Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kumppanisi paras vai tyydyitkö häneen paremman puutteessa?

Vierailija
09.03.2019 |

Vaihtoehdot

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin olisin edellisten suhteideni perusteella ikinä voinut kuvitellakaan.

Vierailija
2/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja miksi kukaan tyytyisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesta ihan kiva on parempi vaihtoehto kuin yksinoleminen. Tai sitten kumppanin avulla on toteutettu esimerkiksi lapsi- tai asumisunelmia.

Vierailija
4/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tietenkin. Olen ollut aina sinkku omasta tahdostani ja tiennyt, että jos joskus alkaisin seurustelemaan, kyseisen ihmisen täytyisi olla jotain uskomatonta. No, tapasin niin uskomattoman ihmisen, että olin valmis myöntymään seurusteluun.

Vierailija
5/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinainen (ja tosimies) pärjää paremmin yksin kuin huonon kumppanin kanssa.

Vierailija
6/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä kysymystä.

Mitä tekemistä ”parhaudella” ylipäänsä on kumppanin valinnan kanssa? Kukin ottaa sen, mikä itselle sopii.

Mun mieheni ei taatusti olut ”paras” eikä edes parasta, mitä oli saatavilla (vaikken oikeasti ymmärrä tätäkään, eihän muusta voi tietää mitään, kuin siitä, mikä on saatavilla - kukaan eitiedä, mitä tulevaisuudessa vastaantulee kun ei se ole vielä tullut). Mutta hän oli ja on se, minkä halusin.

Vierailija
7/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se jonka olisin halunnut, mutta ylivoimaisesti paras kaikista niistä jotka ovat olleet tarjolla.

Vierailija
8/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä kysymystä.

Mitä tekemistä ”parhaudella” ylipäänsä on kumppanin valinnan kanssa? Kukin ottaa sen, mikä itselle sopii.

Mun mieheni ei taatusti olut ”paras” eikä edes parasta, mitä oli saatavilla (vaikken oikeasti ymmärrä tätäkään, eihän muusta voi tietää mitään, kuin siitä, mikä on saatavilla - kukaan eitiedä, mitä tulevaisuudessa vastaantulee kun ei se ole vielä tullut). Mutta hän oli ja on se, minkä halusin.

No se paras tarkoittaa tietysti sitä, josta itse pidät eniten.

Ja muustakin voi tietää, kuin siitä mikä on saatavilla. Jos tunnet jonkun, jonka haluaisit mutta hän ei halua sinua, niin hän ei ole saatavilla.

Vierailija
9/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä kysymystä.

Ja muustakin voi tietää, kuin siitä mikä on saatavilla. Jos tunnet jonkun, jonka haluaisit mutta hän ei halua sinua, niin hän ei ole saatavilla.

Nodaa, mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi sellaista, joka ei halua sinua? Eli vaikka se ei olisi saatavilla niin ei se ole haluttavakaan.

Vierailija
10/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani ei todellakaan ole itselleni sopivin vaihtoehto enkä minä hänelle. Hänen kanssaan olen kuitenkin saanut toteutettua unelmiani, ja hän puolestaan on saanut ns. normaalin elämän kanssani. Vaihtaisin silti kaiken ikuiseen tosirakkauteen, jos se olisi mahdollista (ennustaa). 

Vierailija
11/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä kysymystä.

Nodaa, mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi sellaista, joka ei halua sinua? Eli vaikka se ei olisi saatavilla niin ei se ole haluttavakaan.

Tuota minäkin olen aina ihmetellyt. Miksi joku muu kuin läheisriippuvainen jää roikkumaan? En minä halua ihmistä, jolle minä en ole sopivin valinta epätäydellisyydestäni huolimatta. Ja jos vaimo haluaisi erota, antaisin ennemminkin vauhtia kun jäisin anelemaan takaisin.

Vierailija
12/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Minä jouduin ottamaan emäntävartaloisen suominaisen. En tunne häneen mitään halua mutta koska en tavismiehenä saa kaunotarta niin seksin takia huolin tuon ladonoven. :(

Vierailija
13/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että miehet enemmän tyytyy paremman puutteessa kuin saa parhaan. Tai sitten miehet on vaan rehellisempiä tässä.

Vierailija
14/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi rumalta sanoa että tyydyin häneen paremman puutteessa. Näin asia ei kuitenkaan ole.

Menetin suuren rakkauteni ja tiesin että vastaavaa ei voi koskaan tulla vastaan. Tapasin pari vuotta myöhemmin ihanan miehen joka rakasti minua ja jonka kanssa oli helppo ja hyvä olla. Tuosta on nyt yli 20v ja olemme yhä ihan onnellisia yhdessä:) 

Vierailija
15/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kumppani ei todellakaan ole itselleni sopivin vaihtoehto enkä minä hänelle. Hänen kanssaan olen kuitenkin saanut toteutettua unelmiani, ja hän puolestaan on saanut ns. normaalin elämän kanssani. Vaihtaisin silti kaiken ikuiseen tosirakkauteen, jos se olisi mahdollista (ennustaa). 

Näin juuri, harva tapaa täydellistä sielunkumppania. Mulla pitkä liitto ja en usko että on olemassa ihmistä johon en kyllästy koskaan tai hän ei ärsytä millään tavoin.

Vierailija
16/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyjät kysymys teille. Jos ollessanne suhteessa tulee vastaan se paras ja sinulla on mahdollisuus saada hänet niin vaihdatko lennosta? Eli jääkö pitkäkin suhde heti, kun varmistuu mahkut?

Vierailija
17/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytyjät kysymys teille. Jos ollessanne suhteessa tulee vastaan se paras ja sinulla on mahdollisuus saada hänet niin vaihdatko lennosta? Eli jääkö pitkäkin suhde heti, kun varmistuu mahkut?

Ensinnäkään mitään parasta ei tule itsestään kotiovelle. Sitä pitää olla jollain tavalla haku päällä, että se voisi edes tapahtua. Ja vaikka se tapahtuisi, niin ei olisi mitään takeita, että homma lähtisi etenemään alkua pidemmälle, ja koko jutusta tulisi edes mitään. Eli se varmistuisi vasta pidemmän ajan kuluessa, joten en olisi valmis heittämään toimivaa suhdetta pois ja katsomaan tulisiko mahdollisesta uudesta jutusta jotain.

Vierailija
18/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että miehet enemmän tyytyy paremman puutteessa kuin saa parhaan. Tai sitten miehet on vaan rehellisempiä tässä.

Joo, tai eivät halua olla puutteessa ja "huolivat" jonkun. Toiveissa kuitenkin parempi johon vaihtavat sitten jos sellaisen saavat. Ehkä miehille paras on vain itseä nuorempi ja ulkonäöltään kaunis nainen? Niitä harvassa kuten komeita miehiä. Ruma ei voi olla paras?

Vierailija
19/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei saa mitään parasta, tietenkin, urpo.

Vierailija
20/119 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään mitään parasta ei tule itsestään kotiovelle. Sitä pitää olla jollain tavalla haku päällä, että se voisi edes tapahtua. Ja vaikka se tapahtuisi, niin ei olisi mitään takeita, että homma lähtisi etenemään alkua pidemmälle, ja koko jutusta tulisi edes mitään. Eli se varmistuisi vasta pidemmän ajan kuluessa, joten en olisi valmis heittämään toimivaa suhdetta pois ja katsomaan tulisiko mahdollisesta uudesta jutusta jotain.

En puhunut kotoa hakemisesta. Ja sanoin jos asia olisi varma. Vaikka työn kautta tapaa tai harrastaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä