Olisitko mieluummin laiha läski vai pyöreä, mutta hyväkuntoinen?
Jos joutuisit olemaan loppuelämän, olisitko mieluummin laiha läski vai pyöreä, mutta hyväkuntoinen ja ryhdikäs?
Kommentit (12)
Jälkimmäinen. Nyt olen sairaan läski ja huonokuntoinen. Joku 75/165 olis mulle tosi jees, nyt 107/165.
Minä OLEN pyöreä ja hyväkuntoinen. Nuorempana, kun itsetunto ei ollut ihan tätä luokkaa kuin nykyisin, olisin varmaan valinnut olla laiha hinnalla millä hyvänsä. Mutta nykyisin ymmärrän olla onnellinen terveestä ja vahvasta kehostani, joka jaksaa suoriutua kaikesta siitä, mitä siltä vaaditaan.
Olen laihaläski mutta OLISIN pyöreäja hyväkuntoinen mieluummin. En vaan välitä.
Mä olen pyöreähkö ja hyväkuntoinen.
Oon laihaläski ja aatellut treenata hyväkuntoiseksi (viimeisen 10 vuotta, tuskin siis tulee ikinä oikeasti tapahtumaan :D ). Mut mielummin olen kuitenkin normaalikuntoinen ja laiha kuin hyväkuntoinen ja lihava, en tahtois näyttää miltään kuulantyöntäjältä. Tommoinen ihminen vaikka laihduttaisi, niin sille jäisi silti roikkuva nahka ja norsunpohkeet muistoksi kaikista niistä vuosista, kun se on joutunut niitä läskejä mukanaan raahaamaan. Laihana sensijaan on helpompi hankkia hyvä kunto, kun ei tarvitse pelätä nivelvaivoja tms.
Mulla siis on semmoinen vartalotyyppi, joka näyttää hyvältä vaan laihana. Jos olisin läskinä kurvikas enkä tynnyri, mielipiteeni voisi olla täysin eri. Lisäksi vielä se, että mun suvussa kulkevissa sairauksissa nimenomaan ylipaino on suurempi riskitekijä kuin vähäinen liikunnan harrastaminen ja joihinkin tauteihin mulla on niin voimakas sukurasite, että siinä on jo aikalailla motivaattoria pitää paino täällä normaalipainon alarajoilla.
Joo kertokaa mullekin, että mikä ihme on laihaläski??
Laihaläski.