Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaimollani toinen?

Vierailija
10.03.2013 |

Olen kolmevitonen mies ja minulla on vaimoni kanssa kolme lasta. Perhe on mahtava ja kaikki hyvin ulkoisesti.

Mutta... vaimo on alkanut välttelemään minua. Hän ei halua keskustella kanssani eikä viettää kahdenkeskistä aikaa. Jos tulen hänen lähelleen, hän karkaa. Jos jotenkin onnistun keplottelemaan niin, että kaikki on valmiina seksiin, olen tuonut kukat ja tehnyt illallisen ja hieronut hartioitaan jne., hän pilaa homman alkamalla kiukuttelemaan ja haukkumaan minua. Tietää, että haluni kaikkoavat tämän seurauksena.

Luvata hän kyllä osaa. Kulta, illalla mennään yhdessä saunaan. Kun ilta tulee, katselee hän mieluummin telkkaria tai on facebookissa.

Onko mitään tehtävissä? Onko liittomme mennyttä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen olemassa muiden tarpeiden tyydyttäjänä"

Kaiken tämän taustalla on vain se asia että seksi ei kiinnosta. Jos se kiinnostaisi niin silloin siinä olisi antaessa itsekkin saamassa, eikä se tuntuisi vain toisen mielyttämiseltä.

Vierailija
22/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 juuri niin!

Minulla on masennustaustaa, ja lääkityksen vuoksi seksihalut kadoksissa. Ei MITÄÄN merkkiä kropassa, että se edes muistaisi moista. Mies kuitenkin Joka ilta jaksaa kysyä, että haluttaisko, ja sitä ennen tulee tuollainen kierre, jossa nukkumaanmenoa lähestyttäessä mies muistaa "ai niin voisi vähän lämmitellä naista", halii ja on niin makiana. Alkaa ahdistaa, kun tiedän mihin hän tähtää. Ja sieltä se sitten tulee "tekiskö mieli"... Kukapa siinä ei sitten loukkaantuisi. Ei niin ei. Sitten mies suuttuu ja kääntää kylkeä manaillen. Hiton hieno noidankehä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 12:07"]

Tunnistan kyllä itseni ap:n vaimon kuvauksesta. Ja ei, minulla ei ole sivusuhdetta enkä voisi sellaista kuvitellakaan. Päinvastoin, jos miehen kanssa erottaisiin, musta olisi ihanaa saada olla välillä rauhassa ilman että kukaan vaatii tai odottaa minulta mitään. Mulla on varmaan torjumiseeni monia syitä mutta ainakin ne mitkä tiedostan ovat väsymys ja jonkinlainen ahdistus. Lapset ovat aina minussa kiinni, mies saa kotonakin olla aika rauhassa koska lapset aina haluavat nimenomaan minulta kaiken. Lisäksi mulle tulee jonkinlainen vastareaktio miehen lähentely-yrityksistä, alkaa ahdistamaan ja ällöttämään, vaikka mies on oikeasti hyvä seksissä ja tyydyttämään minut, mutta kun aistin ilmassa ne odotukset jotka kohdistuvat minuun, alkaa automaattisesti ahdistamaan, valitettavasti. Kaikki haluavat minulta jotain, lapset huolenpitoa ja mies seksiä. Minä olen olemassa muiden tarpeiden tyydyttäjänä, ilmeisesti.

[/quote]

Naulan kantaan. Juuri näin minullakin.

Vierailija
24/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole toista miestä. Hän on vain haluton ja kokee ällötystä ajatuksesta olla seksiä kanssasi.

Tuo on aika tavallista monille naisille. Tilanne paranee, jos hommaat toisen naisen pyörimään nurkille. Eli sivusuhde. Naiset yleensä heräävät tässä vaiheessa ja alkavat kilpailemaan sinusta. 

Silloin saa seksiä molemmilta ja kaikilla mahdollisilla tavoilla. Naiset tavallaan haluavat sitä että muut naiset haluavat miestään. Mies on silloin suosittu ja suosittu mies on jokaisen arvokas asia. 

Tällähetkellä et ole suosittu mies ja ei sinusta kannata olla erityisen kiinnostunutkaan.

Vierailija
25/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 12:12"]

Kaiken tämän taustalla on vain se asia että seksi ei kiinnosta. Jos se kiinnostaisi niin silloin siinä olisi antaessa itsekkin saamassa, eikä se tuntuisi vain toisen mielyttämiseltä.

[/quote]

En ole koskaan kokenut että olisin miehelleni tarpeiden tyydyttäjä!! Rakastellessahan me molemmat saamme läheisyyttä, hellyyttä ja tyydyttävän seksin tuomaa stressinpoistoa.

Meille ei muutenkaan elämä ja parisuhde ole laskelmointia siitä kumpi tekee tai jättää tekemättä - ei koskaan ajatella että taas minä täällä imuroin ja mies on vain lapsen kanssa laskettelemassa (kuten tänään). Olin onnellinen että miehellä ja lapsella on yhteistä aikaa ja minä sain siivota rauhassa, jalka kipeänä en voinut lähteä mukaan.

Älkää aina ajatelko että kaikki mitä teette on teiltä pois ja uhrautumista muiden takia - kun on lapsia he tarvitsevat teitä kysymättä haluatteko olla tarvittuja (tämä olisi pitänyt miettiä jo ennen lasten hankintaa...) ja parisuhde tarvitsee molempia!!

Mun mielestäni ap ei ollut "ostamassa" seksiä vaimoltaan vaan tarkoitti kirjoituksellaan sitä että hän tekee oman osuutensa arjesta ja toivoi että vaimo sitä arvostaisi. Voihan tuo vaimo olla ihastunut.... ota tosiaan kainaloon ja sano että nyt puretaan kaikki huolet vaikka miten olisi vaikeaa.

t: 17 vuotta yhdessä, 4 lasta eikä koskaa tulisi mieleenkään kieltäytyä läheisyydestä!!

Vierailija
26/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 13:29"]

En ole koskaan kokenut että olisin miehelleni tarpeiden tyydyttäjä!! Rakastellessahan me molemmat saamme läheisyyttä, hellyyttä ja tyydyttävän seksin tuomaa stressinpoistoa.

Meille ei muutenkaan elämä ja parisuhde ole laskelmointia siitä kumpi tekee tai jättää tekemättä - ei koskaan ajatella että taas minä täällä imuroin ja mies on vain lapsen kanssa laskettelemassa (kuten tänään). Olin onnellinen että miehellä ja lapsella on yhteistä aikaa ja minä sain siivota rauhassa, jalka kipeänä en voinut lähteä mukaan.

[/quote]

Oikein hyvä, jos sinulla on asiat näin. Joillakin se mies ei vie niitä lapsia edes sinne laskettelurinteeseen (ainakaan ilman että äiti on mukana) tai lapset eivät lähde, koska "isän kanssa ei ole kivaa eikä isä tee itse oikeastaan mitään asian edistämiseksi".

Tunnistan kyllä hyvin tuon mainitun tympääntymisen; kun on aamusta iltaan hoitanut arjen rutiineja ja vihdoin saanut lapset nukkumaan, niin sitä haluaa vain hengähtää. Ne illat, kun mies on ihan oma-aloitteisesti vaikka tehnyt iltaruuan, käynyt kaupassa, hoitanut lapset nukkumaan, voin hyvinkin harkita yhteistä saunahetkeä ja läheisyyttä. Ei tarvitse imuroida, pyykätä, tuoda kukkia tai ostella koruja. Kunhan edes välillä kantaa aikuisen tavalla vastuuta yhteisestä arjesta. Kaikilla vain ei ole näin.

Jos AP hoitaa kuitenkin lapsiakin välillä ja huomioi vaimoaan, lähtisin selvittämään asiaa puhumalla ja kertomalla, että olen huolestunut hänen hyvinvoinnistaan. Ilmoittamalla selkeästi, että kun hän on valmis kertomaan mikä vaivaa, niin yritetään yhdessä ratkaista solmut. Voihan toki olla, että vaimolla on toinen ihastus, mutta siitäkin pitäisi hyvässä parisuhteessa voida puhua. Jostain se läheisyydenkaipuu toisen luo johtuu.

Vierailija
27/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole koskaan kokenut että olisin miehelleni tarpeiden tyydyttäjä!! Rakastellessahan me molemmat saamme läheisyyttä, hellyyttä ja tyydyttävän seksin tuomaa stressinpoistoa."

Tällä tavalla itsekin asian järkeilen. Ei seksin puutteen syy voi olla ettei jaksa, siinähän sitä voimaa saa! Kyllä vaimokin nauttii silloin harvoin kun seksiä on. Ehkä asia on niin kun eräs kommentoija täällä sanoi että jotkut naiset ei enää jossain kohtaa halua seksiä kun suhde on vakiintunut.

T: ap

Vierailija
28/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 13:43"]

[/quote]

Oikein hyvä, jos sinulla on asiat näin. Joillakin se mies ei vie niitä lapsia edes sinne laskettelurinteeseen (ainakaan ilman että äiti on mukana) tai lapset eivät lähde, koska "isän kanssa ei ole kivaa eikä isä tee itse oikeastaan mitään asian edistämiseksi".

Tunnistan kyllä hyvin tuon mainitun tympääntymisen; kun on aamusta iltaan hoitanut arjen rutiineja ja vihdoin saanut lapset nukkumaan, niin sitä haluaa vain hengähtää. Ne illat, kun mies on ihan oma-aloitteisesti vaikka tehnyt iltaruuan, käynyt kaupassa, hoitanut lapset nukkumaan, voin hyvinkin harkita yhteistä saunahetkeä ja läheisyyttä. Ei tarvitse imuroida, pyykätä, tuoda kukkia tai ostella koruja. Kunhan edes välillä kantaa aikuisen tavalla vastuuta yhteisestä arjesta. Kaikilla vain ei ole näin.

Jos AP hoitaa kuitenkin lapsiakin välillä ja huomioi vaimoaan, lähtisin selvittämään asiaa puhumalla ja kertomalla, että olen huolestunut hänen hyvinvoinnistaan. Ilmoittamalla selkeästi, että kun hän on valmis kertomaan mikä vaivaa, niin yritetään yhdessä ratkaista solmut. Voihan toki olla, että vaimolla on toinen ihastus, mutta siitäkin pitäisi hyvässä parisuhteessa voida puhua. Jostain se läheisyydenkaipuu toisen luo johtuu.

[/quote]

Kurja tilanne, tosin jos mies ei tee mitään perheen eteen omatoimisesti miksi yleensä olette yhdessä?? Onko hän vain yksi perheen lapsista jota sinä kannattelet?? Elämä on lyhyt - sitä ei kannata uhrata huonossa parisuhteessa edes lasten takia

26

Vierailija
29/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies ja parisuhde. Rakastamme toisiamme ja keskustellaan, mutta intiimi läheisyys jotenkin muakin ahdistaa, varsinkin juuri se yrittäminen. Tässä on vaan niin paljon mielen päällä ja kaikenlaista tekemistä ollut, että se parisuhteen hooitaminen nyt on vaan jäänyt taka-alalle.

Voin sanoa, että toista miestä en kyllä ottaisi, kun sen parhaankin miehen läheisyys välillä ärsyttää ja jos ei tee mieli, niin pitääkö silloin kuitenkin toista miellyttää. Sen verran itsekkäänä ajattelen, että se hetki illasta kun kaikki on nukkumassa ja on hiljaista, se on Mun hetki ja kovin lyhyt sellainen, kun vauva sen jossain välissä kuitenkin keskeyttää. Sitä en millään haluaisi tuhlata muiden miellyttämiseen.

Joskus kun tekee itselläkin mieli, teen sen kyllä miehelle selväksi ja jos häntäkin sattuu silloin haluttamaan, se on kyllä menoa. Mies on onneksi sen oppinut, että millään ei voi keplotella, eikä mielistellä, vaan kyllä se hetki ja seksi on parasta silloin kun se tulee ihan rehellisesti. Onneksi mua ei painosteta.

Vierailija
30/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 14:03"]

Ei seksin puutteen syy voi olla ettei jaksa, siinähän sitä voimaa saa! Kyllä vaimokin nauttii silloin harvoin kun seksiä on. Ehkä asia on niin kun eräs kommentoija täällä sanoi että jotkut naiset ei enää jossain kohtaa halua seksiä kun suhde on vakiintunut.

T: ap

[/quote]

Voi, seksihalujen puute voi nimenomaan johtua siitä, ettei jaksa. Kun on tarpeeksi univelkaa, päässä asioita, ei halua kuin olla rauhassa ja toivoo saavansa unta. Ei seksi aina piristä, ainakaan silloin kuin stressaa muutenkin vähäisestä yöunesta. Oli sitten ollut millainen seksipeto vain aikaisemmin. Tai sitten syynä voi olla masennus, oma huono olo muusta syystä tai työstressi. Olemme katsos erilaisia me ihmiset. Joillekin seksi on stressinpurkamista, toisille se stressi pitäisi olla jokseenkin purettuna, jotta seksistä voisi nauttia. Aika moni pienten lasten äiti lienee kokee arkensa stressaavana, kun yrittää luovia monien vaatimusten viidakossa.

Vierailija
31/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 14:27"]

Kurja tilanne, tosin jos mies ei tee mitään perheen eteen omatoimisesti miksi yleensä olette yhdessä?? Onko hän vain yksi perheen lapsista jota sinä kannattelet?? Elämä on lyhyt - sitä ei kannata uhrata huonossa parisuhteessa edes lasten takia

26

[/quote]

Ei minun puolestani tarvitse harmitella. Pointtini olikin, että voin hyvin ymmärtää jos joskus tympii eikä seksi kiinnosta, jos väsyttää ja arki stressaa. Vaikka sinun mielestäsi parisuhde olisikin jotain muuta.

Elämä ei ole mustavalkoista ja lapsetkin kasvavat. Joillain miehillä se isäksi kasvaminen voi kestää kauemmin kuin toisilla, asiat voivat muuttua tai sitten ei. Kannattaisi ehkä AP:nkin vain keskustella vaimonsa kanssa mikä mättää. Yleisesti tekisi monelle miehelle aika hyvää 2 vkon käytännön pikaperehdytys lapsiperheen arkeen. Nimenomaan olemalla se osapuoli, joka vastaa kaikesta.

Vierailija
32/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 12:12"]

[/quote]

Älkää aina ajatelko että kaikki mitä teette on teiltä pois ja uhrautumista muiden takia - kun on lapsia he tarvitsevat teitä kysymättä haluatteko olla tarvittuja (tämä olisi pitänyt miettiä jo ennen lasten hankintaa...) ja parisuhde tarvitsee molempia!!

Mun mielestäni ap ei ollut "ostamassa" seksiä vaimoltaan vaan tarkoitti kirjoituksellaan sitä että hän tekee oman osuutensa arjesta ja toivoi että vaimo sitä arvostaisi. Voihan tuo vaimo olla ihastunut.... ota tosiaan kainaloon ja sano että nyt puretaan kaikki huolet vaikka miten olisi vaikeaa.

t: 17 vuotta yhdessä, 4 lasta eikä koskaa tulisi mieleenkään kieltäytyä läheisyydestä!!

[/quote]

Vau mehesi on onnen pekka =)

Vierailija
33/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kolmannessa avioliitossani olen ymmärtänyt, miten homma toimii. Meillä on seksiä (siis yhdyntää) ainakin kolme kertaa viikossa. Sen lisäksi otan mieheltäni suuhun pari kertaa viikossa, ihan yllätysluontoisesti. Ei tarvitse pyytää apua, kukkia, renkaanvaihtoa, ruuanlaittoa tai yleensäkään mitään. Mies tekee kaiken mielellään ja oma-aloitteisesti, tyytyväisyydestä hyristen. Alapeukuttakaa vaan, mut näin se homma toimii. olen myös huomannut itsestäni, että mitä enemmän seksiä on, sitä enemmän siitä nauttii ja sitä haluaa.

Vierailija
34/52 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tuollaista. Stressiä ja muuta. Eikä auta jos siivoilet ja hoidat lapset. Se stressi on sisäistä. Et voi tehdä muuta kuin odottaa. Meillä kesti parisen vuotta ja edelleen tulee kuukausia ja jaksoja, kun häntä ei kiinnosta. 

Nyt on hyvä jakso menossa. Odottelet vaan niitä parempia aikoja. 

Vierailija
35/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 12:16"]21 juuri niin!

Minulla on masennustaustaa, ja lääkityksen vuoksi seksihalut kadoksissa. Ei MITÄÄN merkkiä kropassa, että se edes muistaisi moista. Mies kuitenkin Joka ilta jaksaa kysyä, että haluttaisko, ja sitä ennen tulee tuollainen kierre, jossa nukkumaanmenoa lähestyttäessä mies muistaa "ai niin voisi vähän lämmitellä naista", halii ja on niin makiana. Alkaa ahdistaa, kun tiedän mihin hän tähtää. Ja sieltä se sitten tulee "tekiskö mieli"... Kukapa siinä ei sitten loukkaantuisi. Ei niin ei. Sitten mies suuttuu ja kääntää kylkeä manaillen. Hiton hieno noidankehä.

[/quote]

miettikääpä naiset ihan huviksenne, mikä maailmansota syttyisi, jos teidän mies olis teidän paikalla. Mies vetäis kilarit, kun te tulette kylkeen kehräämään ja mairittelevasti kysyisitte, että tekiskö mieli. Suuttuisi siitä, että te tahtoisitte osoittaa hänelle intiimeintä rakkautta ja rakastella ja ukko vaan vihaisena kääntäis sängyssä teille selän. Tajutkaa nyt, ettei seksi miehellekään ole mitään pelkkää pussien tyhjentämistä reikään. Se syö miestä, kun oma rakas kieltäytyy noin isosta rakkaudenosoituksesta, eikä tahdo olla intiimisti sisäkkäin ja lähekkäin elämänkumppaninsa kanssa.

Vierailija
36/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa läheisyys on tärkeää ja seksi on iso osa parisuhdetta. Lapsiakin on varmasti tehty, koska rakastaa kumppania ja rakastelemalla ne lapsetkin alkunsa saa. Onko sitten lasten aiheuttama väsymys oikeutus laiminlyödä parisuhdetta ja sen hoitamista? Ainiin, mitäs väliä sillä teidän parisuhteella ja kumppanilla enää on, kun se on tehtävänsä täyttänyt ja lapset on tehty, niinkö?

Vierailija
37/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 12:16"]21 juuri niin!

[/quote]

miettikääpä naiset ihan huviksenne, mikä maailmansota syttyisi, jos teidän mies olis teidän paikalla. Mies vetäis kilarit, kun te tulette kylkeen kehräämään ja mairittelevasti kysyisitte, että tekiskö mieli. Suuttuisi siitä, että te tahtoisitte osoittaa hänelle intiimeintä rakkautta ja rakastella ja ukko vaan vihaisena kääntäis sängyssä teille selän. Tajutkaa nyt, ettei seksi miehellekään ole mitään pelkkää pussien tyhjentämistä reikään. Se syö miestä, kun oma rakas kieltäytyy noin isosta rakkaudenosoituksesta, eikä tahdo olla intiimisti sisäkkäin ja lähekkäin elämänkumppaninsa kanssa.

[/quote]

no näin. Ja millainen ihminen suuttuu siitä, että elämänkumppani haluaa ja himoitsee häntä seksuaalisesti? Eikö se ole hyvä asia?

Vierailija
38/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 12:16"]21 juuri niin!

[/quote]

Miehesi pitäisi aloittaa seksisuhde jonkun muun kanssa. Sinulla on oikeus olla harrastamatta seksiä vaikka koko loppuikäsi ja miehelläsi on oikeus harrastaa niin paljon seksiä kuin haluaa. Jos teidän halunne olisivat edes jotenkuten samankaltaiset, voisitte päästä kompromissiin, mutta tämänhetkisessä tilanteessa ei ole toivoa. Tismalleen yhtä loukkaavaa se torjuminen on mitä vonkaaminen.

Vierailija
39/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos toisit ne kukat, hieroisit hartioita jne. ilman että haluat maksuksi seksiä?

Vierailija
40/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:37"]Vasta kolmannessa avioliitossani olen ymmärtänyt, miten homma toimii. Meillä on seksiä (siis yhdyntää) ainakin kolme kertaa viikossa. Sen lisäksi otan mieheltäni suuhun pari kertaa viikossa, ihan yllätysluontoisesti. Ei tarvitse pyytää apua, kukkia, renkaanvaihtoa, ruuanlaittoa tai yleensäkään mitään. Mies tekee kaiken mielellään ja oma-aloitteisesti, tyytyväisyydestä hyristen. Alapeukuttakaa vaan, mut näin se homma toimii. olen myös huomannut itsestäni, että mitä enemmän seksiä on, sitä enemmän siitä nauttii ja sitä haluaa.

[/quote]

Mä teen kaikki kotityöt ja haluaisin saada vielä enemmän seksiä. Harrastamme seksiä yhtä paljon kuin te mutta minä joudun aina tekemään aloitteet ja tulen välillä torjutuksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi