Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaimollani toinen?

Vierailija
10.03.2013 |

Olen kolmevitonen mies ja minulla on vaimoni kanssa kolme lasta. Perhe on mahtava ja kaikki hyvin ulkoisesti.

Mutta... vaimo on alkanut välttelemään minua. Hän ei halua keskustella kanssani eikä viettää kahdenkeskistä aikaa. Jos tulen hänen lähelleen, hän karkaa. Jos jotenkin onnistun keplottelemaan niin, että kaikki on valmiina seksiin, olen tuonut kukat ja tehnyt illallisen ja hieronut hartioitaan jne., hän pilaa homman alkamalla kiukuttelemaan ja haukkumaan minua. Tietää, että haluni kaikkoavat tämän seurauksena.

Luvata hän kyllä osaa. Kulta, illalla mennään yhdessä saunaan. Kun ilta tulee, katselee hän mieluummin telkkaria tai on facebookissa.

Onko mitään tehtävissä? Onko liittomme mennyttä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:01"]Mitäs jos toisit ne kukat, hieroisit hartioita jne. ilman että haluat maksuksi seksiä?

[/quote]

Mutta kun ei sitä seksiä siltikään tipu :D Ei semmonen tympeä ämmä mitään kukkia ansaitse.

Vierailija
42/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:01"]Mitäs jos toisit ne kukat, hieroisit hartioita jne. ilman että haluat maksuksi seksiä?

[/quote]

Mutta kun ei sitä seksiä siltikään tipu :D Ei semmonen tympeä ämmä mitään kukkia ansaitse.

[/quote]

No jaa, ilmeisesti se haluaa susta eroon enkä ihmettele jos kommentti oli tosiaan ap:n kirjoittama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä marttyyriakkoja liikkeellä! Kyllä miehelläkin on omat ongelmansa, joita te ette voi käsittää mutta mies selviää niistä kevyemmin. Kuten joku jo yllä mainitsikin, ei ne miehet ole mitään elukoita, jotka haluavat vain tyhjentää kassinsa. Eikä se teidän pillunne niin erityisen hieno ja erikoisen upea ole, minkä eteen voisi saatika tarvitsisi hakea kuuta taivaalta, vaan miehenne välittävät teistä ja haluavat yhteisen nautintohetken kanssanne. Turha aliarvioida miestänne ja ylikorostaa itseänne, kuinka kukaan muu perheestä ei kärsi yhtä paljon, HÖPÖPUHETTA!

Vierailija
44/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:08"]

[/quote]

[/quote]

No jaa, ilmeisesti se haluaa susta eroon enkä ihmettele jos kommentti oli tosiaan ap:n kirjoittama.

[/quote]

Siinä tapauksessa akka vaihtoon ja tilalle tällainen kaltaiseni pikkuvaimo ;) Eipä sitä entistä enää kukaan huolis...

Ja ei, ei ollut ap:n kirjoittama!

Vierailija
45/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:30"]

Parisuhteessa läheisyys on tärkeää ja seksi on iso osa parisuhdetta. Lapsiakin on varmasti tehty, koska rakastaa kumppania ja rakastelemalla ne lapsetkin alkunsa saa. Onko sitten lasten aiheuttama väsymys oikeutus laiminlyödä parisuhdetta ja sen hoitamista? Ainiin, mitäs väliä sillä teidän parisuhteella ja kumppanilla enää on, kun se on tehtävänsä täyttänyt ja lapset on tehty, niinkö?

[/quote]

Eli ap, ei vaimolla välttämättä toista, siis ihmistä.

Kuulostaa täysin klassiselta tapaukselta. Työ, lapset ja arki ovat tälle naiselle tärkeitä.

Siis tärkeämpiä kuin parisuhde ja oma mies. Mies on saavutettu etu. Tuota dialemmaa miettii aika moni mies, jolle parisuhteella, vaimolla, läheisyydellä ja seksillä on merkitystä.

Toinen looginen vaihtoehto on, että naisella onkin ihmisrakastaja, jolle hän suuntaan läheisyyden ja seksuaalisuuden ja on "uskollinen" tälle todelliselle rakkaudelle (sinänsä ihmeellistä näislogiikkaa).

P.s

Mitäs jos toisit ne kukat, hieroisit hartioita jne. ilman että haluat maksuksi seksiä? Pistäkää mieleen. Jokaisessa ketjussa, jossa mies ihmettelee, miksi vaimo ei halua annetaan em. ohjeet naisen sytyttämiseksi  :D .

