Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaimollani toinen?

Vierailija
10.03.2013 |

Olen kolmevitonen mies ja minulla on vaimoni kanssa kolme lasta. Perhe on mahtava ja kaikki hyvin ulkoisesti.

Mutta... vaimo on alkanut välttelemään minua. Hän ei halua keskustella kanssani eikä viettää kahdenkeskistä aikaa. Jos tulen hänen lähelleen, hän karkaa. Jos jotenkin onnistun keplottelemaan niin, että kaikki on valmiina seksiin, olen tuonut kukat ja tehnyt illallisen ja hieronut hartioitaan jne., hän pilaa homman alkamalla kiukuttelemaan ja haukkumaan minua. Tietää, että haluni kaikkoavat tämän seurauksena.

Luvata hän kyllä osaa. Kulta, illalla mennään yhdessä saunaan. Kun ilta tulee, katselee hän mieluummin telkkaria tai on facebookissa.

Onko mitään tehtävissä? Onko liittomme mennyttä?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on väsynyt. Teillä on 3 lasta ja vaimosi pää on täynnä arkiasioita. Onko teillä omia harrastuksia, jossa saisitte tyhjentää päätä?

Vierailija
2/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käy jumpassa pari kertaa viikossa. Hän on myös aikamoinen työnarkomaani. Ihmetyttää toki, kun jaksaa lasten kanssa peuhata mutta ei viettää miehensä kanssa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi kuulostaa aivan minun mieheltäni.. tätä on jatkunut jo vuoden. Alkaa rakastamisen tahto olla itsellä koetuksella. Voimia.

Vierailija
4/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos #3

T:AP

Vierailija
5/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3:lle voimia toivottaisin myös.

T:ap

Vierailija
6/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaimosi tekee paljon töitä, harrastaa ja viettää aikaa lasten kanssa. Millähän ajalla ja voimilla hän pitäisi sivusuhdetta? Toivottavasti pidät epäilyt ihan itselläsi, vaimosi ehkä kilahtaisi lopullisesti, jos toisit epäilyksesi ääneen ilmi.

Vierailija
7/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun en ole hänen työpäiviään vahtimassa, enkä haluaisikaan vahtia. En itsekään usko kolmanteen pyörään vielä, mutta nää merkit on aika hälyttävät.

Vierailija
8/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos "pakottaisit" vaimosi keskustelemaan asiasta? Nostaisit kissan pöydälle siis. Kysyisit ihan suoraan mikä on? Et hyväksy mitään paikalta liukenemista ja jos alkaa taas haukkua ja kiukutella niin laitat nuo toisesta korvasta ulos, ja vaadit vain että pysyy asiassa.

Vierailija
9/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ap, olen tosiaan aika tyhmä kun en ole vaimoni kanssa keskustellut asiasta. Keskustelenpa saman tien. ;/

Vierailija
10/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos jotenkin onnistun keplottelemaan niin, että kaikki on valmiina seksiin, olen tuonut kukat ja tehnyt illallisen ja hieronut hartioitaan jne.,"

Minä vihaan sitä, jos mies selkeästi pelaa peliä "miellytä että saat seksiä". Mies ei tee asioita siksi, että minulla olisi arvostettu olo tms, vaan siksi, että saisi piparia. Piparinsaannin jälkeen voi taas unohtaa koko eukon hetkeksi, ja kukat ja ruuanlaitot säästetään taas seuraavaa kertaa varten??

Vierailija
11/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei tee asioita siksi, että minulla olisi arvostettu olo tms, vaan siksi, että saisi piparia."

Otan osaa..

Vierailija
12/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11:n kanssa samoilla linjoilla.

Ja toisaalta sitäkin mieltä, että KESKUSTELE vaimosi kanssa. Ei täällä pohtiminen auta. Ota vaimo kainaloon sohvalle ja sano, että haluat jutella. Kysy, onko vaimolla jotain huonosti. Ja minusta voi kysyä (ilman syyttävää äänenpainoa), onko sivusuhdetta.

T: nainen ja äiti, jolla on ollut sivusuhde

Vierailija
13/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain mene seksuaalisen halun suhteen ihan nappiin nämä parinvalinnat. Aika usein se on sitä paitsi mies, joka haluaa vähemmän ja on samat oireet, miinus lapsien kanssa vietetty aika eli on 2 mainitsemistasi oireista: nettiriippuvuus tai suuri netissä ja työssä vietetty aika. Ei sille mitään voi hirveästi, paitsi tietysti keskustella työhön/nettiin käytetyistä aikaresursseista. Mutta se seksuaalisen halun määrä. Se on kyllä ihmisellä päässä jo syntymähetkellä? Itse olen nainen ja halunnut aina paljon ja useasti miehestä riippumatta (No on se mies aina ollut tietysti mieleinen ja varsinkin vanhemmalla iällä hyvin valittu). Haluan siis 10 kertaa enemmän, kuin mieheni. Näin ei siis mene SEKSUAALISEN HALUN suhteen nappiin parinvalinnat, vaikka muilta osin menisivätkin ja minunkin kohdalla ovat menneet.

