Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elääkö kukaan the secret-ohjeen mukaisesti?

Vierailija
10.03.2013 |

no??

miten onnitutte kiertämään alitajunnan kautta tulevat ohjaavat uskomukset?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menevätkö kiloni pois jos vain jaksan uskoa siihen kovasti?

Pirjo Porvoost 157 cm/181 kg.

Kilosi menevät pois vasta sitten kun ymmärrät että SINÄ ansaitset parempaa ja ansaitset sen.

Vierailija
22/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa on vähän ongelmana se ajattelu, että kaikki saa toivomuksensa mukaan. Jos joku sairastuu, saa potkut tai tapahtuu jotain ikävää, niin secretiin uskoja on sitä mieltä että kyseinen henkilö veti puoleensa negatiivista tapahtumaa ja siten ansaitsikin sen. Tämä on siinä mielessä aika epäloogista, että asiat on monen tekijän summa ja meitä on aika monta täällä ajattelemassa, tekemässä ja olemassa energiaa. On aika egosentristä ja ihmeellistä kuvitella, että jokainen ohjailisi elämäntapahtumiaan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menevätkö kiloni pois jos vain jaksan uskoa siihen kovasti?

Pirjo Porvoost 157 cm/181 kg.

Kilosi menevät pois vasta sitten kun ymmärrät että SINÄ ansaitset parempaa ja ansaitset sen.

Niimpä, eli asialle pitää aina TEHDÄ jotain, ei vain ajatella.

Vierailija
24/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuossa on vähän ongelmana se ajattelu, että kaikki saa toivomuksensa mukaan. Jos joku sairastuu, saa potkut tai tapahtuu jotain ikävää, niin secretiin uskoja on sitä mieltä että kyseinen henkilö veti puoleensa negatiivista tapahtumaa ja siten ansaitsikin sen. Tämä on siinä mielessä aika epäloogista, että asiat on monen tekijän summa ja meitä on aika monta täällä ajattelemassa, tekemässä ja olemassa energiaa. On aika egosentristä ja ihmeellistä kuvitella, että jokainen ohjailisi elämäntapahtumiaan yksin.

Pahimmillaan tämä tekee ihmisistä todella julmia. Tässä maailmankuvassa (tai ainakin joissain versioissa siitä) jokainen ansaitsee onnensa ja epäonnensa, sairautensa ja terveytensä, ja niille joilla menee huonosti käännetään selkä, ettei vahingossa tule keskityttyä negatiivisiin asioihin.

En usko vetovoiman lakiin minään taikakeinona, mutta onnellisuuden kannalta siinä on kyllä jokin juju. Näitä oppaita kannattaisi lukea niihin kuitenkaan hurahtamatta, ja löytää se punainen lanka sieltä. Hyviin asioihin keskittyminen lisää hyviä asioita elämässä. Ei siihen tarvita taikaa, vaan se menee ihan niin, että hyviin asioihin keskittymällä hyviä asioita huomaakin enemmän, ja niihin alkaa myös itse hakeutua ja asennoitua ihan eri tavalla.

Vierailija
25/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New Age Law attraction höpöhöpöä johon uskoin joskus aikaisemmin. Toki positiivisella ajattelulla pystyy muuttamaan omaa elämää ja suhtautumistaan ympärilllä olevaan todellisuuteen mutta ei se muuta itse todellisuutta. Ihminen alkaa elämään omassa pikku kuplassaan ja tarkastelemaan asioita sen kautta menettäen kyvyn nähdä asioita muiden ihmisten näkökulmista. 

Yhtä lailla kielteinen ajattelu voi olla kupla. Oma asenne on uskomattoman tärkeä tekijä elämänlaadussa. Kaikkien näkökulmat ovat tärkeitä, mutta vain omaasi voit tietoisesti muokata.

Vierailija
26/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo tulkinta on väärä. Päinvastoin, jokin "epäonni" voi olla onnenpotku kun sitä miettii myöhemmin. Siitä voi olla hyötyä, se voi herättää, se voi ohjata johonkin suuntaan. Tai ihan vaan pysäyttää. Asioita tapahtuu, mutta pitäisi pysytellä tyynenä siinä keskellä olla tarttumatta niin intohimoisesti kaikkeen draamaan. Ja vaikka asia olisi mikä tahansa, jokainen kuitenkin valitsee miten siihen suhtautuu, miten reagoi ja mitä tekee. Usein ihmisellä on tunne, että nyt ollaan umpikujassa tai "pohjalla", eikä ole pääsyä pois tai että olisi vain yksi mahdollinen tie. Ei ole. Aina on monta vaihtoehtoa. Jos ei muuta niin se miten asian ottaa.

Vierailija
27/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun tulee elää, kuin toivomasi asia olisi jo toteunut. Ja toivoa vain asioita, jotka oikeasti pysyt uskomaan todeksi. On turha haaveilla lottovoitosta, ellei pysty siihen uskomaan. Minä olen harrastanut tätä ns. uskonvarmistusta kohta 30 v ja hyvin toimii. 

Esimerkkejä olisi vaikka kuinka paljon, miten saimme unelmieni talon, kuinka hienosti yritykseni menestyy ja paljon kaikkea pientä, pienehköjä rahasummia, huonekaluja, vaatteita. Uskon todella, että ajatuksilla on voimaa, mutta pelkät ajatukset ei riitä, pitää myös puhua ja toimia oikein ja uskoa kuin vuoreen. Uskon, että ihmisen energiat muuttuvat positiivisuuden myötä ja näin vetävät positiivisia asioita puoleensa.

Olen kauan kaivannut samanhenkistä ystävää, mutta vasta tänä vuonna aloin todella panostaa asiaan, eli tein uskonvarmistusta asian tiimoilta päivittäin ja muutama kuukausi sitten tutustuin ihanaa ihmiseen ja meistä tuli heti sydänystävät. Tuntuu, kuin olisimme tunteneet toisemme koko ikämme. Mielikuvissani ajattelin, miten ihanaa on taas kohta tavata rakas ystävä, mitä kaikkea yhdessä teemme ja miten hauskaa meillä on. Erityisen mahtavaksi asian tekee se, että myös tämä uusi ystäväni oli toivonut ystävää ja harrastaa myös uskonvarmistusta!

Muista, että tämä ei ole pelkkä maalliseen omaisuuteen keskittyvä asia, vaan pohjimmainen tarkoitus on, että ihminen herää tajuamaan kuka ja mikä on, eli henkisyys on se avaintekijä, ilman sitä tämä on vain pinnallista hömppää. 

Vierailija
28/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan tämä tekee ihmisistä todella julmia. Tässä maailmankuvassa (tai ainakin joissain versioissa siitä) jokainen ansaitsee onnensa ja epäonnensa, sairautensa ja terveytensä, ja niille joilla menee huonosti käännetään selkä, ettei vahingossa tule keskityttyä negatiivisiin asioihin.

En usko vetovoiman lakiin minään taikakeinona, mutta onnellisuuden kannalta siinä on kyllä jokin juju. Näitä oppaita kannattaisi lukea niihin kuitenkaan hurahtamatta, ja löytää se punainen lanka sieltä. Hyviin asioihin keskittyminen lisää hyviä asioita elämässä. Ei siihen tarvita taikaa, vaan se menee ihan niin, että hyviin asioihin keskittymällä hyviä asioita huomaakin enemmän, ja niihin alkaa myös itse hakeutua ja asennoitua ihan eri tavalla.

Ne, jotka oikeasti ymmärtävät vetovoiman lain, tietävät, että vain antamalla saa. Mikään usko ei riitä pidemmän päälle, jos on itsekäs ja kääntää selkänsä kärsiville. Nimenomaan pitää toivoa muillekin hyvää, olla iloinen muiden menestyksestä ja auttaa niitä joita voi. Mutta negatiivisten ihmisen seurassa ei kannata olla kovin kauan ja kun heidän kanssaan on, pitää yrittää itse pysyä positiivisena ja tartuttaa heihinkin edes hieman positiivisuutta. Mutta todellakin, jotkut ovat ymmärtäneet tämän henkisen lain väärin ja käyttäytyvät itsekkäästi. 

Vierailija
29/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo tulkinta on väärä. Päinvastoin, jokin "epäonni" voi olla onnenpotku kun sitä miettii myöhemmin. Siitä voi olla hyötyä, se voi herättää, se voi ohjata johonkin suuntaan. Tai ihan vaan pysäyttää. Asioita tapahtuu, mutta pitäisi pysytellä tyynenä siinä keskellä olla tarttumatta niin intohimoisesti kaikkeen draamaan. Ja vaikka asia olisi mikä tahansa, jokainen kuitenkin valitsee miten siihen suhtautuu, miten reagoi ja mitä tekee. Usein ihmisellä on tunne, että nyt ollaan umpikujassa tai "pohjalla", eikä ole pääsyä pois tai että olisi vain yksi mahdollinen tie. Ei ole. Aina on monta vaihtoehtoa. Jos ei muuta niin se miten asian ottaa.

Mitä tarkoitat, että tulkinta on väärä?

Mun mielestä se, että joku huonolta vaikuttava asia loppujen lopuksi kääntyy hyväksi tulkittavaksi ja toisinpäin nimenomaan kertoo siitä, miten sattuman- ja tulkinnanvaraisia asiat on. Ihminen muodostaa kertomuksen päässään jälkikäteen. Joku voi ajatella, että nämä asiat kuului mennä näin ja näin, koska muuten ei olisi tapahtunut x asiaa ja en olisi tavannut vaikka puolisoani, joten onni onnettomuudessa. Mä en usko että asiat ”kuuluu” mennä millään tavalla, teen mitä osaan ja toivon parasta. Mun mielestä tärkeitä asioita on terveys, turvallisuus (esim. taloudellinen), näiden jälkeen sopivasti seikkailua ja elämyksiä. Jos joku asia johtaa mun sairastumiseen ja siten huonoihin, mutta pariin hyväänkin sattumukseen, niin silti ajattelen että kävi huono tuuri sairastuessa, koska mun arvojen mukaan terveenä oleminen on aina parempaa kuin sairaana. Loppujen lopuksi on kyse elämänkatsomuksesta ja -arvoista. Sellaisella ihmisellä, joka ajattelee, että asiat menee joka tapauksessa hyvin/Jumala johdattaa/uskoo kohtaloon, on varmasti helpointa olla vastoinkäymisten keskellä. Jos on luonteeltaan ja perimältään sellainen, ettei siihen ajatteluun taivu vaikka yrittäisi, niin se sitten on niin. Aivojen plastisuudellakin kaiketi on rajansa.

Vierailija
30/34 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka oikeasti ymmärtävät vetovoiman lain, tietävät, että vain antamalla saa. Mikään usko ei riitä pidemmän päälle, jos on itsekäs ja kääntää selkänsä kärsiville. Nimenomaan pitää toivoa muillekin hyvää, olla iloinen muiden menestyksestä ja auttaa niitä joita voi. Mutta negatiivisten ihmisen seurassa ei kannata olla kovin kauan ja kun heidän kanssaan on, pitää yrittää itse pysyä positiivisena ja tartuttaa heihinkin edes hieman positiivisuutta. Mutta todellakin, jotkut ovat ymmärtäneet tämän henkisen lain väärin ja käyttäytyvät itsekkäästi. 

Outoa kyllä, näillä itsekkäillä tapauksilla monesti menee elämässä (ainakin päällisin puolin) todella hyvin. Ehkä se on sitten sitä kuuluisaa moukan tuuria.

Vierailija
31/34 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

New Age Law attraction höpöhöpöä johon uskoin joskus aikaisemmin. Toki positiivisella ajattelulla pystyy muuttamaan omaa elämää ja suhtautumistaan ympärilllä olevaan todellisuuteen mutta ei se muuta itse todellisuutta. Ihminen alkaa elämään omassa pikku kuplassaan ja tarkastelemaan asioita sen kautta menettäen kyvyn nähdä asioita muiden ihmisten näkökulmista. 

Yhtä lailla kielteinen ajattelu voi olla kupla. Oma asenne on uskomattoman tärkeä tekijä elämänlaadussa. Kaikkien näkökulmat ovat tärkeitä, mutta vain omaasi voit tietoisesti muokata.

Luetun ymmärtäminen? Niinhän tuossakin kommentissa sanotaan. 

Vierailija
32/34 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä ja ylimielistä koko new age touhu

Vierailija
33/34 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekästä ja ylimielistä koko new age touhu

En tiedä onko se nyt niin itsekästä ja ylimielistä. Ihan ilman mitään maagista ajatteluakin, itse kunkin kannattaisi oman jaksamisensa ja hyvinvointinsa takia tiedostaa, että tietyssä määrin osallistumme itse oman todellisuutemme luomiseen.

Minulla tämän tajuaminen auttoi ahdistukseen ja masennukseen. Aloin tietoisesti toimia oman elämäni kuraattorina ja olemaan tietoinen siitä, mitä kaikkia ajatuksia päähäni päästän.

Vierailija
34/34 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi