka se sitten on, nykyinen vai joku muu.

Vierailija
10/34 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 22:59"]

[/quote]

no, minä tajusin juuri jotain, ja aloin ajattelemaan, onko tämä kaikki secretin ansiota: syksyllä aloin keskittymään, että tarvitse rahaa lainan maksuun. Sen jälkeen olen saanut ikälisän (odotettavissa, mutten tiennyt milloin), 100 e kuussa tulospalkkiota, tässä kuussa tulee pikku indeksikorotus, keväällä ylimääräinen palkkakeikka, josta pari tonnia. Ksokaan ei ole tullut ylimääräisiä rahoja tällä tahdilla mun elämässä...

ap

[/quote]

Vähän samanlaisia kokemuksia. Olen lopettanut raha-asioiden stressaamisen, koska ne näyttävät aina järjestyvän jotenkin.

Vierailija
11/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
12/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuttu eli ja se laukaisi hänelle ocd:n.

Vierailija
13/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin kiertämään? Alitajunta pitää ohjelmoida uudelleen positiivisempiin uskomuksiin, ei muuten onnistu.

Vierailija
14/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toiminut siten, että vaikka olen ajatellut optimistisesti ja uskonut saavani hyvän asian, asiat on menneet ihan yllättävästi pieleen sattuman kaupalla. Salaisuus selittää tämän siten, että en siltikään värähdellyt oikealla tasolla, vaikka luulin uskovani affirmaatioihin. Ihan uskomatonta kuraa. Pahimmillaan tuohon uskominen on vaarallista.

Vierailija
15/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevätkö kiloni pois jos vain jaksan uskoa siihen kovasti?

Pirjo Porvoost 157 cm/181 kg.

Vierailija
16/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menevätkö kiloni pois jos vain jaksan uskoa siihen kovasti?

Pirjo Porvoost 157 cm/181 kg.

Vaikka provoilet, niin on sillä merkitystä, koska uskosi muuttaa käyttäytymistäsi. Jos et usko, annat asian olla.

Vierailija
17/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Age Law attraction höpöhöpöä johon uskoin joskus aikaisemmin. Toki positiivisella ajattelulla pystyy muuttamaan omaa elämää ja suhtautumistaan ympärilllä olevaan todellisuuteen mutta ei se muuta itse todellisuutta. Ihminen alkaa elämään omassa pikku kuplassaan ja tarkastelemaan asioita sen kautta menettäen kyvyn nähdä asioita muiden ihmisten näkökulmista. 

Vierailija
19/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, ettei tuohon "secretiin" kuulu siihen toivottuun asiaan keskittyminen, vaan se, että ikäänkuin kuvittelee toivomansa asian olevan jo totta ja näin muuttuu sille avoimeksi.

Keskittyminen muuttuu herkästi pakkomielteiseksi ajatteluksi ja stressaamiseksi, että haluanko tätä nyt tarpeeksi.

Vierailija
20/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendi elää. Itse en usko/pysty.

Kaverilla onnistuu kaikki. Sen jälkeen kun hurahti tuohon sai paremman työpaiksn, paremman miehen, paremman asunnon ja muutenkin elää aivan unelmaelämää.

Olen yrittänyt mutta ei tule mitään. Nostan hattua frendille että tavis voi kääntää elämänsä 180 astetta.