Vierailija
14/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 10:21"]

Minä, ap, olen tosiaan aika tyhmä kun en ole vaimoni kanssa keskustellut asiasta. Keskustelenpa saman tien. ;/

[/quote]

No siltähän tuo vaikuttaa jos et vieläkään tiedä miksi vaimosi käyttäytyy kuten käyttäytyy vaan kyselet sitä nettipalstoilta.

Turha loukkaantua jos joku yrittää vilpittömästi auttaa.

Vierailija
15/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 10:42"]

"Mies ei tee asioita siksi, että minulla olisi arvostettu olo tms, vaan siksi, että saisi piparia."

Otan osaa..

[/quote]

Mitäpä jos miettisit tätäkin pointtia ihan kunnolla loukkaantumisen sijaan.

Vierailija
16/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä teen asioita mielestäni ihan vaimoni hyvinvoinnin vuoksi. En vain jotenkin jaksa sitä, että se on kovin yksipuolista.

Tuo "keplottelu" tarkoitti sitä, että saan vaimoni ylipäänsä lähelleni. Eli kun hän lukee facebookkaa sängyllä, tms. tulen hieromaan hartioitaan kysymättä jne. Mutta ei se auta, ku tulee torjutuksi kuitenkin. No, kai tämä on väliaikaista.

T: ap

Vierailija
17/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut toisinaan tuota samaa ongelmaa ja perussyy (olen siis nainen) on yleensä se, että tympii koko äijä kun ei useasta kehotuksesta huolimatta ole saanut apua riittävästi päivittäiseen rumbaan, ei huomioida että minulla on vaativa työ ja tarvitsisin joskus palautumisapua. Pienten lasten kanssa helposti tulee jaksoja jolloin ei kummallakaan riitä enää yhtään lisää energiaa mihinkään. Saunakin jää usein väliin siksi illalla ettei vaan jaksa vaan haluaa pienen hetken hengähtää vaikka telkan ääressä ennen nukkumista, edes hetken olla rauhassa ilman että kukaan vaatii mitään. Naisena olo kun usein on muiden vaatimuksiin vastaamista 24/7. Pieni tuulettuminen ja oma aika on oikeastaan ainut mikä tuo pidempää pinnaa ja ehkä niitä seksihalujakin.

Jos vaimo ei halua keskustella, voi olla syynä sekin, että hän ei koe sen johtavan mihinkään, ts aiemmat keskustelut eivät ole tuoneet hänen kannaltaan toivottua tulosta. Meillä ainakin monet keskustelusvävyyn sanotut asiat ei mene perille vaan pitää polkea jalkaa ja ilmoittaa että tajuatko tämä pitää ottaa vakavasti..

Vierailija
18/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottu kuin tehty. Mä jolla tuo apn naisen kaltainen mies en ihmettele yhtään vaikka keskustrlutasolle ei ole asiassa päässy. Ja toi toisen kohtelu kuin olisi vanha huonekalu on todella nöyryyttävää..

Vierailija
19/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista naisista tulee tuollaisia kun perehe on perustettu ja mies oletetaan itsestäänselvyydksi. Naiset eivät tykkää seksistä, tekevät sitä vain miehen mieliksi ja kun mielyttämisen tarve loppuu niin seksikin loppuu.

Mitään sivusuhdetta ei välttämättä ole, päinvastoin, se voi joskus johtaa yllättävään seksuaalisuuden kasvamiseen.

Vierailija
20/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan kyllä itseni ap:n vaimon kuvauksesta. Ja ei, minulla ei ole sivusuhdetta enkä voisi sellaista kuvitellakaan. Päinvastoin, jos miehen kanssa erottaisiin, musta olisi ihanaa saada olla välillä rauhassa ilman että kukaan vaatii tai odottaa minulta mitään. Mulla on varmaan torjumiseeni monia syitä mutta ainakin ne mitkä tiedostan ovat väsymys ja jonkinlainen ahdistus. Lapset ovat aina minussa kiinni, mies saa kotonakin olla aika rauhassa koska lapset aina haluavat nimenomaan minulta kaiken. Lisäksi mulle tulee jonkinlainen vastareaktio miehen lähentely-yrityksistä, alkaa ahdistamaan ja ällöttämään, vaikka mies on oikeasti hyvä seksissä ja tyydyttämään minut, mutta kun aistin ilmassa ne odotukset jotka kohdistuvat minuun, alkaa automaattisesti ahdistamaan, valitettavasti. Kaikki haluavat minulta jotain, lapset huolenpitoa ja mies seksiä. Minä olen olemassa muiden tarpeiden tyydyttäjänä, ilmeisesti.