Vierailija
46/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksi ei voi millään tavalla olla "kauppatavaraa" parisuhteessa. Sitä ei pidä ostaa millään tavaroilla tai palveluilla. Sitä harrastetaan silloin, kun molemmat sitä haluaa. En ymmärrä näitä "en yhtään halua, mutta eihän se nyt iso vaiva ole"-selityksiä. Tai että otan mieheltä pari kertaa viikossa suihin ja mies ajaa kiltisti nurmikon ja tuo kukat. Ei vaan mahdu mun ajatusmaailmaan.

Pitkän parisuhteen aikana käydään läpi monenlaisia elämäntilanteita. Elämän ruuhkavuodet ovat varsinkin naiselle usein vaativaa aikaa. Seksi ei ehkä ole samanlaisessa asemassa kuin muulloin. Itsekin  vielä päivällä usein haluan miestäni, mutta kun päivä on täynnä, lapset lopulta nukkuvat ja seuraava aamu on laitettu valmiiksi, minä en usein yksinkertaisesti vain jaksa innostua. Mies näkee uupumukseni, eikä silloin edes kysy, että miten olisi. Molemmat tiedämme aivan hyvin, että seksi on tärkeää ja sille pyritään järjestämään aikaa. Mutta ei se ole niin tärkeää, että sitä pitää viimeisillä voimilla harrastaa. Tulee leppoisampia aikoja.

Meilläkin lapset kasvavat vauhdilla ja parisuhteelle alkaa tulla taas enemmän tilaa. Onneksi valitsin kumppanin, jossa on miestä näkemään m*lkkuaan pitemmälle.

Vierailija
47/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:30"]

Parisuhteessa läheisyys on tärkeää ja seksi on iso osa parisuhdetta. Lapsiakin on varmasti tehty, koska rakastaa kumppania ja rakastelemalla ne lapsetkin alkunsa saa. Onko sitten lasten aiheuttama väsymys oikeutus laiminlyödä parisuhdetta ja sen hoitamista? Ainiin, mitäs väliä sillä teidän parisuhteella ja kumppanilla enää on, kun se on tehtävänsä täyttänyt ja lapset on tehty, niinkö?

[/quote]

Eli ap, ei vaimolla välttämättä toista, siis ihmistä.

Kuulostaa täysin klassiselta tapaukselta. Työ, lapset ja arki ovat tälle naiselle tärkeitä.

Siis tärkeämpiä kuin parisuhde ja oma mies. Mies on saavutettu etu. Tuota dialemmaa miettii aika moni mies, jolle parisuhteella, vaimolla, läheisyydellä ja seksillä on merkitystä.

Toinen looginen vaihtoehto on, että naisella onkin ihmisrakastaja, jolle hän suuntaan läheisyyden ja seksuaalisuuden ja on "uskollinen" tälle todelliselle rakkaudelle (sinänsä ihmeellistä näislogiikkaa).

P.s

Mitäs jos toisit ne kukat, hieroisit hartioita jne. ilman että haluat maksuksi seksiä? Pistäkää mieleen. Jokaisessa ketjussa, jossa mies ihmettelee, miksi vaimo ei halua annetaan em. ohjeet naisen sytyttämiseksi  :D .

[/quote]

Hyvin kirjoitettu. Naisen pitäisi sanoa miehelleen, että en halua sinulta seksiä, joten ainoa ratkaisu on ero. Mutta ei, ollaan niin itsekkäitä, nyhdetään kaikki irtoavat rahat ja kärkytään josko miehestä saisi enemmän apua taloustöihin "lupaamalla" seksiä illaksi, mutta hohhoijaa illalla väsyttääkin ja hahaa miestä on vedätetty! :D Ei näin, puolison tulee ajatella toista yhtä paljon kuin itseään. On väärin yrittää vain hyötyä siitä "ällöttävästä ukosta", jättäkää miehenne, siinähän kaikki voittaa. (paitsi teidän kukkaronne) Miehenne pääsee rauhassa panemaan kun ette ole enää siinä kyttäämässä ja raivoamassa. Vai ette halua päästää miehiänne tuskistaan, vaan haluatte kiduttaa ja kostaa miehellenne? Eihän mies usein itse ymmärrä lähteä, ihmettelee vain mitä on tapahtunut. Ero tulee siinä vaiheessa kun löydätte itsellenne uuden miehen, huudatte kaiken olevan miehen syytä ja vaaditte erossa aivan kaiken itsellenne, "ANSAITUSTI!" Siinä mies jääkin yksin ihmettelemään, kun te elätte miehen rahoilla herroiksi ja vaaditte silti elatusmaksuja. Sitten kun ex-mies pokaa uuden, kiihottavan nuoren blondin itselleen, alatte vainoamaan heitä ja haukkumaan naista huoraksi.

