Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8kg jeee :))

Vierailija
10.03.2013 |

Ylipainoa kuitenkin vielä 40kg. Iiiiiso urakka.huh

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 09:21"]

Ylipainoa kuitenkin vielä 40kg. Iiiiiso urakka.huh

[/quote]-8kg siis ;DD

Vierailija
2/5 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Mä nyt otin kans itteäni niskasta ja aloitin... vasta -2,2kg mutta henkinen työ on tehnyt tuloksia kummasti ja suhde ruokaan on kokenut aikamoisen muutoksen jo nyt. Ajatus- ja kirjoitustyötä asian suhteen olen tehnyt jo pitempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Jostain pitää aloittaa. Itse sain -15 kiloa pois parisen vuotta sitten ja sen jälkeen junnannut samoissa lukemissa mutta nyt yritän saada vielä 5-7 pois. Treenaan 4-5 kertaa viikossa (näin tehnyt nyt 3v) enkä syö karkkia ollenkaan. Nyt skarppaan vielä enemmän ja kiinnitän huomiota proteiinien määrään päivittäin. Mikä sun konsti on?

Vierailija
4/5 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Itsellä on lähtenyt neljässä kuukaudessa vain kuusi kiloa. Mutta hyvä että on mennyt alaspäin=) Salilla käyn neljä kertaa viikossa ja syön paljon proteiinia ja yritän syödä sen mahd. puhtaana. Eli kartan patukoita ja jauheita. Rahka rules=) Vielä 22 kiloa pitäs saada pois..

Vierailija
5/5 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä me!

Minä otin itseäni niskasta kiinni reilu kuukausi sitten. Nyt -4 ja 8 vielä jäljellä (tavoitteena 64-65 kg lähtöpaino reilut 76).

Ensin olin reilun viikon sillä rajuhkolla Jutta-dietillä ja sitten olen niitä linjoja löyhästi noudattaen siirtynyt kiloklubiin. Hyvältä tuntuu!