Kun käsketään haistamaan pitkää paskaa, niin kuinka pitkä se oikein pitää olla
Kommentit (26)
Miten paskan pituus vaikuttaa sen haisevuuteen, kun nenä kuitenkin on aika pistemäinen hajumittari?
Itsellä taitaa olla ennätys 30-senttinen pökäle. Sitä kehtaa jo kehottaa haistamaan.
Niin ja vain asiallisia vastauksia, pyydän.
Niin ja sanonta suksi vit..., joo voisin tehdä mutta kuka ostaa mulle sukset ja mistä niin suuren vit... löydän että sinne voi hiihtää?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanonta suksi vit..., joo voisin tehdä mutta kuka ostaa mulle sukset ja mistä niin suuren vit... löydän että sinne voi hiihtää?
Susanna Penttilältä voisi tiedustella.
Norsu paskoo noin 50 kiloa päivässä. Voisko sen läjän laittaa pituussuuntaan ?
Ei sillä pituudella oo niin väliä, kuha on paksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin, hän sanoi että enintään minisukset mahduu sisään.Hei kamoon ei olla ilkeitä ihmisiä, vähän pervohuumori sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä pituudella oo niin väliä, kuha on paksu.
Kuha on kala, hauki ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja voi jopa sanoa: voihan mä haistaakin, jos sä eka MAISTAT...................näin sanottiin kauan sitten. Johan meni hiljaiseksi se, joka aloitti..........
Nykyään ei enää kukaan joka haluaa loukata toista niin mene hiljaiseksi. Keksitään vaan koko ajan pahempaa sanottavaa. Empatia puuttuu moneltakin.
Joskus olen nähnyt viisi metriä pitkän karhun paskan. Sitä voi sanoa pitkäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voi jopa sanoa: voihan mä haistaakin, jos sä eka MAISTAT...................näin sanottiin kauan sitten. Johan meni hiljaiseksi se, joka aloitti..........
Nykyään ei enää kukaan joka haluaa loukata toista niin mene hiljaiseksi. Keksitään vaan koko ajan pahempaa sanottavaa. Empatia puuttuu moneltakin.
Niin miksi ihminen ei ole se miksi hänet on luotu, onko se Jumalan kokeilu, hän ei puutu peliin vaan katsoo kuinka nämä idiootit jälleen kerran tuhoavat itsensä ja maapallon.
99% vanhoista sanonnoista on todella kömpelöitä ja nykymittapuulla vähintäänkin varttivajakin suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen pillu on saman värinen kuin sen persereikä joten erehtymisen vaara on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
99% vanhoista sanonnoista on todella kömpelöitä ja nykymittapuulla vähintäänkin varttivajakin suusta.
Ennen ihmiset oli tyhmempiä. Kehitys kehittyy.
"Pitkä paska" on luultavasti ajoilta, jolloin paskottiin metsiin ja ripuli oli pitkä paska, mikä haisi pahemmalle, kuin normipaska.
Meet ap kyykkyyn ja teet ihan rehellisen kyykky2:sen. Ota peili mukaan ja mittaa! :)))
pröblem solved ja keissi kloset
:)
Kyl se pituus on katsojan silmissä. Mun mielestä poikittain kakki nenän alla riittää jos molemmat sieraimet mahtuu pökäleen ylle. Ei se pituus vaan se haju on haistamisen ydin. Itse sanoisin, että Haista valkosipuli-olutpökäle.