On kahdenlaisia naisia: naisia, jotka pihtaavat ja naisia jotka eivät todellakaan pihtaa

Vierailija
48/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö kissa kielenne, pihtarit? Onko teidät nyt puhuttu pussiin ja alistettu peniksen ja hellan väliin vai vieläkö irtoaa?

Vierailija
49/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 09:30"]

Olen kolmevitonen mies ja minulla on vaimoni kanssa kolme lasta. Perhe on mahtava ja kaikki hyvin ulkoisesti.

Mutta... vaimo on alkanut välttelemään minua. Hän ei halua keskustella kanssani eikä viettää kahdenkeskistä aikaa. Jos tulen hänen lähelleen, hän karkaa. Jos jotenkin onnistun keplottelemaan niin, että kaikki on valmiina seksiin, olen tuonut kukat ja tehnyt illallisen ja hieronut hartioitaan jne., hän pilaa homman alkamalla kiukuttelemaan ja haukkumaan minua. Tietää, että haluni kaikkoavat tämän seurauksena.

Luvata hän kyllä osaa. Kulta, illalla mennään yhdessä saunaan. Kun ilta tulee, katselee hän mieluummin telkkaria tai on facebookissa.

Onko mitään tehtävissä? Onko liittomme mennyttä?

[/quote]

Parasta kun varaudut eroon. Kun olet hyvin valmistautunut, ero on helpompi ja tulee halvemmaksi kun pelaat korttisi oikein. Bonuksena pääset muijasta eroon ja pääset nauttimaan sinkkuelämän hyvistä puolista, seksiäkin kyllä riittää ja parempaa sellaista joten ei hätää, annat vaan tilanteen kehittyä rauhassa.

Vierailija
50/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 19:06"]

Naisilla on tuollaista. Stressiä ja muuta. Eikä auta jos siivoilet ja hoidat lapset. Se stressi on sisäistä. Et voi tehdä muuta kuin odottaa. Meillä kesti parisen vuotta ja edelleen tulee kuukausia ja jaksoja, kun häntä ei kiinnosta. 

Nyt on hyvä jakso menossa. Odottelet vaan niitä parempia aikoja. 

[/quote]

Minä odotin n. 10 vuotta sitä parempaa jaksoa, sitten lähdin. Ensin muutama kerta vieraissa ja kun huomasin että vielähän sitä kunnon seksiäkinkin saa niin ei muutakuin vaimo kierrätykseen. Meillä on vain yksi elämä, ei sitä kannata pilata paskassa suhteessa, vierasta naista vaan kehiin, pihtari ansaitsee tulla petetyksi.

Vierailija
51/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

51, oikein! Pihtari ansaitsee tulla petetyksi ja sitten sen eukon naama venähtääkin kun mies on hankkinut tilalle piukan pimun jolta saa joka päivä papin aamenesta huolimatta ;)

Vierailija
52/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään pitäisi pettää? En ymmärrä suomalaisten tapaa olla kommunikoimatta.

Miksi sille vaimolle ei voi sanoa suoraan, että halut eivät nyt kohtaa etkä enää jaksa maanitella, pyytää ja vongata? Että jos ei löydy oikeasti ihan järkevää syytä olla ilman seksiä niin sitten sitä on saatava muualta?

En tarkoita tätä sillä, että esittäisit uhkavaatimuksen (seksiä kehiin tai menen vieraisiin) vaan sillä, että kerrot, että haluat ja tarvitset enemmän seksiä kuin teillä on ja että jos vaimo ei halua eikä tarvitse, teillä on iso ongelma, joka on ratkaistava jonkinlaisella kompromissilla. Jos vaimo ei pysty/halua lisäämään seksin määrää, on selvää, että mies voi sitä sitten hakea muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme