Onko kumppanisi paras vai tyydyitkö häneen paremman puutteessa?
Onko kumppanisi paras vai tyydyitkö häneen paremman puutteessa?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Olen 169 cm ja muutenkin pienikokoinen mies. Ei silloin voi valikoida parasta tai edes hyvää, vaan on otettava se, minkä saa. Silti oikein hyvä liitto tästä on rakentunut. Ajan myötä ystävyys ja kiintymys ovat tiivistyneet.
Voi pyhä yksinkertaisuus!
Oma mieheni on 168, ja paras mies jonka olen koskaan kohdannut. Hän tuntee samoin minua kohtaan. En ymmärrä ollenkaan logiikkaasi, jonka mukaan noin ratkaiseva asia olisi pelkästä pituudesta kiinni.
Otin minkä sain. Ei tuo häävi ole mutta ihan hyvä äiti lapsillemme. Onneksi olen itse enemmän niitä ”reikä se on rinkelissäkin” miehiä niin seksi ei ole mikään ongelma, paitsi jos sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa naiset tyytyvät miehiä useammin. Naiset vain mittaavat tyytyneisyyttään omin standardein.
Naiset pääsevät seksisuhteisiin huippumiesten kanssa, mutta parisuhteeseen eivät enää riitä niille miehille. Seurauksena on tyytymisen tunne.
Naisten valtavan etuoikeutettu asema on samalla aikamoinen kirous.
Tämä aina naisena hämmästyttää. Naiset eivät koe asemaansa etuoikeutetuksi, koska heistä randomin tyypin pantavaksi päätyminen ei ole ilo eikä etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 169 cm ja muutenkin pienikokoinen mies. Ei silloin voi valikoida parasta tai edes hyvää, vaan on otettava se, minkä saa. Silti oikein hyvä liitto tästä on rakentunut. Ajan myötä ystävyys ja kiintymys ovat tiivistyneet.
Oma mieheni on 168, ja paras mies jonka olen koskaan kohdannut. Hän tuntee samoin minua kohtaan. En ymmärrä ollenkaan logiikkaasi, jonka mukaan noin ratkaiseva asia olisi pelkästä pituudesta kiinni.
No ymmärrät itsekin että onhan se nyt huikean harvinaista että joku 177 senttinen rotunainen olisi jonkun vaahtosammuttimen mittaisen hukkatapin kanssa.
Mieheni on minulle paras, en voi parempaa kuvitella. En todellakaan olisi tyytynyt mihinkään, eihän minulla olisi ollut kiire mihinkään suhteeseen. Enkä suoraan sanoen voi ymmärtää, miksi joku tyytyy. Kaikki asunto- ja lapsihaaveet yms. mulla on tän ihmisen kanssa rakennettuja, ei erikseen olemassa olevia. En halua toteuttaa niitä kenen tahansa kanssa, vaan juuri hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa naiset tyytyvät miehiä useammin. Naiset vain mittaavat tyytyneisyyttään omin standardein.
Naiset pääsevät seksisuhteisiin huippumiesten kanssa, mutta parisuhteeseen eivät enää riitä niille miehille. Seurauksena on tyytymisen tunne.
Vaatimukset parisuhteeseen ovat korkeammat kuin vaatimukset seksiin. Seksiin riittää ulkonäkö ja mukava luonne + se, että on ylipäänsä paikalla kun nainen seksiseuraa etsii. Parisuhteeseen tarvitaan ulkonäön ja luonteen lisäksi yhteistä arvomaailmaa, tulevaisuuden suunnitelmia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, mitä pituudella tässä on merkitystä. Olen 165, naisten keskimitta, ja ollaan mieheni kanssa saman pituisia. Paras mies ikinä, upea, rakastava, seksikäs.
Mun mies oli täysin mun unelmien mies silloin kun tavattiin.
Toki parissakymmenessä vuodessa suhde on arkipäiväistynyt aika tavalla, mutta kyllä se mun mielestä edelleen on tosi komea ja seksikäs, hurjan hyvä isä ja puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Enkä suoraan sanoen voi ymmärtää, miksi joku tyytyy.
No se johtuu vain ja ainoastaan siitä että et ole tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aina naisena hämmästyttää. Naiset eivät koe asemaansa etuoikeutetuksi, koska heistä randomin tyypin pantavaksi päätyminen ei ole ilo eikä etuoikeus.
Mutta miksi näin käy 10x useammin kuin toivottu, jos siinä kerran ei ole mitään iloa eikä etuoikeutta?
ohis
oman onnensa seppä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyjät kysymys teille. Jos ollessanne suhteessa tulee vastaan se paras ja sinulla on mahdollisuus saada hänet niin vaihdatko lennosta? Eli jääkö pitkäkin suhde heti, kun varmistuu mahkut?
Kysymyksesi on aiheellinen. Avioiduin mieheni kanssa n. 23v sitten/ Suuri ja palava rakkaus ei minun puoleltani ollut päällimmäinen syy avioliittoon, vaan perheen perustaminen ja taloudellinen turvallisuus. Vuosi sitten minulle tarjoutui tilaisuus tutustua ihanaan mieheen. Vietin aikaa hänen kanssaan, nautin hänestä ja yhteisistä hetkistä, mutta en missään tapauksessa luopuisi turvallisesta ja huolellisesti rakennetusta elämästäni tämän miehen takia. Kun tuli ratkaisujen aika, valinta ei loppuleleissä ollut vaikea. Jätin sivusuhteen ja jäin tuttuun ja turvalliseen avioliittooni. Nyt, kun aikaa on kulunut ja omat tunteeni tasoittuneet, voin vain todeta, että tein oikean ratkaisun.
Eli pidit miestäsi varalla, kun olit sen toisen kanssa! Hyi hitto miten törkeää!
Täysin luontevaa. Miehet ovat toimineet näin jo aikojen alusta. Miksi nainen ei saisi toimia viettiensä varassa, edes hetken?
Eräs tärkeä uskonnollinen hahmokin pani lapsia, mutta silti minun suorittamaani hyväksikäyttöä paheksutaan. Miksi mies ei saisi toimia viettiensä varassa? :(
Vertauksesi on epäonnistunut. Lapsiin sekaantuminen on laissa kielletty rikos. Kumppanin pettäminen ja sivusuhteet eivät ole. Lapset ja aikuiset ovat kaksi eri asiaa. Tarkkana nyt siellä!
Selvä. Vielä jäi epäselväksi, miten joidenkin ammoisten aikojen miesten tekemiset oikeuttavat sinut loukkaamaan lähimmäistäsi syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, mitä pituudella tässä on merkitystä. Olen 165, naisten keskimitta, ja ollaan mieheni kanssa saman pituisia. Paras mies ikinä, upea, rakastava, seksikäs.
Sen verran, että pituus on miehiin kohdistuvista ulkonäkökriteereistä tärkein. Jos se on pielessä, niin kiinnostuneiden naisten joukkokin on aika pieni. Eikä siihen joukkoon yleensä kuulu ne halutuimmat naiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä suoraan sanoen voi ymmärtää, miksi joku tyytyy.
No se johtuu vain ja ainoastaan siitä että et ole tavallinen mies.
Totta. Naisista vain 99,5 prosenttia joutuu tyytymään tavallisiin miehiin.
Oletko koskaan ajatellut, että kommenttisi ovat jatkuvasti ala-arvoisia ja/tai törkeitä? Uskoisin, että terapeutin kanssa puhumisesta voisi olla sinulle apua, näppyläplösö.
Selitä tuo prosentti sille, joka ei ymmärtänyt tyytymistä.
Aluksi ehkä tyydyin, sittemmin paras. Ei se ole niin yksinkertaista.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi he kuitenkin sitä etuoikeuttaan käyttävät? Tapailuja, yhden yön juttuja, lomaromansseja ja muita harrastaa enemmistö, ja vieläpä juuri silloin, kun itse haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletko sinä varmasti miehesi mielestä maailman ”paras” nainen, vai olisiko valinta sittenkin kohdistunut jannihussiin... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran, että pituus on miehiin kohdistuvista ulkonäkökriteereistä tärkein. Jos se on pielessä, niin kiinnostuneiden naisten joukkokin on aika pieni. Eikä siihen joukkoon yleensä kuulu ne halutuimmat naiset...
Untamoinen puhui taas itsensä pussiin. Eli naisten ei pitäisi olla pinnallisia mutta hän itse kyllä saa hakea sitä halutuinta naista :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyjät kysymys teille. Jos ollessanne suhteessa tulee vastaan se paras ja sinulla on mahdollisuus saada hänet niin vaihdatko lennosta? Eli jääkö pitkäkin suhde heti, kun varmistuu mahkut?
Kysymyksesi on aiheellinen. Avioiduin mieheni kanssa n. 23v sitten/ Suuri ja palava rakkaus ei minun puoleltani ollut päällimmäinen syy avioliittoon, vaan perheen perustaminen ja taloudellinen turvallisuus. Vuosi sitten minulle tarjoutui tilaisuus tutustua ihanaan mieheen. Vietin aikaa hänen kanssaan, nautin hänestä ja yhteisistä hetkistä, mutta en missään tapauksessa luopuisi turvallisesta ja huolellisesti rakennetusta elämästäni tämän miehen takia. Kun tuli ratkaisujen aika, valinta ei loppuleleissä ollut vaikea. Jätin sivusuhteen ja jäin tuttuun ja turvalliseen avioliittooni. Nyt, kun aikaa on kulunut ja omat tunteeni tasoittuneet, voin vain todeta, että tein oikean ratkaisun.
Eli pidit miestäsi varalla, kun olit sen toisen kanssa! Hyi hitto miten törkeää!
Täysin luontevaa. Miehet ovat toimineet näin jo aikojen alusta. Miksi nainen ei saisi toimia viettiensä varassa, edes hetken?
Eräs tärkeä uskonnollinen hahmokin pani lapsia, mutta silti minun suorittamaani hyväksikäyttöä paheksutaan. Miksi mies ei saisi toimia viettiensä varassa? :(
Vertauksesi on epäonnistunut. Lapsiin sekaantuminen on laissa kielletty rikos. Kumppanin pettäminen ja sivusuhteet eivät ole. Lapset ja aikuiset ovat kaksi eri asiaa. Tarkkana nyt siellä!
Selvä. Vielä jäi epäselväksi, miten joidenkin ammoisten aikojen miesten tekemiset oikeuttavat sinut loukkaamaan lähimmäistäsi syvästi.
Ammoiset ajat eivät ole tätä päivää. Tule jo pois kivikaudelta. Miehet ovat loukanneet ja pettäneet vaimojaan jo alkuajoista lähtien. Nyt on toisin. Miksi sitä on niin vaikeaa hyväksyä, että nyt on vahvojen naisten vuoro? Vaakaa tasoitetaan. Ehkä sinun olisi tässä vaiheessa syytä siirtyä palstan tarkkailuluokan kuunteluoppilaaksi? Suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
En usko että tämä on erityisesti tyytyjien probleema. Tyytyjät on pragmaatikkoja, eivätkä laske kaikkea tunteiden varaan. Ne jotka tuntevat sitä suurta rakkautta oman kokemukseni mukaan tuntevat sitä helpommin sarjana eri ihmisiin.
Tässähän se on se naisten tyytymistarina. Miehiehet vaan ovat paljon suoraviivaisempia ja rehellisempiä.